Philips HOME-MEDIASPELER HMP7100

Kleuren
zwart
Dune HD TV-102W

RJV1983 29-03-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds 2 dagen de gelukkige eigenaar van dit kastje. We hebben dit kastje gekocht omdat we hiermee op netflix kunnen en dan niet elke keer de laptop op de tv hoeven aan te sluiten.

Installatie was niet zo vlekkeloos. Kreeg geen verbinding met met smart tv waardoor je dus geen netflix kunt gebruiken. Ik raad iedereen dan ook aan om direct een update te doen! De eerste keer liep ie vast toen hij alles gedownload had. Stekker eruit en er weer in en nog eens proberen en toen ging het downloaden ook veel sneller en verliep het update goed. Daarna lukte het verbinding maken met smart tv meteen. (Wel een club Philips account aanmaken!).

Daarna is het een en al genot! Ik maak trouwens verbinding dmv wifi en dat gaat super. Heb geen luxe router oid had ook maar 3 streepjes maar hij hapert nooit tijdens het afspelen. als je begint moet ie hem wel even laden en de eerste 10sec zijn korrelig maar daarna super. Op veel site lees je dat ie zo traag is, dat heb ik niet ervaren. In de menu's reageert ie goed en ja als je op internet gaat moet ie de sites even laden zo ook als je een film op netflix selecteert. Maarja dat is internet daar moet je gewoon een aantal seconden geduld voor hebben. Is niet anders dan je het op je pc laat.

Verder werkt de remoteapp voor andriod perfect! super fijn het kasje met je gsm te bedienen al is de gewone afstandsbediening ook prima. Installatie was even een probleem maar nogmaals direct een update doen en dan komt het goed. Ik raad dit kastje iedereen aan die netflix of videoland op zn tv wil kijken. een USBstick met een film er op aansluiten weet ik niet maar ga er vanuit dat dat geen probleem is (kon ik al met mn tv en cinemaset).

Kortom:
- Netflix werkt prima (ik ga er vanuit dat videoland dan ook werkt heb daar geen abbo van)
- Wifi werkt super geen haperingen en heb niet eens vol bereik
- Wel even nieuwe update installeren bij gebruik anders wordt smart tv een ramp

JeroenTijssen89 30-10-2013 Product paar weken in bezit

Ik heb de Philips media speler nu 2 weken in bezit en ben positief verrast door de mogelijkheden van het apparaat. Eerst de installatie, dat gaat gemakkelijk, eenvoudig en binnen een paar minuten al te gebruiken. Al snel link je je eigen apparaten aan de mediabox en kun je eenvoudig door al je bestanden bladeren en direct op HD kwaliteit afspelen op je tv. Daarnaast maak je met de box direct van je HD-tv een Smart-tv met digitale televisie, apps en een browser.
Het is dus een aanrader als je zelf nog geen digitale televisie of smart-tv hebt.
Toch vind ik het jammer dat je op de box geen harde schijf hebt om bestanden op te slaan, zoals bijvoorbeeld foto's en films. Maar al met al zeer zeker een aanrader.

amschothuis 23-10-2013 Product paar dagen in bezit

Mijn 1e mediaplayer van Philips.

Ben aangenaam verrast. Speelt van alles af, voor mij als niet gadget freak een leuke tool!
eenvoudig te instaleren en te gebruiken.

Je hebt niet alleen Smart tv, je kan allerlei apps gebruiken, maar ook gewoon internetten op groot scherm.