Bosch UniversalLevel 2 - Set - Reviews

• Test panel 8.1 jan 2018

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch UniversalLevel 2 - Set op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Mirella 16-01-2018

Nauwkeurig, makkelijk te bedienen, compact

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 2 - Set

Makkkelijk te bedienen ook voor minder ervaren klusser, zeer nauwkeurig, compact en mooie vormgeving. Mooi en stevig statief en makkelijk erop te bevestigen. Geeft alles zeer duidelijk weer op een top afstand

Pluspunten

• Nauwkeurig
  • Compact
  • Makkelijk te bedienen

Romario 29-12-2017

nauwkeurig en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 2 - Set

Het apparaat is zeer eenvoudig in gebruik en doet zijn werk perfect als het gaat om simpele kleine klusjes in huis. Het statief staat gewoon goed en voor bijvoorbeeld betegelen of iets waterpas ophangen is het apparaat perfect. Ik heb geen minpunten ontdekt tijdens de twee klusjes die ik in huis gedaan heb.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Nauwkeurigheid

Minpunten

• Laser in buitenlicht niet goed zichtbaar

Robin Brouwers 28-12-2017

fijne laser met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 2 - Set

ik vind het een fijn product, zeer overzichtelijk, makkelijk in het gebruik, staat binnen een aantal tellen gereed en makkelijk in te stellen. echt een aanrader voor gebruik binnen en buitenshuis. het is voor iedere doe het zelf-er een uitstekend product omdat het zo gemakkelijk te gebruiken is

Pluspunten

• makkelijke instellingen
  • goed bereik

Minpunten

• statief had iets hoger gemogen

Gerrie 28-12-2017

werkt prima voor in huis!

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 2 - Set

werkt prima! Alleen buiten is de laser straal niet duidelijk! Is makkelijk af te stellen. Boutr hobby matig gebruik is het ideaal.

Pieter 27-12-2017

handig hulpmiddel voor bijna iedere klus in huis.

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 2 - Set

Deze laser is onmisbaar geworden voor mij. Nu ik deze heb gebruik ik hem bijna bij iedere klus.
bijvoorbeeld met het behangen geen gedoe meer met een waterpas je zet de laser neer en je heb gelijk een duidelijke lijn 100% waterpas op de muur staan. En denk bijvoorbeeld aan de stopcontacten in de muur maken. even de laser aanzetten met het statief kan je hem precies op hoogte zetten. en je kan zo alles aftekenen.

Pluspunten

• scherpe en duidelijke lijn

Roy 27-12-2017

Bosch kruislijnlaser

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 2 - Set

De Bosch kruislijnlaser is eenvoudig in gebruik en geeft een duidelijke laser. Bij het klussen in huis zoals behangen en tegelen is de Bosch kruislijnlaser een ideaal hulpmiddel. Meerdere klussen staan op het programma waarbij ik zeer zeker weer gebruik ga maken van de laser.

Pluspunten

• Duidelijke laser
  • Eenvoudigvin gebruik

Minpunten

• Statief zou wat hoger mogen

Wendy 24-12-2017

Super makkelijk.

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 2 - Set

Het maakte het ophangen van foto's en spotjes erg makkelijk. Het bespaarde ons erg veel tijd. We hadden geen waterpas en rolmaat meer nodig. Zelfs met twee linkerhanden lukt dit erg snel.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel klaar met uitmeten

Robin 23-12-2017

Handig en snel schilderijen ophangen

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 2 - Set

Universallevel 2 werkt perfect in niet al te lichte ruimtes, aantal zaken opgehangen oa Lamp, schilderijen en een spiegel. Alles hangt perfect zeker makkelijk als je alles op een lijn wil hangen. Scheelt je zo uren meten meten en meten echt een aanrader.

Pluspunten

• snel en makkelijke bediening
  • Middelpunt bepaling

Minpunten

• statief is net te laag
  • bij fel daglicht is de laser mider goed zichtbaar

Bella 23-12-2017

Handige hebbeding

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 2 - Set

Leuk product om te hebben, vooral als je van gadgets houdt, daarnaast is het handig en kan je het makkelijk gebruiken. Wil je een schilderij of een fotolijst een keer echt recht ophangen zonder gedoe dan is dit een goeie apparaat ervoor.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kwetsbaar

Ersen 22-12-2017

Makkelijk te bedienen kind kan de was doen

Geschreven voor: Bosch UniversalLevel 2 - Set

Heb de bosch kruislijlaser universal level 2set mogen testen en moet zeggen ben zeer tevreden had niet anders verwacht van bosch
Hij is zeer makkelijk te bedienen je stelt hem in en klaar ben je zo makkelijk gaat het.heb mooi alles foto lijsten kunnen ophangen schilderij +nog een schutting geplaatst dus raad hem zeker aan prijs is ook mooi niet te duur

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Stabiel (wiebelt niet laser )
  • Goedkoop