Senseo Milk Twister CA6500/60 Melkopschuimer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 335 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Senseo Milk Twister CA6500/60 Melkopschuimer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Martijn 06-03-2024

Jarenlang met tevredenheid dit product gebruikt. De oude was versleten dus een nieuwe gekocht. Bij de nieuwe opschuimer is het roerwerk is aangepast en dat hadden ze beter niet kunnen doen. Het roerwerk maakt slecht verbinding met de aandrijving met als gevolg veel herrie en geen schuim.
Deze gaat terug en we kopen een ander merk.

Minpunten

• roerwerk werkt bijna nooit

J**l@c**o.nl 11-01-2024

De coating verdwijnt

Miskoop! De coating/ antiaanbaklaag laat los en binnen een jaar is de melkopschuimer daardoor niet meer veilig .
De coating hebben wij opgedronken.

Pluspunten

• Mooi schuim

Minpunten

• De anti-aanbaklaag verdwijnt in het maag ..

b*******@g******** 28-12-2023

Vernieuwing is niet altijd een verbetering

Dit is de 3e keer dat ik deze opschuimer koop.
De voorgaande opschuimer heb ik na 6,5 jaar vervangen omdat de coating aan het loslaten was.
Deze nieuwe versie heeft het 3 weken gedaan en nu laat de coating door het ronddraaien op de bodem al los.
Ook maakt hij bij het opschuimen erg veel kabaal.
De schuim is wel perfect maar hij gaat nu terug en ik ga kijken voor een ander merk want het vertrouwen in deze “vernieuwde” versie is nu weg
Jammer want de schuim is heerlijk stevig en lobbig en ondanks de hoge prijs is hij dit altijd dubbel en dwars waard geweest.

Pluspunten

• Heerlijk dik schuim
  • Mooie vormgeving
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Coating laat snel los
  • Maakt erg veel kabaal

a********@k********* 04-12-2023

Jaren een Senseo melkopschuimer gehad en heel tevreden. Goede opgeschuimde melk, keer op keer.
Nu een nieuwe die enorm lawaai maakt en niet goed werkt. Omgeruild voor een ander exemplaar, zelfde probleem, we stoppen met dit merk en zoeken een andere

LAWAAI 08-07-2023

De vorige was naar 6 jaar versleten, dus ik koop weer “dezelfde”
Wat een ELLENDE 😡 een hoop LAWAAI.
Dit is de tweede, vorige week één gehaald en retour gebracht, en deze gaat dus ook TERUG.
Graag terug naar de “OUDE” melkopschuimer Philips

k********@h********** 22-06-2023

Waardeloos

Sinds een maand in mij bezit en zoals ook anderen schreven, waardeloos product.
De eerste maand ging goed maar schuimd nu al niet meer. Weg ermee.

n********@h********** 04-05-2023

Teleurstelling

Onze oude melkschuimer Philips Senseo was prima maar na jaren gebruik echt ‘op’. Dezelfde weer nieuw gekocht en die is waardeloos. Beetje schuimbellen op warme melk, in plaats van de romige schuimlaag die de oude maakte. De vernieuwing is geen succes.

Pluspunten

• Verwarmt wel

Minpunten

• Schuimt niet

Lucy 02-05-2023

Teleurgesteld

Ik was in eerste instantie erg tevreden. Nu ik 5 maanden verder ben denk ik er toch wel anders over.
Binnen laag laat los, ik ben nooit met scherpe voorwerpen in het apparaat geweest.
Opschuiven gaat nog wel goed maar de melk is minder warm.

Pluspunten

• Prima schuim

Minpunten

• Binnenlaag laat los, zit dus in de melk.

PatJ 26-04-2023

deze versie schuimt melk niet op; "oude" versie perfect

Heeft 1 keer van de 4 pogingen “geschuimd”. De “oude” versie, met vaste staaf, heeft meer dan 5 jaar tot volle tevredenheid gewerkt.

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak

Minpunten

• schuimt niet op
  • prijzig

r**********@h********** 19-04-2023

Plezier van zeer korte duur

In eerste instantie leek hij het goed te doen. Na een half jaar echter al waardeloos. Maakt geen schuim meer, alleen warme melk. Heb m altijd goed schoongemaakt en nooit met metaal in gezeten en daarnaast maar 1 x per week gebruikt. Of wel wel, na 25 x zorgvuldig gebruik al stuk

Laura 04-03-2023

Na een half jaar op en moet afkoelen tussen gebruik door

Nadat bij mijn eerste opschuimer de anti-kleeflaag echt helemaal was losgelaten heb ik een nieuwe gekocht.. Maar ook bij de 2e was dit na een half jaar alweer het geval. Melkresten blijft er gewoon aangeplakt zitten. Daardoor doet hij het niet meer goed. Schuimt alleen nog op met speciale opklopmelk. Gebruik ik gewone melk dan maakt hij alleen hete melk.
Je kunt hem niet twee keer achter elkaar gebruiken want dan moet hij eerst afkoelen.
Een keer een nieuwe gekregen vanuit de garantie maar ook bij de 3e..zelfde liedje.

Ik ga nu echt naar een ander merk. Kijkend naar de prijs vind ik het echt een slecht apparaat.
In inconsistentie van de werking is erg irritant.

Klaag klaag 😅

Pluspunten

• Dik schuim als hij werkt
  • Compact design

Minpunten

• Inconsistent
  • Anti-kleeflaag laat los
  • Moet afkoelen tussen gebruik door
  • Stroomt makkelijk over

r*********@h********** 02-02-2023

Na een half jaar is het klaar!

Mijn ervaring is dat hij het na een half jaartje wel gehad heeft. Ben nu aan mijn 2e bezig en die doet het nu ook niet meer. Geen schuim, alleen warme melk. Alles goed schoon gemaakt, steeds maar weer proberen maar nee hoor. Dus nu maar op zoek naar wat anders!

l**********@g******** 29-01-2023

Schuimt na half jaar niet meer

Eerste half jaar fantastisch, nu schuimt hij niet meer, geeft alleen hete melk. Onderdelen zijn niet versleten en ik reinig hem na elke keer, dus alles lijkt in orde. Zwaar teleurstellend voor een Philips apparaat, zeker gezien de prijs. Nooit meer!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kan net genoeg voor 2 cappuccino’s in
  • Werkt na een half jaar niet meer

ML 26-12-2022

Teleurstellend

Ik heb deze melkopschuimer gekocht omdat hij als beste uit de test kwam. Maar helaas, wat een teleurstelling! Eerlijk gezegd is het schuim (als hij het doet) van hele goede kwaliteit, lekker dik en romig. Maar in ongeveer de helft van het aantal keren weigert hij schuim te maken en krijg je alleen hete, licht schuimige melk. Ik gebruik houdbare volle melk, ook al halfvolle geprobeerd. Zonde van deze aankoop maar ik ga op zoek naar een ander merk.

1********@z******** 24-09-2022

Nu na ongeveer een half jaar gebruik is schuim niet meer wat het was. Het gedeelte wat rond draait is PLASTIC en dat sluit op de metalen ring waar die op draait. Dat plastic slijt snel waardoor hij NIET meer snel genoeg ronddraait waardoor de schuim die ontstaat van slecht kwaliteit is. LET OP, als ie NIEUW is is het schuim SUPER, maar wordt steeds slechter dus.

r***********@g******** 17-09-2022

heb al jaren een senseo melk opschuimer!
helaas doet hij het nu niet meer zoals het hoort!
nieuwe gekocht!
vreselijk ding!
melk vullen tot streepje en alles loop over!
minder melk vullen schuimt totaal niet!
ook de oude versie deksel met vaste spiraal was veel beter!
ik wil de oude versie weer!

Pluspunten

• geen
  • geen

Minpunten

• schuimt niet
  • loopt over
  • deksel met losse onderdelen

Bella 24-07-2022

Absoluut een miskoop

Helaas een absolute miskoop, vaak loopt de motor vast, trilt maar maakt dan geen schuim, en de volgende keer heb ik wel schuim maar is de melk koud, je kunt het apparaat niet 2 x achter elkaar gebruiken( bij meer dan 2 kopjes koffie) want dan moet het apparaat eerst afkoelen, kortom waardeloos !

Pluspunten

• Schoonmaken

Minpunten

• Veel lawaai
  • Loopt vast
  • Koude melk
  • Maar 1 tot 2 kopjes per keer

Fred Burger 10-04-2022

Niet alle wijzigingen zijn een verbetering

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Alle nieuwigheden zijn nietaltijd een verbetering.
Oude klopper heeft alleen spiraal. Nieuwe heeft een driehoekige magneet die door een draaidende magneet wordt aangedreven. Maar dat systeem blijft dus heel vaak hangen. Zeker als je suiker als eerste toevoegt. Dan glijdt de magneet niet meer over de bodem.

Pluspunten

• Als die het doet dan wel goed en mooi schuim

Minpunten

• loopt vast. Zeker als er suiker op de bodem ligt

Vriendin 18-03-2022
  • Product gekregen

Eerst blij met de opschuimer van Senseo.
Binnen 6 maanden ging de coating op de bodem loslaten.
Heb geprobeerd om Philips klanten cervise te benaderen, op geen!!! enkele manier een klacht kunnen indienen.
Nu na 14 maanden is de coating nagenoeg van de bodem……. Waarschijnlijk via de melk, nu in mijn lichaam terecht gekomen 😡
TELEURGESTELD!!!

Wim 27-01-2022

Hoop dat ie het lang blijft doen

6 weken (nagenoeg dagelijks) naar tevredenheid in gebruik. Meestal een stevig schuim (afh.v.melk).
Soms bromt ie stevig.

Pluspunten

• Goede schuim
  • Voldoende capaciteit
  • Voldoende snelheid
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Bromt af en toe flink

s*******@h********** 08-01-2022

Melkopschuimer

Het apparaat ziet er mooi uit, lichtgewicht en makkelijk schoon te maken. Ook de schuimlaag en temperatuur is perfect.
Alleen wel retour gestuurd na een aantal keren het apparaat te hebben gebruikt. De ene keer werkte die nl wel goed en de andere keer niet. Het zat hem blijkbaar in het veertje die ik er dan weer goed in moest doen. Luistert heel nauw. Ik heb uiteindelijk een ander merk besteld die dit euvel niet heeft.

Pluspunten

• Dubbelwandig
  • Mooi, licht,makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Veertje precies terugplaatsen, anders geen schuim

Jansje F 28-11-2021
  • Product gekregen

Senseo Melk opschuimer

Prima!! melk opschuimer lekker warm.
HELAAS laat de coating los. Ben teleurgesteld!!
Heb hem Februari 2021 voor mijn verjaardag gekregen.
Geen sporen van krassen te zien. Maak hem met een zachte doek schoon.
Kan ook geen klacht indienen bij Philips….?

Pluspunten

• Goed warm
  • Coating slecht

f**************@g******** 05-08-2021

Philips Senseo CA6500

Hij maakt erg veel lawaai.
Het streepje voor Max zit binnenin de kan en is dus moeilijk zichtbaar.
Er kan maar weinig melk in amper genoeg voor 2 cappuccino.
Wanneer je hem niet precies tot de Max vult heb je geen schuim.
Wanneer je iets over de Max vult stroomt hij meteen over. Dus je moet precies op de Max vullen. Max is dus eigenlijk ook Minimum.
Prijs kwaliteit valt echt tegen. We hadden eerst een voordelige van het Kruidvat en die doet het beter!

g**************@g******** 19-07-2021

Geweldig product

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Uitstekend werkend apparaat. Nu ben ik in staat een heerlijke cappuccino te maken! Ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• Opschuimen werkt geweldig
  • Prachtig design
  • Praktisch geluidloos

a*******@h********** 24-05-2021

Slechte koffieopschuimer

Zeer slecht. Hij doet het niet altijd, maakt dan veel herrie. Je kan niet je melk nogmaals verwarmen als je even weg bent geweest. Je moet eerst het apparaat afkoelen voordat hij het doet. Kookt over bij iets te veel melk.
Het is niet mijn eerste melkopschuimer maar wel mijn slechtste. Na de goeie recensies had ik dit niet verwacht. Ik heb een kennis met hetzelfde apparaat en zij blijkt ook niet echt tevreden