Xtreamer Prodigy 0 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Xtreamer Prodigy 0 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Camthelion 04-08-2013
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Dit Apparaat aangeschaft vanwege de vele mogelijkheden ermee, maar wat ik ook doe, er wordt GEEN contact gemaakt met het netwerk en om die reden had ik deze gekocht. Van alles geprobeerd, maar helaas, hij ziet er heel mooi uit, maar doet niet waarvoor ik dit heb gekocht. Dus hij gaat maandag weer terug, zonde van mijn tijd.

Testkeurig 21-03-2013
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Wat een slechte speler, nog lang niet uit ontwikkeld , software updates zijn slecht.
Speler blijft vaak hangen , of speelt met veel haperingen af , na een paar minuten loopt hij weer soepel ,om vervolgens weer te blijven hangen.
Spijt dat deze speler heb gekocht !!!

Anoniem 13-05-2013

Volgens mij ben je een beginneling met media spelers.
De Prodigy werkt zeer goed op een paar kleine probleempjes na, die verholpen worden in de volgende firmware update.
Hij speelt alles af en ook 3D films afspelen doet hij zeer goed.

Harrold Traas 13-10-2012
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Wat een waardeloze speler, na meer dan een jaar nog geen werkende firmware alles blijft in beta versie, films spelen niet goed af, 3d speelt maar halve resolutie af, bluray menus (ook3d) kent ie niet door licencies of zo, al met al een door amateurs (kinderen) bedacht apparaat waar men snel geld mee denkt te verdienen, Geen aanrader !

ProdigyGebruiker 31-08-2012
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Sinds een paar weken ben ik de trotse bezitter van de Xtreamer Prodigy. Ik heb hem gekocht bij de Mycom, eerst was ik van plan om de sidewinder 3 te gaan kopen omdat die toch een stuk goedkoper was, maar eenmaal aangekomen bij de Mycom bleken de prijzen precies hetzelfde namelijk 149,99 euro. Toen heb ik besloten om toch voor de Prodigy te gaan omdat deze geen fan heeft en natuurlijk omdat hij veel stijl voller is.

De inhoud:
De Prodigy wordt geleverd in een doos waarin de Prodigy los zit en een langwerpig doosje waarin de afstandsbediening met batterijen zitten, een hdmi kabel (die trouwens niet meegeleverd wordt bij de sidewinder 3) en nog een quickstart guide die ze net zo goed niet erin hadden kunnen doen.

De installatie:
Ik heb niks in mijn prodigy gebouwd, ik gebruik een externe harde schijf. Het eerste installeren was vrij eenvoudig je deed alle kabels erin, hdmi- ac- en ethernetkabel, en hij doet het. Het updaten van de firmware is daarentegen een stukje lastiger, maar dat gaat uiteindelijk ook wel.

Het gebruik:
Het opstart scherm is snoeilelijk maar de rest is allemaal heel mooi. Het opstarten gaat erg traag maar zodra hij opgestart is doet hij alles heel erg goed. Ik ben nog geen bestandstypen tegen gekomen die hij niet af kon spelen.

Conclusie:
je krijgt zeker waar voor je geld.

Bas Jarrei 07-08-2012
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Zeker geen aanrader, apparaat reset op de vreemdste momenten, muziek interface valt bijna niet te gebruiken, 4.3 dvd`s vallen bijna niet naar 16.9 te zetten, hd stottert soms en 3d is niet scherp (full 1080p iso)in vergelijking met een br speler.
Dan zeg ik nog maar niets over de brakke nog in ontwikkeling zijnde firmware, apparaat is gewoon niet af. Zal niet zolang duren voordat ze ac ryan achterna gaan vrees ik. En bij elke kritische vraag wordt je van hun forum verwijderd. Samengevat deze niet kopen.

b.kalk 04-08-2012
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Ik heb deze speler nu ongeveer een jaar en ik ben eigenlijk wel vol lof over deze speler,
Ik gebruik hem alleen over netwerk 1gb lan en ik heb nog geen nadelen kunnen vinden.
Het ligt er eigenlijk alleen maar aan war je er mee wil doen.
3d daar kan ik net over oordelen want ik heb geen 3d tv.Ik kijk alleen hd films liefs 1080 en anders 720 mkv.
gezien de prijs nu 139 euro vind ik dit eigenlijk een topper.
groetje bert

venomi 15-07-2012
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Deze is mijn 3e van Xtreamer die ik probeer en deze werkt als eerste erg goed en makkelijk! streamen gaat ook goed behalve HD daar heeft hij soms wat moeite mee.Androïd is niet handig en daar moet je deze zeker niet voor kopen ook niet als je de optionele afstandsbediening er bij koopt.En waar hij de gedownloade apps laat is niet duidelijk.Het menu is verder simpel en duidelijk, een echte aanrader!
Makkelijke instalatie
Goede stream van b.v. pc of nas(en eenvoudig!)
afstandbediening is redelijk handig
geen minpunt nog kunnen ontdekken.

A. Bergerus 27-06-2012
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Wat een slechte speler, gelukkig nog terug kunnen doen.
Het probleem met de xtreamer speler is dat hij alle films opgenomen met 23.976 beelden per seconde (en dat zijn 95%) afspeeld met 24.000 fps. Resultaat is dat elke film gewoon en 3d elke 42 seconden een hapering laat zien.
Een leek zal het niet zien maar een film liefhebber wel gelijk. Let maar eens op een film aftiteling en de schokjes die je ziet. Xtreamer dus niet kopen, er zijn veel goedkopere spelers die het wel goed doen.

Ooyen 29-06-2012

Ranniebal :

Je moet eens zoeken naar : Popcorn hour players. Ik lees steeds dat die tegenwoordig ook 3D afspeelt. Ik neem aan dat dat niet enkelt half - sbs bevat, maar rechtstreeks 3D net als deze Prodigy.

Ik twijfel nog steeds welke ik zal halen. hoor 90 % slechte berichten over de Prodigy. Hoewel op youtube filmpjes het er aardig uitziet. maar als ik dit steeds lees........

Ik heb de Xtreamer sidewinder 1, maar is heel simpel, speelt alles af (alleen niet het echte 3D werk via 1.4)

heb voor mn ouders 1,5 week geleden de Sidewinder 2 gekocht, omdat ik daar de (Library) functie had. Wekrt voor geen meter, (zelfde interface als de Prodigy) Niets werkt. Ding loopt na 1 wijziging vast en gaat automatisch rebooten, tijdens reboot zwart beeld en loopt ie vast. zit je minuten lang voor nix te wachten. hard reset door stroom er af en erop, etc. firmwareupdates verschillende geprobeerd. mocht niet baten. Scannen naar films loopt bij de 1e al vast. KANSLOOS ding, en lijkt me ook beetje dezelfde frustraties als wat de Prodigy heeft....

Dus heb me beetje verdiept en wat op youtube bekeken. Popcorn ziet er wel aardig uit als het goed werkt.

Ook AC Ryan werkt wel goed, maar dan moet je zin hebben in Android te ontdekken, schijnt veel zelf te moeten uitvogelen om alles goed werkend te krijgen.

Ook heeft Asus een mooie en schijtn goed te zijn (via hardwareinfo filmpje gezien) maar geen echte 3D

en Boxee box is geweldig ding (alleen ook geen optimale 3D functie) als je dat niet zou gebruiken, dan zou ik denk ik voor de boxee box gaan. check ook youtube.

Ranniebal 29-06-2012

Beste A. Bergerus,

Welke speler zou jij dan adviseren? Heb ook de prodigy en bevallt ook niet, maar weet geen andere speler die 3 TB hardeschijf aan kan en deze specivicaties heeft.

Groet,
Dennis

Timay 26-05-2012
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Heb de Prodigy nu 2 dagen in huis, maar gaat retour. Dit is een onacceptabel slecht product. Langzaam, slechte afstandsbediening, Android werkt nauwelijks(langzaam) etc.

Xtreamer probeert steeds updates van de firmware uit te brengen, maar zelfs de laatste versie (3.5) is niet te vergelijken met bijvoorbeeld XBMC wat ik was gewend. Onder 3.5 kreeg ik de video jukebox redelijk werkend, maar erg lekker werkt het niet. Films kan hij nog vrij goed tonen, maar plaats je een serie erin met meerdere bestanden, dan wordt het een rommeltje.

De hardware zal ongetijfeld ok zijn, maar wat koop je daarvoor als het besturingssysteem nog niet af is en slecht werkt.

Hou uw geld in de zak en ga voor iets waar XBMC op kan worden geinstalleerd. Dit product is echt een ramp.

Ooyen 31-05-2012

LoL,

ik wilde deze kopen en als ik het geld 3 maanden geleden had, had ik em al in huis, toevallig hoorde ik van een vriend, dat ik beter de Ultra kan halen voor 8 tientjes meer, waar XBMC op kan.

thnx voor de info

Pieter.r 21-04-2012
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

De enige reden waarom ik deze mediaspeler heb aangeschaft is om zijn 3d afspeelmogelijkheden,
en dat doet hij absoluut formidabel. Al het andere wat die wel zou moeten kunnen of niet goed doet is voor mij totaal oninteressant.

Han Solo 23-03-2012
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Deze speler tijdje in huis gehad maar toch weer terug gebracht. De reden was dat hij ondertitels op een slechte manier weergaf ( grijs en rafelig). Ook had hij regelmatig last van horizontale strepen (vsync probleem) tijdens film kijken. Verder zijn de instel mogelijkheden te matig als je xbmc gewent bent.
3D speelde hij goed af maar wel zonder menu`s (iso).
Niets tegengekomen wat hij niet afspeelde, maar al met al door de slechte ondertitels en strepen geen aanrader.

ap68 27-02-2012
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

net paar dagen in bezit maar super tevreden, het gemak van hardeschijf inbouwen en aansluiten stroom en hdmi kabel in versterker stoppen en spelen maar ff istellen makkie bestanden er op en afspellen maar!
3D ook super beeld geen half sbs meer maar gewoon het orgineel binnen slurpen groot of klein speeld alles af. EEN echte aanrader

drdre 25-02-2012
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Ik heb nu de Xtreamer een paar weken en dit is mijn eerste mediaplayer.

Wat een geweldige speler is het. Hij draait tot nu toe alles. bluray iso draait hij zonder problemen af en ook 3D iso draait hij zonder problemen af.

Beeldkwaliteit is zeer goed.

Ik ben niet zo technisch onderlegd maar ik had geen moeite om er mee te werken. alles spreekt voorzich.

al met al een aanradar en helemaal als je 3D wilt kijken.

deurs 01 18-02-2012
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Deze speler sinds de kerst in huis. Het is mijn eerste mediaspeler, dus vergelijkingsmateriaal heb ik niet.

positief:
mooi en solide vormgegeven
snel geinstalleerd
harddisk plaatsen was een fluitje
bestanden overzetten zeer eenvoudig
speelt alles probleemloos af
de gebruikersinterface ziet er fraai uit en werkt na beta versie firmware update een stuk beter
3D films afspelen gaat ook prima.

nadelen zijn er ook:
- bestanden op de harde schijf worden niet gevonden; dit geldt voor vanalles. is een software fout en wordt aan gewerkt. door niet rechtstreeks naar de harde schijf te gaan, maar via het netwerk, vind je ze wel. ook de weergave veranderen werkt.
- android als besturingssysteem is teleurstellend. valt bijna niet te bedienen en was toch een grote reden dat ik dit apparaat wilde. voor android heb je een muis nodig. de standaar AB is niet toereikend.
de android app market (of beter gezegd center) is niet te bedienen zonder muis. ik heb nog niets kunnen installeren!
- muziek afspelen werkt niet zoals ik het wil. Ik heb mijn itunes bibliotheek gekopieerd, maar daar doorheen bladeren is erg langzaam en het speelt niet achter elkaar door. ook android levert geen goede muziekspeler, die makkelijk door je je verzameling heen bladert.
- de AB werkt met infrarood en moet je heel goed richten = irritant!
- de bediening met de AB in het algemeen is ook niet echt heel snel.

over het algemeeen gesproken ben ik wel tevreden met het apparaat. hij werkt goed en ziet er mooi uit. 3D afspelen was niet eens een must voor mij, maar is wel leuk. er moeten echter nog wel wat firmware updates komen, want de mogelijkheden zijn nu nog te beperkt en android werkt niet naar behoren. Voor een leek is dit apparaat net aan te doen. ik heb me behoorlijk moeten verdiepen al om er echt veel uit te kunnen halen en dat was toch niet helemaal mn bedoeling. wegdoen zal ik hem niet, maar hij moet nog steeds een beetje naar me toegroeien...

Ooyen 20-02-2012

haha en wederom een niet al te goed bericht... nog meer twijfels slaan toe bij mij om deze aan te schaffen. Ik doe het voornamelijk voor de 3D, maar heb nu de 1e versie sidewinder, werkt perfect. loopt soms vast maar verder werkt het juist snel en muziek speeltie goed af,(hoewel er vaak wanneer de BASS aanslaat een tik mee komt wat heel irritant is en de muziek verneukt)

Michael007 08-01-2012
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

gekocht als vervanger van onze fantec speler die bestanden boven 10gb haast niet afspeelde en voor 3D weergave.Aansluiten was zo gebeurd en we konden zo films afspelen van onze nas.Tot nu toe pas 2 grote films afgespeeld een van 43gb en een van 48 gb in 3D modus en ik moet zeggen dat dit prima ging.Ik vind het menu van de speler er goed uitzien en er zijn veel mogelijk heden op de afstandsbediening.Wij zijn er zeer tevreden over.

Jan Vissers 04-01-2012
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

oorheen had ik 2 jaar lang de Playon!hd Mini, en besloot ik om dit toestel te upgraden, omdat het niet meer voldeed aan mijn behoeftes. Grote Blu-ray bestanden speelde de Playon!hd Mini nog maar moeilijk af, en daarom besloot ik de nieuwere Playon!hd Mini2 aan te schaffen, die een gigabit verbinding had.
Dit toestel was een grote teleurstelling, zodat ik het terugstuurde naar de winkel.
(Mijn product-review over de Playon!hd Mini2, kan je op deze site lezen)

De Xtreamer Prodigy daarentegen speelde na enkele minuten dat het uit de verpakking kwam, mijn netwerk-bestanden feilloos af.
Ook de ondertiteling bij .mkv bestanden werden netjes weergegeven.
Ook het setupmenu is zeer overzichtelijk. Wel moet je even spelen met de knoppen van de afstandbediening om van het hoofdmenu, naar het submenu te gaan, maar dat was niet echt een probleem.
Ook heb ik een video-bestand afgespeeld van 25 gigabite, wat het zonder problemen of haperingen afspeelde.
Ook is het een mooi toestel, dat afgewerkt is met geborsteld aluminium.
Ook is dit toestel is ook zeer stil omdat het geen ventilator bevat.

Nice Monkey 02-01-2012
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

De basis installatie gaat zeer eenvoudig en menu's zijn overzichtelijk. Niets mis mee.
Zodra je evenwel het netwerk wilt gebruiken en je hem met je Windows-7 PC wilt koppelen, wordt het een stuk ingewikkelder. Een simpele FTP server functie zou erg veel handiger zijn. Zonder download van het full manual gaat dat echt niet lukken.

Qua functionaliteit/degelijkheid mis ik nog een en ander:
- Een externe USB hub wordt helaas niet herkend. Zou toch wel erg handig zijn want er zitten maar 2 USB host poorten op.
- De MP3 player kan wel meerdere selecties maken, maar er is dan geen directe play mogelijkheid daarvoor. Je moet er dan eerst een playlist van maken en vervolgens die afspelen. Niet handig zoals ik hem gebruik.
- Ik heb een flink aantal WD green edition 2TB drives. Lang niet alle files daarop worden herkend. Lijkt me een bug in de software. Mappen lijken nu leeg of missen entries.
- De character-set keuzes voor Filebrowser, MP3-tags en Ondertitels werkt nog niet goed. Het concept ziet er wel veelbelovend uit.
- Ik zie soms kort een horizontale stoorstreep tijdens de weergave van BD's.
- In tegenstelling tot wat anderen hier vermelden worden niet alle 3D-BD's correct weergegeven. De probleem exemplaren hebben gemeen dat ze een 2D/3D keuze in het Title Menu hebben. Met BD-Lite ON zegt de speler dat de TV geen 3D ondersteund. Zet je BD-Lite op OFF dan speelt hij weer alleen 2D af. De Toy Story BD's zijn een voorbeeld.
Als dit alles verholpen zou zijn, dan kreeg hij van mij een 9 voor degelijkheid en ook voor mogelijkheden.

Bediening is verder vriendelijk met uitgebreide keuzes voor ondertiles en ook voor de weergave van fotos. De remote heeft veel knoppen die niet altijd handig toegewezen zijn. Soms is directe toegang van specifiek funkties wel weer erg fijn.

Nice Monkey 05-01-2012

Inmiddels heb ik mijn externe HD Docking Station met Card Reader werkt toch wel degelijk. Heel handig en werkt prima
- Geduld is nodig bij koppeling (kan tot 1 minuut duren
- Card Readers worden pas weergegeven zodra er een kaart in zit.
Het is maar dat je het weet.

Saljem 25-12-2011
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Op dit moment ben ik al erg tevreden met dit apparaat.
Speelt tot nu toe alles af. En waar het mij in eerste instantie om ging: 3D blu-ray ISO's. SUPER. Sommige ISO's krijgen een foutmelding, maar daarvoor moet je in de instellingen "BD-Lite" uitschakelen, dan doen ze het wel. Via de button "MENU" kun je wel de verschillende blu-ray onderdelen bereiken. Je kunt wel merken aan de menu's e.d dat de firmware nog niet uitontwikkeld is; nog even geduld tot de volgende firmware-upgrade dus. Verder prima, erg tevreden !

jasi72 23-12-2011
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Wat een slecht apparaat .Mijn AC RYAN HD2 heeft ook zo zn dingetjes dat geef ik toe maar van dit apparaat heb ik veel meer verwacht en ook nog voor dat geld.De eerste dag alleen ergernis .Loop vast op bestanden waar ac ryan geen problemen mee heeft.Door gebruik van zoom functie mis je bij de eerste zoom al de helft van het beeld.Het ronde knop loop aan draait niet soepel meer erg jammer.Ik ben gewoon diep teleurgesteld.Morgen terug naar de winkel met dat ding anders gooi ik hem tegen de vlakte.

RobinUip 19-02-2012

Hoe is het mogelijk dat hij bij mij bijna alle bestanden laat vastlopen?
Ik ben er klaar mee, of iemand moet een oplossing weten?

FOXXX 25-12-2011

Heb je alles in de instellingen wel goed staan, ook je beeldformaat? en heb je ook de online gebruiksaanwijzing doorgelezen die staat bij Xtreamer, http://forum.xtreamer.net/topic/26537-prodigy-gebruiksaanwijzing-nederlands/
En over die ronde knop, haal die er is voorzichtig af, kan zijn dat er vanaf de fabriek nog een stickertje op het asje zit of een braampje, ff weghalen en het is weer goed.
En hier nergens last van, de Prodigy speelt werkelijk van alles af, met 3D helemaal geen problemen, een Blu ray afspelen over het netwerk gaat vlekkeloos, zelfs de beroemde Birdscene zonder problemen hier!
Denk dat je anders ff moet wachten op de 1e firmware update die begin Januari uitkomt.
Gr FOXXX

henk391955 25-12-2011

Bedankt voor je reactie, ik was ook aan het twifelen om hem aan te schaffen, mijn WD TV Live Hub heeft ook zijn dingetjes, geen DTS-HD-Ma en Dolby Treu-HD maar wel BD50 3d en HDMI 1.4a.

Kortom de ideale mediaplayer is nog niet te koop.

erwinborn 13-12-2011
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Deze gekocht als opvolger van mijn 'oude' xstreamer (2 jaar oud). Absolute voordeel is dat ie werkelijk alles afspeelt wat je hem voert, zonder morren of extra drivers of zo. afstandbediening funtioneert prima, in tegenstelling tot de oude unit waar je echt goed moest 'mikken'. Even wachten nu op een firmware upgrade, er zitten nog een paar minor bugs in, maar dat mag de pret zeker niet drukken!

FOXXX 04-12-2011
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Geweldige mediaspeler in mijn ogen, wat ik hem voorgooi speelt die af, dus ook de Blu Ray ISO's, 3D Half-SBS, alleen dooor menu's heen bladeren van een Blu Ray doet die niet, dit in verband met de hoge licentiekosten geloof ik die Xtreamer zou moeten betalen. Aansluiten was een makkie,alleen mijn 1 TB harddisk werd niet meteen gezien in de Prodigy, moest ff via de pc geformatteerd worden, en daarna nog een keer in de Prodigy, maar was maar ff werk.
Prodigy is fluisterstil, maar kan ook niet anders, er zit geen fan in, advies wordt ook gegeven als je een harddisk inbouwt dat je er een neemt van 5400 r/pm, dit ivm met de warmte, en voor je afspelen maakt dat toch niet uit.
Afstandsbediening is redelijk makkelijk, al zit die vol met knopjes en vereist toch wel enige gewenning met mijn vorige mediaspeler, maar ben nu na een paar weken bezit al weer gewend.
Streamen via het netwerk, film dus overzetten van pc naar harddisk in Prodigy gaat ook snel, en blu ray afspelen via het netwerk zonder haperingen.
Handleiding zit erbij, maar is sobertjes, je moet ff op de site kijken van Xtreamer, en daar staat de volledige handleiding ter download.
Conclusie, is deze mediaspeler zijn geld waard, ik vindt van wel, in vergelijking tot mijn vorige mediaspeler, (AC Ryan PlayonHD)een grote vooruitgang.
Voorlopig zeer tevreden dus!

henk391955 07-12-2011

Hoi,

Kun je wel in een bluray isofile kiezen voor 3d weergave?

Ik heb nu de wt tv live hub maar die heeft weer geen HD audio maar gewoon DTS en speelt wel bluray isos af maar geen menu en dus dan indien aanwezig geen 3D

Groet Henk

mucuracat 24-11-2011
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Hij doet waarvoor ik hem in eerste instantie wilde hebben.. 3D mét juiste weergave ondertitels. (was wel even zoeken. Als je het eenmaal weet!!)

Android is leuk, maar mis voorlopig flash. Terwijl het wel op de site van xtream stond!.

Leonardo0401 22-11-2011
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Tja, wat zal ik zeggen. Het lijkt allemaal fantastisch wat ie kan, maar gebruik je het? Wat betreft de mogelijkheden is ie zijn geld zeker waard maar had hiervoor een dune welke vele malen prettiger functioneerde. 3d streamen gaat idd prima, daarom heb ik deze gekocht maar anders....Ps. Irritante afstandsbediening, te veel en te kleine knopjes.

Guus1973 23-11-2011

Thanks voor je review...Ik twijfel dus om deze te kopen. In vergelijking met andere is hij vrij prijzig. Ik heb dus ook een mediaplayer nodig voor 3D films! Lastig hoor!

pattieman66 21-11-2011
Geschreven voor: Xtreamer Prodigy 0 GB

Eindelijk heb ik hem dan de Xtreamer Prodigy. Toen ik hem uit de doos haalde was ik gelijk al tevreden over zijn goede look,zijn aliminium geborstelde buitenkant en een mooie verchroomde aan/uit knop die blauw oplicht.De afstandsbediening doet gewoon goed zijn werk.Dan het menu, deze vind ik zeer overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Internet werkt prima, maar vooral wwar ik hem voor gekocht heb, de full real 3d iso speelt hij met gemak af zonder happeringen of schokken, super gewoon.Ook met alle nieuwe geluidsnormen kan hij prima mee overweg.De android optie is leuk als je dat interesseerd,leuke mogelijkheden. Al met al ben ik op het moment super tevreden met dit apparaat,het heeft lang geduurd voordat hij er was maar dit was zeker de moeite waard.

kema001 23-11-2011

hallo,mag ik vragen welke films je hier op afspeel.
Zijn het orginele 3D of SBS.
groetjes.

pattieman66 26-11-2011

Hallo Kema001,

Ik speel alleen maar full 3d blueray iso hier op al en dat gaat prima, dus sbs moet dan helemaal geen probleem zijn.

TurboPower 02-12-2011

Vandaag heb ik ook mijn Xtreamer Prodigy ontvangen.
Toch spelen een antal 3D-films niet af. Je krijgt dan de melding: Deze disc heeft gedetecteerd dat uw speler en/of monitor geen 3D weergave ondersteunt.
Als ik de betreffende 3D Bluray film brand op een bluray schijfje en afspeel op mijn bluray speler, dan werkt het, maar als ik het iso-bestand van deze film afspeel via mijn Prodigy, dan krijg ik bovenstaande melding. Ik heb overigen wél een 3D TV (Panasonic 50 inch 3D Plasma)
Iemand anders ook dit probleem gehad of heeft iemand een oplossing hiervoor?

Saljem 07-12-2011

@TurboPower: is je router snel genoeg en/of heb je'm aangesloten met de juiste (cat/hdmi 1.4) kabel ?

pattieman66 23-11-2011

Hallo Isabelnr1,

Bij alle films die ik tot nu toe gekeken heb en getest,werken de ondertiteling perfect.

isabelnr1 22-11-2011

Hallo pattieman66

speel tie dan ook de ondertiteling af,als je een film download met ondertiteling?
lukt me bijna niet nu met mijn gewone harde schijf op mijn samsung 46d8000.

pattieman66 08-12-2011

Beste Turbopowe,
Dat probleem van jouw klopt maar zo op te lossen.In het menu zet je de instelling anders van bd lite menu, hopla alles speelt, veel plezier.