Conceptronic 3.5" Media Player SATA + HDMI 1000 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Conceptronic 3.5" Media Player SATA + HDMI 1000 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

theo34 19-12-2009

heb deze speler een paar uur in bezit en ben erg onder de indruk.
de installatie ging perfekt,hoefde geen update uit tevoeren en de harde schijf was ook al in ntfs.
heb hem gelijk aangesloten op tv via hmdi en de audio via optische kabel verbonden met mijn versterker,geluid is erg mooi.
erg tevreden kan hem iedereen aanraden.
films heb ik in iso erop gezet en werkt perfekt.

Blueocean 07-12-2009

Heb het apparaat nu een paar dagen. Mijn review:

Wat je als eerste moet doen is de juiste firmware erop zetten. Ik geloof versie 1.20. Op de website van conceptronic staat precies uitgelegd welk bestand je moet downloaden en de installatie gaat redelijk makkelijk.

Daarna raad ik aan om (zoals eerder hier vermeld) de schijf te formatteren naar NTFS. Ga naar Deze computer, schijfnaam, rechtermuisknop, formatteren. Rest is duidelijk.

Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met de media speler. De harde schijf is geloof ik een Samsung. 1 van de betere harde schijf merken weet ik uit ervaring.

Enige nadeel is dat de speler geen mpeg bestanden afspeelt(of doe ik iets verkeerd?)

Avi, vob, iso gaat allemaal perfect. Ik kan deze speler zeker aanraden vanwege de 1 terrabyte schijf alleen al.

Als iemand weet hoe ik mpeg bestanden kan afspelen dan hoor ik het graag!

sjomon 03-08-2009

Dit apparaat sinds afgelopen vrijdag in huis (Aanbieding Paradigit €108,--). Werkelijk helemaal prima, als je de gebruiksaanwijzing eerst ff helemaal leest is het een fluitje van een cent.firmware upgrades uitvoeren van 1.02 via 1.12 naar 1.14. Films en foto's er netjes op eropgezet in de mappen die worden voorgesteld in de gebruiksaanwijzing (Photo, video). Ben alleen nog aan het uitzoeken hoe ik het geluid via mijn Marantz reciever kan laten lopen.