Philips BTM2280/12

Sony CMT-SX7B

Sony CMT-SX7B
8,3 (6)
Bekijk alle Minisets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips BTM2280/12 op Kieskeurig.nl.

9,4

Klassieker 15-01-2015

Jammer dat de "audio in" niet voldoet, overigens prima product

Geschreven voor: Philips BTM2280/12

Ik gebruik het product meestal om licht klassieke muziek te beluisteren op mijn "werk"plek.

Prestaties:
Ik ben blij met de kwaliteit van radio, diskspeler, USB-aansluiting en bluetooth-koppeling
De aansluiting van externe apparaten d.m.v. 3,5 mm audio is zeer slecht. Er is alleen geluid uit het product te krijgen als het volume van zowel het product als het externe apparaat op maximaal staat. Het aansluiten van mijn MP3-speler kan ik wel vergeten.
De voorgeprogrammeerde geluidsinstellingen geven geen onderling verschil weer.

Mooi design.

Gebruiksgemak volgens verwachting goed

Aanbevelen?
Indien nodig voor het gebruik van apparatuur met als aansluiting de 3,5 mm audio: Zeker niet aan te bevelen.
Voor overige aspecten: Aan te bevelen.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

moog 22-12-2013

dof geluid, slechte hoge toon weergave

Geschreven voor: Philips BTM2280/12

het apparaat doet wel wat in de brochure word beloofd, een goede lage toon weergave. de hoge toon weergave is ronduit slecht. het geluid is erg dof. de voorgeprogrammeerde geluidsinstellingen doen zeer weinig tot helemaal niets.
als je geen hoge eisen aan het geluid stelt is het verder een superhandig apparaat met veelzijdige mogelijkheden
Oorspronkelijk gepost op philips.com