Freecom Network MediaPlayer-35 Drive-In Kit 0 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Freecom Network MediaPlayer-35 Drive-In Kit 0 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Theone2 21-05-2009

Ik heb deze al ruim 1 jaar in bezit en ik ben er heel tevreden over. Installatie was simpel. Aansluiten op router, vast IP adres geven en streamen maar. Heb er een HD van 350 GB ingebouwd, maar deze gebruik ik nauwelijks. Download alles op de vaste PC en stream alles naar de Freecom toe.
Firmware ook reeds aangepast. 1 nadeel is dat deze geen MKV bestanden afspeeld. Aangezien steeds meer HD (MKV) films op het net staan. Ben reeds aan het kijken voor de mediaplayer II.
Conclusie: zeer te vreden.

Tommythecat 15-09-2008

Dit toestel enkele weken in bezit. Wellicht werkt hij prima als je hem via USB benadert. Maar ik had hem gekocht omdat ik hem via LAN kon gebruiken. Echter wat blijkt; je kan hem niet zomaar aansluiten op je netwerk en benaderen. Je moet gebruik maken van het Ndas protocol. Als je dit googlet dan zijn er hele mooie verhalen over hoe goed Ndas is, maar mijn ervaring met deze speler is dat het dus vele! malen langzamer is dan mijn Maxtor schijf in de meterkast die ik via mijn Lan netwerk benader. Kortom, knudde. De on-screen interface is behoorlijk outdated en werd moet ik zeggen wel wat sneller toen ik de laatste firmware van de Airlinktek website had gehaald. Voor mij dus geen succes, dit apparaat.

RickWezenaar 24-03-2008

Geluid is goed. Het beeld is soms schokkerig (op de pc speelt het vaak veel soepeler af), na pauze stand schokt het beeld. Kan geen films met AC3 geluid afspelen. Het menu is erg onduidelijk en bedieningsonvriendelijk, en is ook niet echt mooi gelayout. De afstandsbediening reageert traag (moet vaak 2 keer op het knopje drukken voordat er iets gebeurt), geen mogelijkheid om naar andere subnets te gaan in het netwerk, geen mogelijkheid om zelf een ip-adres in te vullen van de server waar je naartoe wilt connecten (bijvoorbeeld iets op het internet). Al deze redenen zijn voor mij genoeg het product terug te brengen en een ander apparaat te zoeken wat beter en vooral gebruiksvriendelijker werkt.

Delete 14-02-2008

Mooi app. ben er erg tevreden over. Heeft gewoon alles wat ik nodig heb. Alleen jammer dat deze Freecom geen HD beelden weer kan geven. Voor de rest heb ik gewoon een prachtig beeld, en prima geluid! Wat mij betreft werkelijk een aanrader!