Philips Bluetooth® HiFi-adapter - Reviews

Streaming
Video-uitgang
Interface
Bluetooth

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Vetto 21-09-2013 Product paar weken in bezit

Mooi apparaatje, doet wat hij moet doen.
Echter, ik heb expres deze gekozen omdat hij een sterker bereik scheen te hebben dan de enige tegenhanger die dit ding schijnt te hebben namelijk de bluetooth adapter van logitech, volgens mij valt dit reuze mee, als ik met mijn hp 8560w laptop drie meter verderop ga zitten met mijn rug en een bureaustoel ertussen gaat ie al haperen( HP 8560w -> Philips adapter -> Philips HTR 5204). Bij mijn huisgenootje zn logitech staat er een heel bureau tussen de adapter en zijn macbook en daar doet hij het prima(macbook -> Logitech adapter -> Logitech z906). Moet ik er wel bij zeggen dat wanneer hij dus hapert als hij alleen geen perfect signaal binnenkrijgt, zodat je in ieder geval nooit een lelijk geluid naar je installatie wordt gestuurd.
Wat me nog het meeste ergert is dat hij een twee keer zo grote vertraging heeft dan de logitech adapter, wat je niet merkt als je muziek luistert, maar bij films kijken is het bijvoorbeeld storend.
Ik schrijf deze review omdat ik normaal altijd veel informatie over producten kan vinden hier voordat ik ze koop, maar nu toch een kleine miskoop heb gedaan. Maar nu kan ik in ieder geval wel mijn ervaring delen zodat niet iemand anders dit ding koopt met dezelfde verwachtingen als ik. Verder veel handiger dan zo'n lange 3.5 mm jack kabel dus ik heb er wel plezier van!
Groetjes Jeroen

Björn3 17-04-2017

Slecht geluid

Heb het aangesloten op me marantz in de phono ingang. Krijg veel te veel geluid en moet de bas compleet op 0 zetten om überhaupt naar redelijk muziek te kunnen luisteren.

Pinguin88 12-03-2016

Geen driver meegeleverd

Het apparaat werkt prima via telefoons of tablets: makkelijk in gebruik en goed geluid.
Helaas wordt er door Philips geen driver meegeleverd waardoor je niet vanaf een laptop/pc kan afspelen (in tegenstelling tot bluetooth apparaten van concurenten, waarbij die online te installeren zijn).

Marietje9001 15-02-2016

Erg gebruikersvriendelijk. Handig apparaatje.

Gemakkelijk te installeren en aan te sluiten.
Handig en mooi klein formaat.
Het enige wat ik jammer vind is dat het volume vrij zacht is. Als ik het via de versterker harder zet krijg ik een bromtoon. Ik weet niet of dit aan mijn versterker ligt of aan dit handige apparaatje of aan mijn telefoon. Heeft Philips hier een oplossing voor?

Samsung 09-12-2015

Perfect

Apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en maakt ook makkelijk met een apple contact. Geen probleem en zeer zuiver geluid !

joopwych 25-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb met een goedkope merkloze voorganger geoefend en vond dit zo handig als functie dat ik deze Philips er bij aangeschaft heb. De voorganger werd alleen gezien door mijn smartphone (HTC8) maar niet door mijn HP laptop met Windows7.
Maar deze AEA2000 werd door beide meteen gevonden en verbinden ging probleemloos. De laptop staat wel op een meter of 10 van deze ontvanger. Toch werkt het feilloos, ook als ik er tussendoor loop. Ook heb ik het gevoel dat de kwaliteit van het geluid beter behouden blijft.
Ik heb hem aangesloten met een schakelbaar stopcontact zodat ik hem eenvoudig helemaal uit kan zetten.
Al met al ben ik zeer tevreden over deze aankoop!

feyenoord2015 15-02-2015

het is een passend toestel en prima eigenschappen

het toestel is prima te gebruiken doordat het klein van formaat is
en het overal te gebruiken is bij je computer en bij je audio apparatuur je ziet het haast niet

dollie93 29-01-2015 Product paar dagen in bezit

Werkt perfect.
Installatie is een makkie.
Juiste aansluiting voor op een stereo en een line in aansluiting.

OverjoY 24-01-2015

Geen drivers mee geleverd

Apparaat werkt niet op Windows Vista 32bit, omdat er geen drivers zijn mee geleverd. Drivers zijn ook niet te downloaden via de support pagina van dit product. Jammer, want ik heb het product gekocht om via de bluetooth radio van mijn laptop muziek af te kunnen spelen, maar dat gaat op deze manier niet werken.

hjrman 26-12-2013

Mooi apparaat, werkt uitstekend

alle kabels die je nodig hebt zijn inbegrepen. werkt zoals bedoelt. Ik kan nu muziek van mijn mobiel of van de PC naar mijn stereoinstallatie streamen. Naast de techniek is ook het design erg mooi.

petermar 28-10-2013

Werkt in 1 keer prima!

Zeer eenvoudig aan te sluiten en werkt direct. De muziek op mijn smartphone kan ik nu via bluetooth draadloos streamen naar mijn 25 jaar oude stereo installatie. Goed werk Philips, zeker gezien de lage aanschafprijs.

andre van hooidonk 13-10-2013 Product paar weken in bezit

Prima apparaat, doet precies wat ik ervan verwachtte. Vanaf mijn Samsung Note 8.0 op zo'n 5 meter afstand, stuur ik de muziek naar mijn Sony-versterker. Nog geen één keer gehaperd, dus ik begrijp niets van de vorige review. Absolute aanrader.

Rupsje 04-03-2013

Geweldig product

Dit product gekocht om muziek van het internet op mijn oude stereo af te spelen. Een stuk goedkoper dan een nieuw setje te kopen.