De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF 61.3020.1007 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Bolletje 10-11-2020

Top apparaat!

Geschreven voor: WMF 61.3020.1007

Wat een super mooie melk opschuimer. Heerlijk lobbige fijne melkschuim voor de cappuccino. Bij het Philips bonenapparaat zit een melkopschuimer. Maar de WMF is vele malen beter.

Frederike 18-06-2020

Prachtig schuim

Geschreven voor: WMF 61.3020.1007

Super blij mee. Verschillende standen/opties, waarvan we er 2 veel gebruiken. Hij is snel klaar en produceert weinig geluid. Het schuim is geweldig

Pluspunten

• Prachtig schuim
  • Maakt weinig geluid
  • Snel klaar

Daantje 16-06-2020

Top melkopschuimer!

Geschreven voor: WMF 61.3020.1007

Echt een mooi en fijn apparaat. Maakt de perfecte melkschuim voor cappuccino en latte. En staat ook nog eens mooi op het aanrecht!

M.kugel 15-06-2020

Super schuim

Geschreven voor: WMF 61.3020.1007

Wij drinken dagelijks cappuccino thuis en hebben al meerdere melkopschuimers gehad maar deze is echt zijn geld waard heerlijke stevige schuim en dat ook nog super snel .Ook kun je er gewoon hete melk in maken of koude melkschuim voor een ijscafe. De kwaliteit is ook heel erg goed .Het is een stevig apparaat en het mooiste is dat het roergedeelte in de afwasmachine kan .Ik ben overtuigt en wil niet meer anders.En hij kan zo mee op vakantie omdat het een klein handig dingetje is

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk schoon te maken
  • Stevige schuim

Minpunten

• Weinig inhoud max.2 kopjes

Denise 14-06-2020

Fijne melkopschuimer

Geschreven voor: WMF 61.3020.1007

Aangezien ik enorme fan ben van lattes en cappuccino’s wilde ik al een tijdje een melkopschuimer. Ik ben blij dat ik voor dit apparaat gekozen heb. Heel mooi design, neemt niet veel plek in en ook nog eens goede kwaliteit! De cappuccino’s en lattes die ik er tot nu toe mee gemaakt heb, smaken echt heerlijk. Heel stevig schuim (als je dat wilt) en goed warm. Ook is het heel snel geregeld en is het apparaat makkelijk te reinigen. Alleen maar plusjes dus!

• Neemt weinig ruimte in
  • Eenvoudig te reinigen
  • Snel

Rens78 12-06-2020
  • Product gekregen

100% Tevreden!

Geschreven voor: WMF 61.3020.1007

Sinds twee weken heb ik de WMF Melkopschuimer in huis. Ik ben echt positief verrast door het mooie uiterlijk. Een professioneel sierraad op het aanrecht. En ook het eenvoudige gebruik heeft me verrast. Eenvoudig in de bediening en heel mooi resultaat. Lekkere dikke lobbige melkschuim, koude schuim voor Ice coffee, gewoon een glas warme melk.... het kan allemaal en is allemaal even goed en eenvoudig te bereiden.

Wat ik tot slot ook erg fijn vind is het schoonmaak gemak. Doordat de schuimer eenvoudig uit het apparaat te halen is, is het schoonmaken erg makkelijk. Geen vervelende randjes en kantjes. Dus: tot nu toe heel tevreden :)

• Goede resultaten
  • Makkelijk schoon te maken

Fijne opschuimer 12-06-2020

Fijne opschuimer

Geschreven voor: WMF 61.3020.1007

Ik heb de melkopschuimer nu enkele dagen in gebruik en ben zeker tevreden. Het schuim is heet, stevig, lobbig. Het apparaat maakt de verwachtingen waar. Wel vind ik dat in vergelijking met mijn oude melkopschuimer het lang duurt voordat de melk opgeschuimd is. Nu ik dit eenmaal weet, houd ik daar rekening mee, maar als ik bezoek heb en meerdere cappuccino’s of latte’s wil maken, dan duurt dit wel een tijdje.

Pluspunten

• Stevig schuim
  • Eenvoudig schoonmaken
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Duur
  • Duurt wat lang

Anne-Fleur 10-06-2020

Grote aanwinst!

Geschreven voor: WMF 61.3020.1007

Deze melkopschuimer mogen testen vanuit Insiders en wat een aanwinst! De melkopschuimer is handzaam en eenvoudig in gebruik. Zo eenvoudig als het gebruik is ook het schoonmaken ervan.

Voor een perfecte schuimlaag op je cappuccino of latte kan er ca. 160 ml. in het kannetje, voor warme melk ca. 250 ml. In het kannetje zit een magnetisch meganisme wat nagenoeg geluidloos ronddraait en het melk omtovert in een stevige lobbige schuimlaag. Na een paar minuutjes hoor je een subtiel piepgeluidje en gaan de lampjes uit en is alles klaar. Klein kritiek puntje is het maatstreepje aan de binnenkant. Deze is niet goed leesbaar. En het kan mij voorstellen dat men de inhoud aan de kleine kant vindt - dan heb ik het over maximaal 2 koppen in een keer kunnen maken (schuimlaag voor cappuccino of latte).

Qua schoonmaak kan volstaan worden met omspoelen onder de warme kraan, eventueel een zacht afwasmiddel. Let bij het schoonmaken op dat de onderkant niet nat wordt!
Het magnetisch meganisme dient ook goed afgespoeld te worden. Dit zou in de vaatwasser kunnen, maar dat raad ik niet aan.

Het apparaat een paar weken getest en ik vind het een grote aanwinst. De cappuccino thuis is eindelijk perfect!

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Schuimlaag
  • Schoonmaak

Minpunten

• Maatstreepje
  • Inhoud