Teufel Kombo 42

zwart
Nikkei NMC306

7,1

cor 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mede door de goede reviews en de aantrekkelijk prijs heb ik deze set aangeschaft,Het geluid van de set en de boxen zijn van een goede kwaliteit.
vooral de boxen zijn prijstechnisch gezien heel goed.
Jammer dat de aan mij geleverde set een gebruikte is!!! Hier kwam ik achter nadat ik de cd-lade opened en daar een cd-r in zat van iemand uit duitsland? dus nieuwprijs voor 2e hands.

emil 17-10-2015 Product maand in bezit

heb het setje aan geschaft beste keuzen die ik ooit heb gemaakt wat audio betreft , puur genieten , ik gebruik het setje als zijnde computter boxjes maar kan mij voor stellen dat in een grotere ruimte een passende subwoofer de ervaring verbeterd , maar aangezien er een plug and play sub aan sluiting op de versterker zit is uitbreiden een kwestie van na bestellen en genieten maar

sjors 02-09-2015 Product kwartaal in bezit

Sinds een kleine 3 maanden heb ik de Kombo 42 in mijn bezit. Over de geluidskwaliteit ben ik dik tevreden, zeker voor dat geld. Maar het apparaat heeft toch een ernstig manco. Het speelt geen zelf gebrande CD's. Wij hebben hier in huis 3 computers met verschillende merken branders en geen enkele cd van deze branders speelt dit apparaat naar behoren. Dit kan niet meer in deze tijd. Op alle andere spelers zoals verschillende autoradio's spelen deze cd's wel en dat is teleurstellend.

DR. Mark 25-02-2015 Product maand in bezit

De luidsprekers werden uur na uur, dag na dag, week na week beter.
Toch blijft het geluidsbeeld niet volledig ook al zet je de stereo niet luid. Achteraf een kleine subwoofer bijgekocht. Nu super tevreden van de aankoop. Niet veel geld voor een volledig installatie met een mooi stereo geluid. Maar zou toch de aanraden om de sub er ineens bij te nemen.

andy66 12-01-2015 Product paar weken in bezit

Wat een heerlijke hifi set is dit! Helder en gebalanceerd geluid, vooral te merken bij klassieke muziek. Vooral de usb aansluiting aan de voorzijde is makkelijk om je smartphone aan te sluiten. Bediening is erg eenvoudig. De boxen vind ik prachtig om te zien; zeker als je de stofkap van de speakers af haalt. Alles voelt degelijk en de speakers hebben voldoende gewicht om niet uit de kast te trillen bij flink wat volume. Voor de lage tonen heb ik een kleine jamo subwoofer aangesloten. De set gekocht omdat ik al heel tevreden was met een 2.1 pc speakerset van Teufel.

Joh. B. 15-05-2013 Product maand in bezit

Duitse degelijkheid gaat toch boven Aziatische koopjes. Op vol vertrouwen via Internet besteld, absoluut een tevreden luisteraar geworden. Kan deze set bij iedereen aanbevelen.