Bosch PLR 50 C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PLR 50 C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jose 26-04-2016

makkelijk, nauwkeurig en leuk

Geschreven voor: Bosch PLR 50 C

Tijdens een verhuizing valt er heel wat af te meten, gelukkig heb ik daar nu dit handige apparaatje voor.
Berekenen hoeveel laminaat je moet bestellen? Met een paar drukken op de knop weet je wat je nodig hebt. Zou dat bed daar passen? In een paar seconde weet je het. De hoogte van je gordijnen bepalen? Geen probleem! Je kunt zelfs controleren of je je kast wel waterpas hebt staan.
Het apparaatje is erg makkelijk te gebruiken, is handzaam en stiekem ook wel een beetje leuk om mee te spelen.

Ellen 26-04-2016

Ik heb met plezier met deze Bosch afstandmeter gewerkt.

Geschreven voor: Bosch PLR 50 C

Ik heb met plezier met deze Bosch afstandmeter gewerkt.
Meet snel en effectief.
En je kan het nu alleen doen, waar je het bij grotere afstanden vaak met z'n tweeën moest doen.
+ Het onthouden van de meet gegevens is heel handig.

Fem 26-04-2016

Handig tooltje

Geschreven voor: Bosch PLR 50 C

Erg handig als vervanger van de oude meetlint. Zitten genoeg mogelijkheden op om echt nauwkeurig te kunnen meten. Je moet er alleen wel eventjes voor zitten om de mogelijkheden te ontdekken!

Bianca 25-04-2016

Makkelijk in gebruik en nauwkeurig

Geschreven voor: Bosch PLR 50 C

Geen gedoe meer met een rolmaat voor langere afstanden.
Is ook erg handig als je geen extra paar handen hebt.
Ook getest op een 22.5 diepe tuin en dat ging goed.Al was het even zoeken naar het rode stipje.
Ook erg compact en door de waterpas een ideaal hulpje bij bepaalde klusjes.
Zeker een aanrader.
Had alleen moeite om de gemeten gegevens te gebruiken in de app. Er was wel verbinding maar hoe verder was niet duidelijk en werd ook niet toegelicht. Althans niet dat ik heb kunnen vinden.

Heidie 24-04-2016

Nauwkeuriger en handiger kan het haast niet

Geschreven voor: Bosch PLR 50 C

Wij zijn erg te spreken over de Bosch PLR 50 c.
Zo gemakkelijk en snel hebben wij nog nooit iets gemeten.
Geen ladders of opstapjes meer nodig en geen gedoe met meetlinten meer.
Duidelijke en goed af te lezen display, gemakkelijk om te rekenen en klein zodat hij makkelijk mee te nemen is.
Gewoon superrrr!
Alleen de sticker op het display is moeilijk te verwijderen en we missen dat je bij de historie van inmetingen geen text toe kunt voegen.

Barbara 22-04-2016

superhandig!

Geschreven voor: Bosch PLR 50 C

Ik heb de Bosch afstandmeter mogen testen en ik heb meteen wat flinke klussen aangepakt: een vlonder gebouwd in de nok van de zolder, daar onder een kledingkast gebouwd, vloerbedekking gelegd, muren geverfd. Een kastje verbouwd. Palen in de grond geslagen in de tuin en er betongaas tussen gezet. Schuttingdelen vervangen. Hij is echt erg handig in gebruik: handzaam, de plaatjes laten uitstekend zien welke knoppen je nodig hebt, het laserlampje gaf ook perfect aan op de palen en bij de schutting of er geen beplanting in de weg stond. Heel nauwkeurig en je kunt ook makkelijk zien of het licht wordt onderbroken en er dus een obstakel is. Ideaal, scheelde veel beplanting uitgraven!
Hij vervangt erg veel handige gereedschappen en het past allemaal in je hand of in je broekzak!
Door de afstandsmeter kon ik prima de afstand meten tussen de ene en de volgende paal en zo de juiste plek bepalen voor het volgende gat om te boren. Geen enkele keer zat ik ernaast en door de waterpas kon ik ook meteen zien dat ik recht omlaag boorde met de grondboor. Een rot klus werd hierdoor erg leuk!
We hebben een vlonder gebouwd in de nok van de zolder, daaronder een kledingkast gebouwd, die ook een deel onder het schuin dak kwam. Normaal veel meten, hoeken berekenen, aftekenen etc, nu een koud kunstje. Erg enthousiast!

Desiree 22-04-2016

Ontzettend handig apparaat!

Geschreven voor: Bosch PLR 50 C

Wij hebben hem nu pkus minus 2 weken in bezit en zijn ontzettend tevreden! Het is heel handig om afstanden/oppervlakten etc op te meten en wat nog fijner is is dat je de gegevens op het apparaat zelf kan berekenen/opslaan en dan eventueel kan doorsturen naar de app op je telefoon! Wij raden de bosch afstandsmeter zeer zeker aan!

vivianne 22-04-2016

handig meetmaatje

Geschreven voor: Bosch PLR 50 C

het is een super handig meetmaatje zolang je en vast eindpunt hebt. Ideaal voor onhandige meetklussen op onmogelijke plaatsen, als je alleen bent, lange afstanden enz. Met veel functies ook voor oppervlaktes, inhoud enz. En heel makkelijk te bedienen en begrijpen.
Klein nadeel is dat je wel een vast eindpunt moet hebben. Hij is dus niet geschikt voor iets vrijstaands te meten (bv maat van het tafelblad. Het lukt mij ook niet al schuivende te meten (bv om een lengte op een latje af te meten.
Het is dus geen volwaardige vervanger van het rolmaatje, maar voor veel andere meet-klussen wel een veel handigere plaatsvervanger. Hier gaat hij veel gebruikt worden.