De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF Melkopschuimer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

a*********@h******** 15-10-2022

Niet erg tevreden

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

Plus punt: Makkelijk schoon te maken
Min punt: Soms slecht op schuimen, ondanks koude melk en goed schoongemaakt!!
Voor het schuimen kan men ook een goedkopere kopen!!
Lidl eu 20,00
Slechte afleesbaar aan de donkere binnenzijde, wat betreft de vul hoeveelheid.
Voor meerdere kopjes te weinig schuim!!

g**********@q********** 07-08-2021

Beste melkopschuimer met goede melkschuim kwaliteit

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

Heb 2x een Inventum melkopschuimer gekocht die allebei 2 maanden na de garantie de motor defect raakte.
Inventum gaf geen enige coulance.
Schuim was niet van die kwaliteit die WMF geeft, bovendien zat er vaak een verbrand velletje bij en doordat rotor van motortje in de opschuimer uitsteekt lastig schoon te maken. Doordat WMF met magnetisme werkt kan je de melkopschuimer gemakkelijk schoonmaken. De RVS uitstraling toont kwaliteit en netjes voorop het aanrecht.. De melkschuim kwaliteit is zeer goed vergeleken met de Inventum,verdient de WMF de hoogste score. Dus zeg ik koop deze

Pluspunten

• Goed stevig melkschuim
  • Makkelijk schoonmaken
  • Duurzame RVS uitstraling
  • Eén van de betere melkopschuimers

Minpunten

• Vulstand moeilijk afleesbaar

d*****@g******** 27-05-2021

Goed en moet anders of exemplarisch.?

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

Coating laag laat op verschillende plaatsen los.
Maak met een afwasborsteltje schoon.
In de bodemrand en op de bodem.
Voor de rest een fantastisch apparaat.

Pluspunten

• Werkt als de beste.
  • Prima

Minpunten

• Coating laat los

axemc 08-05-2022

Hoe kunt u "coating los laten" als een minpunt zien, als u zelf de schade veroorzaakt door een afwasborsteltje te gebruiken.
In de handleiding staat duidelijk dat de binnenkant onder stromend water afgespoeld dient te worden.

axemc 08-05-2022

Ter aanvulling , zie bladzijde 38 van de handleiding.
De kan (4) kan onder stromend water worden afgespoeld.
De kan (4) is aan de binnenkant voorzien van een antikleeflaag. Gebruik geen agressieve of
schurende schoonmaakmiddelen en oplosmiddelen. Droog de kan (4) af met een zachte doek.

Nassira 17-01-2021

Barista koffie ervaring

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

Wij zijn echte koffiedrinkers en inmiddels al diverse schuimapparaten geprobeerd waaronder de welbekende van Nespresso.
Dit apparaat is tot nu toe het best gebleken. Warme melkschuim, koude mekschuim en warme melk. Handg dus!

Melkschuim is fluweelzacht en lost goed op in de koffie naarmate je koffie opraakt. Schuim is goed warm. Apparaat heeft een strak design en schoonmaken is makkelijk met een sponsje, vanwege het rechte bodemoppervlak en coating van binnen.

Pluspunten

• Warme en koude melkschuim
  • Snel van binnen schoon te maken

Minpunten

• Kan niet in de vaatwasser

Tjeerd79 04-01-2021

Geweldig

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

Wauw, 1 druk op de knop en binnen een mum van tijd mooi vol melkschuim. Echt heerlijk.

Voor mensen die van cappuccino endergelijke houden zou ik aanraden om dit product te kopen.

Het is ook een aanwinst op je aanrecht.

Pluspunten

• Vol schuim
  • Warm en koud

P 09-12-2020

Stil, snel, simpel en heel goed schuim!

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

Deze melkopschuimer is super! Hij is super simpel in gebruik en maakt het heerlijkste melkschuim voor in je koffie. Warm melkschuim, koud melkschuim en warme melk, allemaal met een simpele druk op de knop. Zo klaar en super stille werking. Ook is het apparaat makkelijk schoon te maken, wat mij betreft minstens zo belangrijk.

Pluspunten

• Simpele bediening
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Snoertje onderin niet goed weg gewerkt

Gonny 09-12-2020

Over het algemeen goed, maar met een kanttekening

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

Allereerst zijn we blij verrast door het mooie design van de melkopschuimer. Deze mag gezien worden en is absoluut een stijlvol apparaat om op het aanrecht te zetten.

Hij doet wat hij moet doen. Maakt heerlijk, zacht, maar stevig schuim. Je kunt er een perfecte cappuccino mee maken! Minpuntje is als je meerdere cappuccino's moet maken, dan is de inhoud wat weinig. En je moet het apparaat na gebruik eerst laten afkoelen. Dat vinden we lastiger.

Daarnaast kun je het apparaat ook gebruiken voor warme melk of chocolademelk te maken. Persoonlijk vinden we dat het daar de melk niet warm genoeg voor maakt, maar dat is een kwestie van smaak.

Tot slot kun je hem ook nog koud laten opschuimen voor bijvoorbeeld desserts.
Dit werkt prima. Gebruiken wij echter niet zo vaak.

Al met al zijn we zeer tevreden over hetgeen hij in de basis moet doen voor ons, warme melk opschuimen!

Pluspunten

• Heerlijk en goed schuim

Minpunten

• inhoud wat weinig bij meerdere koppen
  • melk voor ons niet warm genoeg bij warme melk

Lammaris 06-12-2020

Heerlijke volle melkschuim

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

In een mum van tijd een heerlijke, volle romige melkschuim, zowel koud als warm. Ook geschikt voor amandelmelk.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Mooie vormgeving
  • Makkelijk te reinigen
  • Bijna geruisloos
  • Heerlijk schuim

Minpunten

• Inhoudsaanduiding moeilijk te zien
  • Wordt niet warm genoeg voor warme chocomelk

Floris88 04-12-2020

Goed schuim

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

De melkopschuimer doet wat hij moet doen, hij maakt mooi en lekker schuim! Dit gaat heel snel, binnen een paar minuten is de melk warm en op geschuimd. Het schuim is lekker luchtig en stevig. Er kunnen ongeveer 4 kopjes koffie gezet worden met de maximale hoeveelheid melk. Een nadeel is dat het streepje voor de minimale en maximale hoeveelheid melk aan de binnenkant van het kannetje niet goed zichtbaar is, hiervoor moet je hem echt in het licht houden. Ook het schoonmaken is soms wat lastig, omdat de onderkant van de kan niet nat kan worden. Het schuimertje zelf is er overigens gemakkelijk uit te halen en goed schoon te maken. De melkopschuimer maakt nauwelijks geluid bij het opschuimen van de melk.

Pluspunten

• Lekker schuim
  • Snel
  • Stil

Minpunten

• Streepjes niet goed zichtbaar
  • Kannetje moeilijk schoon te maken

ThanLavia 04-12-2020

Kwetsbaar

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

Een mooi apparaat en als het werkt dan maakt ie de lekkerste schuim. Het enige probleem is dat het plastic onderdeel erg snel stuk gaat en erg duur is om te vervangen. Ik zou het niemand adviseren.

Pluspunten

Minpunten

• Snel stuk
  • prijs kwaliteit verhouding
  • Buitenkant wordt erg heet

Saban 04-12-2020

Lekkere cappuccino’s!

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

In een handomdraai maken wij de lekkerste cappuccino! Vooral in deze tijd waarin de horeca gesloten is, komt deze melkopschuimer goed van pas! Het melk schuimt erg goed op en blijft mooi wit. Verder is het apparaat vrij snel.
De opschuimer werkt op drie verschillende manieren: opwarmen en opschuimen, enkel opwarmen en enkel opschuimen.
Ik maak er vooral voor mijn cappuccino gebruik van maar ook bij het opwarmen van chocolademelk komt ie goed van pas.
De kabel is lang genoeg (in mijn geval zelfs overbodig lang).
Een kleine verbetering zou het volgende kunnen zijn: als ik me
houd aan het ‘minimumstreepje’, heb ik voor één cappuccino teveel melk opgeschuimd. Wanneer ik echter minder melk gebruik, schuimt álle melk op en heb ik geen melk meer maar enkel schuim.
Her design van de melkopschuimer is precies mijn ding. Een minpuntje is wel dat de buitenkant niet vlekvrij kan blijven. Na ieder gebruik moet het goed schoongemaakt worden om het te laten blinken.
Het apparaat is het geld zeker waard!

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• werkt niet met weinig schuim

Michelle van Ginkel 30-11-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

Mooi apparaat. Alleen jammer dat je niet goed kan zien hoeveel er in moet, dat komt omdat de binnenkant donker is. Verder wordt de buitenkant wel een beetje heet, maar valt opzich wel mee. Makkelijk in gebruik, zelfs mijn dochter van 14 jaar kan er mee omgaan. Zijn er erg blij mee en makkelijk. Je kan warm en koud schuim krijgen en warme melk. Je hebt 3 standen. 1x drukken is warm schuim, 2x drukken is koud en 3x is warme melk.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Lekker warm

Minpunten

• Moeilijk te zien hoeveel er in moet
  • Kan warm worden aan de buitenkant

LaPeJa 28-11-2020

Goede melkschuim

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

Maakt goede stevige melkschuim en is makkelijk schoon te maken.
Helaas zit de maatvoering aan de verkeerde kant en met alleen maar warme melk maken wordt de melk niet heel warm.
Maar wil je het apparaat alleen voor het maken van heerlijke cappuccino's dan voldoet deze zeker!

Pluspunten

• makkelijk in onderhoud
  • goede melkschuim

Minpunten

• maatvoering is niet te lezen

CB 28-11-2020

Heerlijk zacht en stil apparaat.

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

Heerlijk apparaat, mooi, stil, geweldig resultaat; echt superzacht en stevig schuim! De opschuimer voelt solide aan, stevig en werkt krachtig

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon te maken
  • stil
  • mooi resultaat

Minpunten

• Je moet even geduld hebben.

Eve1ien 27-11-2020

De lekkerste cappuccino

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

Met houdbare, volle melk werkt dit apparaat het beste.
De schuim is heerlijk dik en zacht. Echt perfect om de lekkerste cappuccino mee te maken!

Het apparaat werkt stil. Het duurt wel even voordat het schuim klaar is.

Pluspunten

• Stil
  • Dik en zachte schuim

Minpunten

• Tijdsduur

Margho 24-11-2020

topper!

Geschreven voor: WMF Melkopschuimer

Deze WMF opschuimer is echt een mooi apparaat. Prima melkschuim, je hebt maar een klein beetje melk nodig voor een uitstekend resultaat. En door het mooie design een blikvanger in de keuken.

Pluspunten

• prima schuim
  • mooi design
  • klein formaat
  • de schuimer staat los, dus makkelijk te reinigen

Minpunten

• geen