Panasonic SC-DM504EG-K - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-DM504EG-K op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Mirjam 15-04-2021

Tegenvaller voor mij

Geschreven voor: Panasonic SC-DM504EG-K

Zoals ik al eerder heb aangegeven is dit product mij niet goed bevallen. De kwaliteit van het geluid was goed, de vormgeving was prima , maar de gebruiksaanwijzing was niet helder en het gedoe met de antenne was erg lastig. Al bij al heb ik het product niet aangeschaft en daar heb ik geen spijt van.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • vormgeving

Minpunten

• bereikbaarheid radio slecht
  • lastige gebruiksaanwijzing

M&M 28-12-2020

compact met goed geluid

Geschreven voor: Panasonic SC-DM504EG-K

Dit compacte stereosysteem is een alles in één geluidssysteem met veel afspeelmogelijkheden: radio, cd, usb, dab+, bluetooth. De kwaliteit van het geluid is goed en de bediening van het apparaat is overzichtelijk. Afstandsbediening is compact en fijn. Ook de bediening van het stereo-installatie zonder afstandsbediening is prettig.
Design is zakelijk en straalt rust uit. Door de beperkte afmeting is de installatie makkelijk plaatsbaar.
Minpunt is de ontvangst van de radio/DAB+. Daarbij moet worden opgemerkt, dat de radio niet was geconnect aan een kabel en met betrekking tot de DAB+ dat ik in een grensregio woonachtig ben waar het DAB+ bereik niet optimaal is. Wellicht dat het verplaatsen van de bijgeleverde DAB-antenne verbetering oplevert, maar dat heb ik vooralsnog niet geprobeerd.
Tot slot werkt de connectie met bluetooth niet optimaal, waardoor het afspelen van playlisten via smartphone of laptop niet optimaal lijkt te werken. Vooralsnog lijkt het erop dat dit aan de aangekoppelde media ligt en niet aan de stereotoren. De komende week ga ik dit nader uitzoeken.

Pluspunten

• goede kwaliteit van het geluid
  • eenvoudige bediening
  • veel afspeelmogelijkheden

Minpunten

• DAB+ niet optimaal. Afhankelijk van dekking
  • Bluetooth koppeling hapert soms

JohannaH 26-12-2020

Goede sound

Geschreven voor: Panasonic SC-DM504EG-K

Dit Panasonic audiosysteem voldoet aan mijn verwachtingen. Het geluid klinkt goed en duidelijk. Design van de kast is mooi strak, modern en display-weergave is helder.
Makkelijk ook dat cd’s afgespeeld kunnen worden.
De keuze in FM, DAB+ en nog vele variaties van weergave is enorm fijn. De “tune” kan ook ingesteld worden. De automatic scanning is ook een pre.
De kleine afstandsbediening is handzaam.
Bluetooth, afspelen via usb, IPhone, etc. Is ook van een fijn comfortabel gemak.
Dit audiosysteem is voor ons een aangename muzikale toevoeging in onze woning en verschaft ons echt luistergenot.

Pluspunten

• Fijn geluid
  • Multi instellingsmogelijkheden
  • Meer toepassingen mogelijk

Minpunten

• Enigszins grote kast

Mirjam 26-12-2020

Een mooi vormgegeven apparaat met nieuwe mogelijkheden

Geschreven voor: Panasonic SC-DM504EG-K

Dit is het eerste product dat ik mag uittesten voor Review. Ik vind het spannend en pak het pakket uit. Eerder heb ik al bericht gehad dat ik het mag uittesten maar ik heb het nog niet ontvangen. Gelukkig arriveert het nog voor de kerstdagen.

Wat me direct opvalt is de mooie vormgeving. Een strak apparaat met – voor mij herkenbare – knopjes en symbolen. De handleiding voor wat betreft de aansluiting lijkt in eerste instantie een makkie. De CD krijg ik snel aan de praat (ik ben niet technisch) en met behulp van mij n kleinzoon krijg ik muziek met Bluetooth te horen via het apparaat. Wat me opvalt is het prachtige volle geluid. Hier word ik helemaal blij van.

Wat me niet lukt is om de radio aan te krijgen. Ik moet de antennedraad splitsen, dat lukt, maar dan ergens met plakband aan vastzetten. Maar waaraan is me een raadsel. Ik krijg geen goed geluid, het kraakt en ‘zucht’ maar ik krijg geen goed geluid tenzij ik met de draad op een bepaalde manier ga staan. Het doet me denken aan de vroegere transistorradio’s en houd de draad richting raam. Dat helpt wel even maar ik kan moeilijk de hele dag met die draad blijven staan en ik zal hem toch niet aan het raam moeten bevestigen? Geen idee. Gelukkig komt mijn kleinzoon over 2 dagen logeren en heeft hij mij toegezegd om samen te gaan kijken naar hoe de radio kan gaan werken.

Pluspunten

• vormgeving
  • mooi geluid
  • veel gebruiksmogelijkheden

Minpunten

• voor mij als senior moeilijk te leren bedienen

Sven 25-12-2020

Ideaal audiosysteem voor de kleine ruimtes!

Geschreven voor: Panasonic SC-DM504EG-K

In mijn optiek heb je niet altijd surround sound nodig in elke kamer in je huis. De Panasonic Audiosysteem SC-DM504EG-K is dan ook ideaal voor je slaapkamer/kantoor!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een audiosysteem dat handig is voor mijn slaapkamer of studeerkamer. Deze in een houten behuizing gebouwde, Panasonic Audiosysteem SC-DM504EG-K, is een alleskunner en daarom ideaal voor de wat kleinere ruimtes thuis of op (thuis)kantoor ;).

Met de Panasonic Audiosysteem SC-DM504EG-K kan ik; CD’s-, FM/DAB+ radio- of via bluetooth muziek luisteren. Daarnaast is het ook mogelijk om via een USB-stick muziekbestanden af te spelen en kan ik via een AUX-ingang/Optical ingang een PC, Laptop of gaming apparaat aansluiten.

Het ontwerp van de Panasonic Audiosysteem SC-DM504EG-K is ook erg prettig. Door het ontwerp en de eenvoud van de knoppen past het in elk interieur. Daarnaast is het ook fijn dat er niet veel kabels zijn aangezien de voeding in de behuizing is verwerkt.

Als ik toch een puntje van kritiek moet geven is dat ik toch wat ‘bass’ mis tijden het luisteren van bepaalde muziek of tijdens het spelen van games. Desalniettemin, dit is te verwachten van een compact audiosysteem.

In het kort: De Panasonic Audiosysteem SC-DM504EG-K is een ideaal audiosysteem voor de kleinere ruimtes en heeft veel opties waardoor je op verschillende manieren naar muziek kan luisteren.

Pluspunten

• Ontwerp/Design
  • Functionaliteit
  • Geluid kwaliteit
  • CD-Speler

Minpunten

• Kleine afstandsbediening
  • Weinig Bass

JJ 21-11-2020

Klein apparaat groots geluid!

Geschreven voor: Panasonic SC-DM504EG-K

Prachtig klein apparaat met een super geluid! De bediening met de afstandsbediening is super eenvoudig. De vele functies maken dit tot een complete geluidservaring. Het geluid van de tv via deze complete receiver klinkt goed, ook met de surroundfunctie. Luisteren via je telefoon of usb gaat perfect via Bluetooth. Ook de dab+ radio is mooi, soms wel lastig om goed signaal te vinden.
Zeker een aanrader!

• Geluid
  • Gemak
  • Vele functies

Minpunten

• Dab + ontvangst

Ananya 05-11-2020

Verrassende box

Geschreven voor: Panasonic SC-DM504EG-K

Ik kreeg de gelegenheid om dit product te testen. Leuk, want wij waren op zoek naar een geluidssysteem waarmee konden streamen en radio luisteren.
Het was even zoeken hoe de bluetooth werkte, dat werkte. Het was ook even puzzelen hoe we een 2e device konden aansluiten.

Het geluid is prettig. De radio werkt nog niet, dat ligt niet aan het apparaat. Je krijgt keurig alle kabels meegeleverd, wij kwamen er achter dat de radio-kabel in ons huis niet is aangesloten.
De cd-speler is prettig. Tegenwoordig kom je nog weinig apparaten tegen waar je een cd in kunt afspelen. En aangezien niet alle cd's ook online te vinden zijn, werd ik blij van de mogelijkheid om ze bij dit apparaat af te spelen. De afstandsbediening is klein, daardoor raak je hem snel kwijt, ligt wel lekker in de hand.

Ik vind het apparaat wel wat aan de hoge kant, hij past bij ons niet mooi in het audio-meubel. Gelukkig is hij egaal zwart, het uiterlijk is verder prima.

Pluspunten

• cd-speler
  • Bluetooth
  • Simpel design

Minpunten

• kleine afstandsbediening

JeDee 30-10-2020

Sterk door eenvoud

Geschreven voor: Panasonic SC-DM504EG-K

Panasonic SC-DM504EG-K Zwart. Compleet muzieksysteem voor kleinbehuisden. Eenvoudig strak design, met verbluffend veel mogelijkheden.
Installatie fluitje van een cent. Wijst zich automatisch en ook snel, zowel voor DAB+ alsook FM.
Antennekabel gemakkelijk en snel aan te brengen. Binnen paar minuten genoot ik al van de muziek. Uiteraard kun je geen A+++ geluid verwachten, maar toch boven verwachting. Deink dat de houten kast daar debet aan is. Cd speler subtiel verborgen, maar wel aanwezig. Speelt zowel zelf opgenomen cd’s af, alsook de originelen. Voor kleinbehuisden (studenten- ouderen) zeker een product dat voldoet.

Pluspunten

• Verrassend cimpleet
  • Houten kast zorgt voor goed geluid
  • Compleet
  • Betaalbaar
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Afstandsbediening moet je aan wennen.

Willempie1975 28-10-2020

Panasonic SC-DM504EG-

Geschreven voor: Panasonic SC-DM504EG-K

Vanaf het moment dat ik de doos openmaken was ik aangenaam verrast het design ziet er mooi uit Hij is mooi vormgegeven en hij staat het heel goed in de woonkamer.
Hij is zeer makkelijk aan te sluiten en ook de bediening is zeer gebruiksvriendelijk.
Of je nou de radio erop hebt staan of vier de televisie het geluid wat je krijgt is mooi helder en er zitten goed bas geluid in

Pluspunten

• Uitstraling design
  • Geluid