Sonos PLAY:3 zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sonos PLAY:3 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

twinkeltje11 03-10-2020

Veranderen is niet beter geworden

Geschreven voor: Sonos PLAY:3 wit

Ik heb dit apparaat al enkele jaren en ben er steeds tevreden over geweest. Tot Sonos van alles ging veranderen waardoor uitzendingen vaak haperen, het geluid wegvalt en alleen is terug te krijgen door opnieuw in te schakelen of te resetten. Heel vervelend als je aan het werk bent. Ook beroerd is de reclame die kris kras door radiouitzendingen wordt gespeeld. Volgens Sonos wordt die uitgezonden door de radiozender. Dat klopt niet, want op een ander apparaat is die reclame niet te horen. Toen was het TuneIn die er “natuurlijk aan moest verdienen”. Overgestapt naar luisteren via Sonos Radio, nou, die moet er ook aan verdienen, want reclame wordt er nog steeds tussendoor gegooid. Het gebeurt zelfs bij de publiekszenders, die alleen reclame mogen uitzenden in blokken voor en na de nieuwsuitzendingen. Sonos heeft voor mij afgedaan, door de vele storingen en de uiterst irritante reclame.
Een waarschuwing voor wie een Sonos zou willen kopen bij Ikea, daar hoor je de hele dag Ikea reclame op.

Minpunten

• veel storingen
  • veel reclame
  • Bridge werkt niet meer

Floris 14-03-2018

Sonos Play 3: plug and play en goede performance

Geschreven voor: Sonos PLAY:3 zwart

Het is volop genieten om naar deze Sonos Play 3 te luisteren en te bedienen. lekker vol geluid, voldoende bas en hoog. Het installeren ging soepel, even aan de router hangen, enkele instructies op je telefoon goed volgen (wel ff goed lezen wat er staat en niet zoals ik te ongeduldig zodat je een stap overslaat...) maar na enkele minuten zijn de 2 systemen geïnstalleerd en zonder 1 hapering genieten we alweer enkele dagen van lekkere muziek met een goed geluid! super gemakkelijk als iemand in de voorkamer tv wil kijken dat je de speaker 'los' koppelt zodat daar rust is en in de (open) keuken nog een lekker muziekje op staat! kortom een aanrader!

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • installatie
  • gemak qua bediening
  • altijd direct beschikbaar
  • door meerdere mensen / devices te bedienen

Minpunten

• Speaker staat altijd 'aan' dus dat kost stroom...

Ingo 29-01-2018

Super geluid !!!

Geschreven voor: Sonos PLAY:3 zwart

We hebben 2 play 3's in stereo gekoppelt in de woonkamer, wat een mooi geluid komt uit die speakers.
Heel mooie diepe bas.
Aansluiten was zeer simpel , heb wel een speaker met kabel verbonden aan de router dat geeft een zeer stabiele verbinding (werkt ook compleet draadloos ).
Deze speaker maakt dan een eigen sonos netwerk waarna het aansluiten van ieder andere speaker een fluitje van een cent is.
De sonos app werkt echt perfect (ik gebruik wel spotifi premium ).

Had hiervoor de HK omni 20 2 stuks , deze heb ik van alle ellende terug gestuurd ( slecht te verbinden en zeer slechte app ).

Ik raad wel aan om true play uit te voeren het geluid wordt dan nog beter , heb je zelf geen ios apparaat dan zou ik zeker een kennis vragen. Als je het eenmaal gedaan hebt kan je het op je android ook uit/aan schakelen.
Er komt zeker nog een sonos bij, voor de eetkamer / buiten ( play1 of one ).

Pluspunten

• Goed geluid
  • Zeer goede app
  • Makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• Tot nu toe geen !

Pbolhuis 31-05-2017

Klein,mooi , geen snoeren en schitterend geluid

Geschreven voor: Sonos PLAY:3 zwart

Gingen voor een receiver / radio met 2 boxen kwam na uitgebreide uitleg hiermee thuis.
Schitterend geluid en prima oplossing voor onze behoefte.

Pluspunten

• Geen snoeren
  • Prima geluid
  • Makkelijke installatie en bediening
  • Diverse kleuren

RiaZwaan 17-04-2017

Mooi design, dus ook mooi om naar te kijken.

Geschreven voor: Sonos PLAY:3 zwart

Top systeem, heel simpel aan te sluiten
Het geluid is glashelder, met meerdere speakers is elke ruimte in huis gevuld met muziek
Heel blij mee

Sjaak Janse te Bergen op Zoom 25-11-2016

Fantastisch geluid zonder draden

Geschreven voor: Sonos PLAY:3 zwart

Prachtig geluid en het mooiste is geen draden door heel de kamer.
Zeer eenvoudige installatie.
Mooi design en ook te bedienen op de box zelf, zeer tevreden over mijn Sonos Play 3 aankoop
Ordernummer van BCC: 201611004469687

Pluspunten

• Gemak van installeren
  • Niet al te groot maar wel groots geluid
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Ook op de box zelf te bedienen (aan uit hard zacht

Henriette 05-10-2016

Fantastisch geluid!

Geschreven voor: Sonos PLAY:3 wit

Kleine boxen met een geweldig geluid, makkelijk op te hangen aan de muur (ze kunnen ook op een standaard). Echt een geluidbeleving, je wilt nooit meer anders.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Klein

Patrick 04-12-2015
Geschreven voor: Sonos PLAY:3 zwart

Mijn Philips 930 systeem met FB820 speakers vervangen door twee Sonos Play 3 in stereopaar geschakeld.
Doen niet onder voor de Philips set.
Zeker na het uitvoeren van de (maffe) Trueplay Tuning in de app.
Het enige nadeel: Sonos speelt geen Bluetooth bronnen zoals Youtube vanaf je smartphone of tablet, maar wel een hele berg stramingdiensten, radiozenders, MP3's vanaf de NAS en alle muziek op je smartphone.

Wil12345 24-01-2015
Geschreven voor: Sonos PLAY:3 zwart

Ik ben in bezit van 2 stuks Sonos 3. De software werkte in het begin nog op Apple Ipad 1 maar dat is door Sonos geblokkeerd. Dat is irritant. Het afspelen hapert af en toe even. Mijn internet is van Ziggo en snel. De gebruikersinterface wordt steeds onvriendelijker. Ik wil heel makkelijk het geluid op 2 plaatsen regelen. Het geluid is goed. Ik gebruik, het als achtergrond muziek. Ik heb ook getest met de soundbar. Het geluid heeft dan een vertraging t.o.v. tv als je niet de juiste aansluiting hebt. Let daar goed op.

steefv 08-02-2014
Geschreven voor: Sonos PLAY:3 zwart

Ik heb 2 Sonos play 3 speakers gekocht met de Bridge ter vervanging van mn conventionele stereo apparatuur.
Aangezien ik mn hele audio bieb op mn computer heb, dacht ik 'gemak dient de mens'.
Het instellen van de Sonos app is heel gemakkelijk, dat kan niet fout gaan. Wel jammer dat er geen Bluetooth op is !
Na enkele uren begon ik wel te merken dat het geen audiofiele speakers zijn. Ik had de neiging om bij elk nummer de bas en treble bij te stellen, omdat de speakers niet muzikaal zijn en de dynamiek erg slecht is.
Om een lang verhaal kort te houden heb ik ze omgeruild voor de Cambridge Minx 200, niet echt stereo maar laat geen spaan heel van de Sonos wat geluidskwaliteit betreft, en heeft ook Bluetooth !
Bij Sonos hebben ze te weinig aandacht aan de speakers besteed maar des te meer aan het Wifi systeem eromheen, waar ook wel wat op aan te merken is overigens.
Al met al een handig systeem voor niet audiofiele luisteraars, die alles waar geluid uit komt allang mooi vinden..

sankur 19-01-2014
Geschreven voor: Sonos PLAY:3 zwart

Op dit moment heb ik twee Sonos PLAY:3 speakers in mijn bezit. Ik ben er erg tevreden over. Het installeren gaat heel gemakkelijk, vervolgens bedien je de Sonos met je mobiele telefoon of tablet.

Wij gebruiken via Sonos de streamingdienst Deezer, maar Spotify en andere diensten zijn ook mogelijk. Op de slaapkamer gebruik ik de Sonos ook als wekkerradio, werkt perfect. Je kunt bij de wekkerfunctie zelf instellen op welke dagen je gewekt wilt worden, welke radiozender of gewoon een playlist van deezer enz. Wanneer een keer het internet storing heeft en je dus geen internetradio kunt luisteren schakelt de Sonos vanzelf over naar zijn wekker geluid, dus je verslaapt je bij internet problemen dus niet.

Het geluid is erg goed, ook het koppelen van meerdere speakers aan elkaar (bijvoorbeeld voor tijdens een feestje) werkt erg goed.

gerben12 08-01-2014
Geschreven voor: Sonos PLAY:3 zwart

Mooi geluid, maar vooral zeer gebruiksvriendelijk. Zo mee te nemen naar elkaar kamer en eenvoudig te bedienen met je mobile devices. Sonos moet alleen nog iets vinden om het updateproces wat gebruiksvriendelijker te maken, want dit kost wel eens tijd en opnieuw aanmelden bij de bridge/player

p.huysen 29-11-2012
Geschreven voor: Sonos PLAY:3 wit

Moet zeggen een heerlijke installatie. Geluid is zeer goed, moet wel zeggen heb 2 boxen!. De software is top. Heb getwijfeld tussen deze en een teufel. Maar vindt het niks dat je een teufel niet in een winkel kan horen. De installatie van het systeem is echt super simpel.Wel duur maar wel gebruiksvriendelijk. Echt blij mee

Sunny99 02-01-2014

Installatie is super simpel??? Installatie is onmogelijk, zou ik eerder zeggen. Of je moet helderziend zijn. De procedure: 1. de sonos bridge aansluiten enz. Hoe aansluiten, waar aansluiten?? Dat staat er niet bij. 2. Meer sonos componenten toevoegen. Ik zou al erg gelukkig zijn als ik er één zou kunnen aansluiten. Hoezo toevoegen, waaraan toevoegen? 3. Een sonos controller app downloaden. Volg de aanwijzingen enz. Welke aanwijzingen, waar kun je die vinden?? Staat er niet bij. 4. Muziek afspelen. Nee, dat kan dus niet want de eerdere stappen zijn in potjeslatijn.

Sorry, maar super simpel ziet er bij mij anders uit.

Danny de S 05-06-2012
Geschreven voor: Sonos PLAY:3 zwart

Wat een ontzettend gebruikersvriendelijk apparaat. Installatie is eenvoudig en bediening kan worden gedaan door de hele familie. Software voor Apple apparaten is super en werkt erg intuitief. Het draadloze aspect maakt dat het systeem steeds uit te breiden is met extra speakers.

Ook handig om je Play:3 aan de muur te hangen met een muursteuntje van bijv. beugelsvoorsonos.nl

Dellatio 03-12-2011
Geschreven voor: Sonos PLAY:3 zwart

Zeker na ervaringen met een Philips WACS7500 is dit een verademing. Installatie was echt Plug&Play, kabel erin, aanmelden, klaar. Met de Sonos controller (nu nog op de PC, binnenkort op een Ipod) zoek je snel en makkelijk door je hele bibliotheek, en de integratie met iTunes en diverse internet muziekservices is uitstekend.
Verder is het ongelooflijk wat een geluid er door de relatief kleine Play:3 geproduceerd wordt, kamervullend HiFi.
Sonos is een aanrader, en ik zal zeker het aantal spelers uitbreiden in en om het huis.

///Rob