Iomega ScreenPlay TV Link, Director 0 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Iomega ScreenPlay TV Link, Director 0 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

RitseJager 05-10-2011

Na een paar dagen teruggebracht. Leuk apparaat, goede prijs (39 ex. BTW bij Office Centre) maar kennelijk een zeer trage processor. Diavoorstelling is in te stellen vanaf 10(!) seconden, korter is niet mogelijk. Handmatig foto's wisselen net zo lang, en dan gaat het nog maar om bestanden van maximaal 4-5 megabyte per foto. Bij grotere fotobestanden duurt het helemaal een eeuwigheid. Jammer, want zoals gezegd die was voor mij een handzame oplossing om foto en videobestanden op de huiskamer tv af te spelen. Ook de aansluiting op het netwerk verliep vlekkeloos. Nu op zoek naar een vergelijke oplossing, die ongetwijfeld duurder uit zal vallen, dat wel.

Larzz 28-07-2011

----------Update review, 28-7-2011----------
Helaas terug moeten brengen. Na een paar dagen deed de HDMI uitgang het niet meer. Verschillende kabels geprobeerd maar de speler voldeed niet meer. Maar een Western Digital Live Hub gekocht. Die doet het prima!

-----------1e review, 9-4-2011----------
Voor bij de TV een zeer handige mediaspeler. USB stick of HDD schijf erin. Spelen maar. HD filmbestanden of muziek, foto's. maakt niet uit. Speelt alles perfect af. Wel even de nieuwste firmware zoeken op de website. Gebruiksaanwijzing ook heel summier. Je moet zelf maar gaan knoeien en spelen met het apparaat. Beeld en geluid opvallend goed. Ondertitels bij filmbestanden worden wel weergegeven maar moet je in het menu aanvinken. Geen instelling voor dat ze standaard aangaan bv. Is een minpuntje. Je kunt hem aansluiten op een PC of router. Heb ik nog niet gedaan. Weet dus niet of dit makkelijk gaat. Apparaat is zeer klein en kan zo mee naar derden om te gebruiken. Ideaal!