Inventum MK400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MK400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

huub 1 13-09-2013
Geschreven voor: Inventum MK400

Inventum weet goed dat deze melkopschuimer niet goed is, heb deze ook in huis gehad, is 3 maal (gerepareerd)en of vervangen geweest, maar had tekens de zelfde klacht binnen 6 weken stuk, Discountking.nl waar ik hem gekocht had, en ook andere klanten volgens een medewerker, er is toen contact met Inventum geweest, en ze hebben mij althans alle kosten van aanschaf en verzending vergoed,dus dat dit monster nog steeds te koop is is mij een raadsel.

Ingbloem 03-05-2013
Geschreven voor: Inventum MK400

Iets meer dan 4 maanden in mijn bezit en gebruikt en veroorzaakt nu kortsluiting. Hopelijk kunnen we de bon nog vinden om garantie te claimen.

barbaravanwijk 12-09-2013

Deze melkopschuimer is een onding. Bij ons zijn de stoppen tien keer doorgeslagen. Toen ik hem terugbracht werd mij verteld dat al deze typen melkopschuimer kortsluiting veroorzaken. Ik kreeg direct mijn geld terug.

Mjelles 18-04-2013
Geschreven voor: Inventum MK400

Mooi maar waardeloos apparaat. Binnen 2 weken na aankoop was de aan/uitknop al kapot. Hij werd opgestuurd en na 3 (!) weken kreeg ik een nieuwe.
Die nieuwe is nu kapot. Hij gaat soms vanzelf aan (helaas niet toen ik er mee in de winkel mee terug was..) en nu gaat hij vanzelf uit na ong. 4 tellen, Melk is koud en niet opgeschuimd.
Waardeloos apparaat, ik ga er weer mee terug...

Kan je nog kiezen, deze niet nemen!

huub 1 30-12-2012
Geschreven voor: Inventum MK400

Heb deze melk opschuimer die er op zicht goed uit ziet, en ook goed melk schuim maakt, is op 05-10-2012 gekocht en op 10-11 voor eerste maal stuk, gerepareerd door inventum, en nu op 30-12-2012 is hij weer stuk, dus een miskoop van de maand voor mij.