De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PLR 30 C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wendy 26-04-2016

Klein formaat, groot gemak

Geschreven voor: Bosch PLR 30 C

Grote afstanden, moeilijk bereikbare plekken, hoge plafonds, alles is binnen handbereik met dit kleine apparaat. Afstanden, oppervlakten en volumes worden moeiteloos nauwkeurig berekend en opgeslagen. Gemakkelijk te bedienen, handzaam formaat, werkt op batterijen. Voor mij geen gepruts meer met een rolmaat! Het apparaat was een absolute aanwinst tijdens de verbouwing.

Katerina 26-04-2016

Handzaam en zeer makkelijk meetapparaat

Geschreven voor: Bosch PLR 30 C

Wat een handzaam formaat! Je neemt de laserafstandsmeter zo mee in je zak. Het is even lastig om de handleiding te begrijpen, vooral met betrekking tot het gebruiken van de Bluetooth en het installeren van de app. Maar eenmaal geïnstalleerd, is het makkelijk om de data op te slaan en verder te gebruiken. Je kan het ook zo versturen naar iemand anders. Handig! Het richtpunt van de laser is goed te zien. Natuurlijk wel de achterkant op een rechte achter/ ondergrond zetten om zeker te weten dat de laser goed gericht wordt. Zeer blij met dit meetapparaat.

Sandra 25-04-2016

Ontzettend makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch PLR 30 C

Ik heb de Bosch PLR 30C twee weken mogen uitproberen. Hij werkt heel eenvoudig; zonder de handleiding door te spitten snap je wat hij doet. Ook is hij heel secuur, in tegenstelling van andere consumenten-versies die ik geprobeerd heb.
Verder is hij heel compact en werd er een handige riem-etui meegeleverd.
Het enige wat tegenvalt is de app. Daar kon ik weinig mee, in tegenstelling tot andere vergelijkbare apps.

Stephanie 24-04-2016

Handzame en precieze tool

Geschreven voor: Bosch PLR 30 C

De afstandsmeter is compact, handig in gebruik en heel precies in het meten. Wat ideaal werkt is de bijbehorende app, waarin oppervlaktes en inhoudsmaten kunnen worden berekend. Een echte musthave voor in de gereedschapskoffer!

Suzanne 22-04-2016

Zeer gebruiksvriendelijk én compact.

Geschreven voor: Bosch PLR 30 C

Makkelijk te gebruiken, compact dus makkelijk in je broekzak mee te nemen. Afstand, oppervlakte en inhoud worden voor je uitgerekend en met de app sla je dit simpel, per klus, op.
Een ingebouwde waterpas om lijnrecht te kunnen meten zou misschien een goede toevoeging zijn.

Nike de klusman 22-04-2016

Nike klusman

Geschreven voor: Bosch PLR 30 C

Degelijk apparaat. Standaard batterijen dus geen gedonder met accu's. Meetknop zeer stug waardoor je bij het meten de meting kan verstoren. Met name op moeilijke plekken

j 22-04-2016

Erg handig

Geschreven voor: Bosch PLR 30 C

Erg handig en compact om te gebruiken bij het klussen. Nauwkeurige meting en handige berekening uit te voeren. Weg met de rolmaat, papier en potlood!

dens70 22-04-2016

Wat een handig apparaat

Geschreven voor: Bosch PLR 30 C

Geweldig handig als je aan het klussen/verbouwen bent. Zowel in de tuin gebruikt als in onze badkamer. Meet zeer secuur en is simpel in gebruik. Met de Bosch app heb je ook nog eens altijd je metingen bij de hand in de bouwmarkt!