Aerolatte Melkopschuimer Grande

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Aerolatte Melkopschuimer Grande op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

g***********@o********** 02-02-2022

Geweldige opschuimer

Een geweldige opschuimer heb hem al jaren makkelijk schoonmaken . Ga zeker een zelfde kopen als hij stuk gaat.

Pluspunten

• Goede schuim

Minpunten

Naomi 22-08-2021

Perfect schuim!

Sinds enkele maanden heb ik dit apparaat in gebruik en ben er zeer tevereden over. Nog nergens heb ik lekkerder schuim gekregen (wat me wel beperkt tot lattes alleen thuis te drinken). Hoeveelheid schuim is veel, maar daar is een groter glas de oplossing voor! Snel op termperatuur, makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• romig schuim
  • makkelijk te reinigen
  • makkelijk in gebruik
  • snel op temperatuur

Jan 04-08-2018

Apparaat stuk na 2 weken

Tweede toestel van deze serie. Ook na 2 weken defect. Tikt alleen nog maar. Nu naar de winkel en geld terug vragen.

Minpunten

• Na 2 weken stuk.

Frans Leliveld 30-11-2017

Perfect schuim en goede temperatuur!

Meer valt er niet over te vertellen: perfect schuim en de temperatuur is goed. Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• temperatuur
  • kwaliteit van het schuim

Frans Leliveld 12-08-2017

Vol romig en warm schuim

Ik kan er kort over zijn: geweldig schuim in korte tijd. Goed op temperatuur. Enig minpuntje is misschien dat de minimale hoeveelheid net iets te veel is voor 1 kopje maar dat is dan ook echt spijkers op laag water zoeken.

Pluspunten

• snel
  • vol romig schuim