De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips TAM8905/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

BansB 21-04-2023

Waardeloos apparaat. Erg jammer.

Erg droevig verhaal.
Ik heb deze tam8905/10 via Amazone gekocht.
Bij mij doet de cd speler het gewoon niet en heeft het nog nooit gedaan.
Diversen malen het apparaat opnieuw geïnstalleerd in de hoop dat hij het zou gaan doen, maar helaas hij blijft weigeren.
Bij Amazone ook geen spoor van garantie te bekennen.
Erg sneu.

herbek50@gmail.com 21-02-2023

Zeer teleurstellend.

Geschreven voor: Philips TAM8905/10

Na 29 jaar wilde ik 'n nieuw apparaat om cd's te luisteren. Na 1jaar gebruik plotseling error no disc ondanks cd in het apparaat. Lens is niet bereikbaar om te reinigen. weliswaar heb ik nog garantie, maar ik neem niet de moeite om zo'n waardeloos product te laten repareren. Heel jammer.

HenkW 23-10-2022

App voor audio system mist helaas

Geschreven voor: Philips TAM8905/10

Het is een prima apparaat. Er is echter wel een minpunt. Het schermpje is veel te klein en je moet voor het apparaat op je knieën om hem te bedienen. Het lijkt me voor een firma als Philips niet teveel moeite om er een goede app voor smartphones of tablets voor te maken zodat de bediening eenvoudiger kan en je meer van de talloze mogelijkheden van dit verder prima apparaat kunt genieten.

Pluspunten

• veelzijdig apparaart
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Te klein scherm
  • App voor smartphones etc. mist

BartDoets 03-12-2021

Waar voor je geld

Geschreven voor: Philips TAM8905/10

Er zijn best een paar dingen op aan te merken (zie div. reviews hier), maar over all ben ik heel happy met de geluidskwaliteit en de bediening. Zeker omdat een eerder gekochte DAB radio bij ons niet storingsvrij wilde werken... met deze werken zowel DAB als Internetradio perfekt. Voor deze prijs (en gekocht via ING puntenwinkel) zal je niet gemakkelijk een betere vinden.