Google Chromecast

Google Chromecast 2
7,9 (3)

7,3

Ar1975 17-09-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik heb de chromecast gekocht om Netflix en Youtube te streamen naar mijn TV, werkt goed. Helemaal geen klachten, en verwacht je meer van de Chromecast, had je je moeten inlezen...

pascalverheijden1 24-08-2015 Product kwartaal in bezit

5,5
24-08-2015
Ik heb deze chromecast vorig jaar gekocht om Netflix te kunnen kijken en Youtube kanalen op mijn tv te volgen. En dit werkte fantastisch je bestuurd hem met je tablet en dat ging gewoon goed. Maar helaas is er vorige maand een firmware update geweest en die kun je niet terug draaien. Door deze beroemde 38401 update is het een onbruikbaar apparaat geworden. Netflix werkt na de opstart ongeveer 3min en stopt met het afspelen van de titel. Youtube werkt soms wel een tijdje maar ook die stopt met streamen na een tijdje. Plus dat alle reactie tijden ronduit traag zijn geworden. Google weigert blijkbaar op basis van alle klachten deze update terug te draaien dus bij mij is de stekker er uit. Erg jammer van zo'n potentieel fijn product.

jjjjjj 25-12-2014 Product paar dagen in bezit

leuk voor youtube, maar verders heb je er niks aan als je niets doet met neflix of dat soort dingen.
Eigen films kun je niet streamen. Internetten vanaf je tablet op tv lukt niet.
Voor mij een grote miskoop.
Ook zit je vast aan de chrome browser. Daar ben ik al helemaal niet kapot van.

jaap kees 19-11-2014 Product paar dagen in bezit

tja toch maar de chromecast gekocht ondanks veel afspeel mogelijkheden zoals xbox en playstation 3 die ik heb.Ook de alternatieven wilde ik niet ivm met dat ik denk dat de chromecast beperkt is maar goede kwaliteit leverd en daar gaat en om en voor de toekomst voor bereid.
Uitgangs punt is voor mij geweest popcorntime op 1080 p te draaien welke ik niet had via me laptop ivm alleen vga uitgang en dat werkt echt top.
App zijn nog beperkt op de chrome cast maar en is een simpel iets en dat is flipps app downloaden die streamt het dan weer naar de tv via chromecast via de icoon!!!.
Kwaliteit van beeld is super,chromecast zit in de hdmi en me tv zit optische aansluiting en die is aan gesloten op me yamaha processor.

Enige minpunt vind ik dat via aansluiting via xbox en dan youtube ik dolby digitaal 5.1 heb en dus geluid beter en helderder is dan via de chromecast welke gewoon helaas stereo is.
Misschien met versterker met hdmi dat het dan wel dolby digitaal is maar weet dat niet.
Dus voordelen zijn... snelheid,... beeld kwaliteit,... werkt zonder haperingen,...iedereen kan via de wifi inloggen en dus zijn dingen laten zien ,en toekomst klaar voor nog meer fun!!!

kopen dus deze gave gadget

HaeMKa 13-06-2014 Product paar dagen in bezit

Inderdaad erg handig apparaat. Beneden een smart TV gekoppeld aan internet, dus daar niet echt nodig. Maar op slaapkamer een HDMI ingang over op TV daar. Kan ik dus heerlijk mijn Netflix films daar bekijken. Ben wel benieuwd wat voor goede apps er nog allemaal komen. De meesten zijn op foto en film gebied. Heel snel geïnstalleerd en werkend op Ipad en Iphone. En niet echt duur voor zo'n optie. Wordt netjes geleverd in een stevige doos. Het is niet in elkaar geflanst. Bedieningsgemak gaat via Tablet en/of je smartphone. Apparaat ziet er erg degelijk uit en wordt compleet geleverd met verlengkabel voor HDMI voor als er te weinig ruimte is en een stroomkabel, die zowel in de 220 kan als in een extra USB poort voor de stroom, want dat moet hij wel hebben.

RobNoo 14-05-2014 Product paar dagen in bezit

Dit is echt een makkelijk apparaatje om Netflix op je televisie te bekijken als je geen smart-tv hebt (of eentje die te oud is om een Netflix-app te draaien).

Inpluggen, makkelijk configureren met je tablet of smartphone en kijken maar.

De mogelijkheden zijn redelijk beperkt maar ik verwacht dat er in de toekomst nog wel apps bijkomen die geschikt zijn voor de Chromecast.

Vooralsnog kan ik makkelijk Netflix kijken op televisie.