Behringer XENYX X1832USB - Reviews

Aantal kanalen
Usb-aansluiting
Type mixer
live mixer

Beoordeling op basis van 1 review

4,6

• Slecht
  • Slecht

richardje36 15-11-2012 Product paar dagen in bezit

4,6
Matige bouwkwliteit, te korte lijnfaders, begaf het vlak na de aankoop, waarop de leverancier bax-shop.nl mij meedeelde dat ik hem op moest sturen naar de fabrikant... Terwijl zij wettelijk aanspakelijk zijn en ik ze niet echt veel keus gaf dan mijn geld terug te geven.

Zeer slechte koeling(geen fan en slechts 2 sleufjes,waarvan er 1 gedeeltelijk wordt afgesloten door de transformator.

+ veel inputs(line/phono, mono/stereo)
+veel effecten
+ veel routingsmogelijkheden.

Alleen is het produkt te goedkoop om echt goed te kunnen zijn. Het bedrijf zou 30% duurder moeten worden met hun produkten en meer aan de kwaliteit moeten denken dan aan zoveel mogelijk mogelijkheden bieden voor een te lage prijs.
Bij dit merk kun je per model teveel verschil in kwaliteit hebben. Hun studio-speakers uit de truth serie zijn bijv. erg goed, maar van dit model mengpaneel heb ik al zoveel voorbeelden gezien dat ze defect bij aflevering waren, dat ik persoonlijk de gok niet zou wagen.

Doorsparen zou ik zeggen en mocht die kapot gaan, gewoon opsturen naar de leverancier en NIET naar de fabrikant.Maar je moet ook niet te kritisch zijn wat betreft het afbreken van een fader/knopje, want daar is de prijs gewoon naar.

Groet
Richard