iconBIT Toucan Stick HD

Kleuren
zwart
vision Vfsd

AlfonsoNl 10-04-2014 Product paar dagen in bezit

tja, dit is weer eens een zo'n product dat waarschijnlijk potentie heeft en een redelijke prijs, maar dat het in de praktijk (althans die van mij) echt laat afweten. Het begint er al mee dat de handleiding onvoldoende info geeft. Onbegrijpelijk voor een bedrijf dat toch tevreden klanten zou moeten willen hebben... Dan het installeren; dat lukt enigszins. De graffics die verschijnen zien er scherp uit. Maar de setup en de voorkeuren zijn maar ten dele in te stellen. Iets simpels om al dan niet zelf ingevoerde tekens te deleten op het scherm ontbreekt, je kan ook de cursor niet verplaatsen. De wifi ontvangst is matig. Maar als het je dan gelukt is om een app of de browser aan de gang te krijgen, blijkt alles (te) traag te werken. Dat is voor video en geluid niet te doen. Maar daarna begint de ellende pas goed. Meestal is de stick nl. niet meer op te starten en als het dan eindelijk eens lukt dan werkt de afstandbediening meestal niet. Dus na vele tientallen wanhopige pogingen de fabrieksinstellingen weer kunnen instellen en heel gauw teruggebracht... Jammer

unreal 17-01-2014 Product paar dagen in bezit

Wat is dit toch een leuk en snel apparaat.
super kwaliteit makkelijk aan te sluiten je kan er muis en toetsenboard op aan sluiten en zelfs een webcam.
Apps zijn allemaal beschikbaar en draait soepel en goed.
Je tovert je tv hiermee in een smart tv en naar mijn mening heb je zelfs meer mogelijkheden dan een Smart TV.

Marc_van_Zuylen 26-02-2014

Beste Unreal,

Hoe sluit je dit toetsenbord aan als ik vragen mag?

Groetjes Marc