Philips Bluetooth® HiFi-adapter AEA2000/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Bluetooth® HiFi-adapter AEA2000/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

joopwych 25-09-2015

Ik heb met een goedkope merkloze voorganger geoefend en vond dit zo handig als functie dat ik deze Philips er bij aangeschaft heb. De voorganger werd alleen gezien door mijn smartphone (HTC8) maar niet door mijn HP laptop met Windows7.
Maar deze AEA2000 werd door beide meteen gevonden en verbinden ging probleemloos. De laptop staat wel op een meter of 10 van deze ontvanger. Toch werkt het feilloos, ook als ik er tussendoor loop. Ook heb ik het gevoel dat de kwaliteit van het geluid beter behouden blijft.
Ik heb hem aangesloten met een schakelbaar stopcontact zodat ik hem eenvoudig helemaal uit kan zetten.
Al met al ben ik zeer tevreden over deze aankoop!

dollie93 29-01-2015

Werkt perfect.
Installatie is een makkie.
Juiste aansluiting voor op een stereo en een line in aansluiting.

andre van hooidonk 13-10-2013

Prima apparaat, doet precies wat ik ervan verwachtte. Vanaf mijn Samsung Note 8.0 op zo'n 5 meter afstand, stuur ik de muziek naar mijn Sony-versterker. Nog geen één keer gehaperd, dus ik begrijp niets van de vorige review. Absolute aanrader.

Vetto 21-09-2013

Mooi apparaatje, doet wat hij moet doen.
Echter, ik heb expres deze gekozen omdat hij een sterker bereik scheen te hebben dan de enige tegenhanger die dit ding schijnt te hebben namelijk de bluetooth adapter van logitech, volgens mij valt dit reuze mee, als ik met mijn hp 8560w laptop drie meter verderop ga zitten met mijn rug en een bureaustoel ertussen gaat ie al haperen( HP 8560w -> Philips adapter -> Philips HTR 5204). Bij mijn huisgenootje zn logitech staat er een heel bureau tussen de adapter en zijn macbook en daar doet hij het prima(macbook -> Logitech adapter -> Logitech z906). Moet ik er wel bij zeggen dat wanneer hij dus hapert als hij alleen geen perfect signaal binnenkrijgt, zodat je in ieder geval nooit een lelijk geluid naar je installatie wordt gestuurd.
Wat me nog het meeste ergert is dat hij een twee keer zo grote vertraging heeft dan de logitech adapter, wat je niet merkt als je muziek luistert, maar bij films kijken is het bijvoorbeeld storend.
Ik schrijf deze review omdat ik normaal altijd veel informatie over producten kan vinden hier voordat ik ze koop, maar nu toch een kleine miskoop heb gedaan. Maar nu kan ik in ieder geval wel mijn ervaring delen zodat niet iemand anders dit ding koopt met dezelfde verwachtingen als ik. Verder veel handiger dan zo'n lange 3.5 mm jack kabel dus ik heb er wel plezier van!
Groetjes Jeroen
polomora 31-12-2017

Bedankt voor de review. Deze heeft geen aptX low-latency codec, daarom de vertraging. Met de duurdere AEA2000/12 is dit wel inbegrepen. Groetjes, Paul