Inventum MK450

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MK450 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Gunther 04-01-2017

Klein van formaat

Geschreven voor: Inventum MK450

Ik heb hem gekocht omwille het klein formaat en dat hij een moderne look heeft handig in gebruik is en daarbij nog perfect werkt

Barbara 09-12-2016

Na 2 weken kapot (4e exemplaar)

Geschreven voor: Inventum MK450

Bij mij is inmiddels de 4e (na twee weken geleden een nieuwe te hebben ontvangen van Inventum) wederom kapot.

Waarschijnlijk is er bij het schoonmaken toch een druppeltje vocht in het electrische gedeelte terecht gekomen? Dit is bijna onvermijdelijk omdat het qua electra raar in elkaar zit. In ieder geval hoor ik een soort knappend geluid en doet het aparaat helemaal niets meer Dit is mijn vierde en mijn laatste. Prachtige vormgeving maar duurzaamheid enorm slecht. Hiervoor jaren een Nespresso melkschuimer gehad die van ouderdom uit elkaar viel. Deze Inventum MK450 is zeker geen aanrader! Jammer

Jan 18-05-2016

geen fijne melkopschuimer

Geschreven voor: Inventum MK450

Paar maanden in gebruik. Rotor voor opschuimen zit te diep en heeft geen goede grip. Altijd weer klooien om dat ding er uit en er weer in te plaatsen. Naden niet goed te reinigen en teflon laag laat al los aan zijkant en rond de rotor. Gevaarlijk ongezond dus meteen buiten gebruik en klacht ingediend bij Inventum.

toine 14-02-2016
Geschreven voor: Inventum MK450

eindelijk een apparaat wat wel doet wat ze beloven heerlijk zacht warm melkschuim en gemakkelijk in gebruik

Askie 22-06-2015
Geschreven voor: Inventum MK450

Fijn apparaat. Werkt prima, ondanks de mindere reviews over dat hij snel stuk zou gaan. Ik denk dat je gewoon de instructies goed moet opvolgen, dan heb je er lang plezier van. De koffie smaakt vanaf nu naar meer!

Vormgeving een 10. Het design is ook fraai. De melkopschuimer bevalt mij zo goed dat ik een tweede heb gekocht als cadeau voor mijn nicht die dit jaar 50 wordt.

Gebruikersgemak een 10 omdat het een heel eenvoudig te bedienen apparaat is. Hij is met een schone, natte doek in een minuut schoon.

LizardBlizz 23-05-2015
Geschreven voor: Inventum MK450

Ik heb deze melkopschuimer net 3 weken en hij is nu al stuk. Ineens als ik de kan op de platform zet, gaan de melkopschuimer automatisch aan op koud schuimen en kan hij niet meer aan of uit en ik kan de warm schuim functie heelmaal niet meer gebruiken.

De vormgeving is zeer mooi maar er is iets raars aan het design als het zo snel stuk gaan, dus in plaats van 10 krijgt zij maar 5.

Tot dat het apparaat stuk ging was de gebruiks gemak erg hoog, maar ja als het niet werkt is de gebruiks gemak ineens een dikke nul.

Marian. 23-03-2015
Geschreven voor: Inventum MK450

Eerlijk is eerlijk: ik herzie mijn eerdere mening. Het is essentieel dat je 'm geregeld schoonmaakt met een drupje afwasmiddel en een bodempje heet water (of even op de warme stand zetten) en dat je daar niet laks in wordt na een paar weken, zoals ik deed. Bij een SCHOON kannetje krijg je prachtig hoog schuim. Ligt het eenmaal op de koffie dan zakt het wel snel in, ik gebruik halfvolle melk. Volle melk zal vanwege hoger vetgehalte steviger schuim geven.

Marian. 11-03-2015
Geschreven voor: Inventum MK450

Gemak: als je grote handen hebt is het lastig om het spiraalding dat schuim maakt te verwijderen, denk ik. Duurzaamheid: van de ene dag op de andere krijg ik geen prachtig stevig schuim meer maar grove waterige bellen die meteen inzakken, terwijl ik gewoon dezelfde melk gebruik. Dus al na 2 weken doet hij het niet goed meer. Ik ga ermee terug en hoop dat BCC zo netjes is me een nieuwe mee te geven.

Chris Hendrikse 20-01-2015
Geschreven voor: Inventum MK450

Fantastisch apparaat! Zeer gemakkelijk in gebruik en doet wat het moet doen. Zowel melk op schuimen als verwarmen in een rap tempo. TOPPIE!

John Troelstra 05-01-2015
Geschreven voor: Inventum MK450

Eenvoudige bediening, maakt prima schuim, mooi design. Verbeterpunt: de melk/het schuim zou warmer kunnen zijn na opschuimen.

zonnetje2000 05-09-2014
Geschreven voor: Inventum MK450

Nadat de eerste melkopschuimer van inventum er na 5 weken mee stopte en niets meer deed, heb ik deze opgestuurd en een nieuwe retour gekregen. De nieuwe is 3 dagen per week in gebruik. Na 3 maanden in gebruik ging de melkopschuimer ineens een eigen leven leiden. Aan zodra de melkopschuimer op de houder geplaatst werd terwijl wij het apparaat niet hadden aangezet, er vanaf gelaten wanneer niet in gebruik. Een dag later doet de melkopschuimer niets meer .... Voor mij nooit meer een melkopschuimer van Inventum, zonde van mijn geld.

petervonk 21-05-2015

Bekend verhaal: het ding deed het volledig naar verwachting maar ik zag gezien de constructie al dat er vandaag of morgen na natte reiniging kortsluiting zou ontstaan. Dat gebeurde na 2 maanden. Zijn er beter geconstrueerde melkschuimers?

Inventum Huishoudelijke Apparaten b.v. 12-09-2014

Geachte zonnetje2000,

Wat een vervelende ervaring dat ook deze melkopschuimer defect is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij begrijpen dat de melkopschuimer nog steeds binnen de garantietermijn valt. Daarom adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice van Inventum zodat uw klacht naar tevredenheid opgelost kan worden.

Team Inventum

Nomenestomen 26-08-2014
Geschreven voor: Inventum MK450

Ik viel voor het mooie ontwerp, het staat mooi op het aanrecht. De verlichte knopjes maken het helemaal af. Bediening is makkelijk, wel ligt de minimum-maximmum hoeveelheid dicht bij elkaar. Melk inschenken lijkt daardoor heel precies te moeten. Melkschuim is goed. Hoeveelheid is goed voor 2-3 kopjes.