Denon RCD-N8

4,5

Erik 13-05-2018

Korte levensduur

Goede geluidskwaliteit.... Als hij werkt heel vaak geen internet radio pas weer als je de stroom afhaalt...
En nu ineens knalt hij uit... apparaat net 3 jaar in gebruikt

HenkO 03-10-2017

Na 3 jaar de geest gegeven...

Ik heb het apparaat 3 jaar in gebruik gehad vooral als internetradio. Prima geluidskwaliteit echter de laatste maanden regelmatig poweruitval. Ook kon hij soms de ingestelde internet zenders niet vinden (dit kan echter ook aan het wifi-signaal liggen!). Sinds vorige week valt de stroom definitief uit en het apparaat kan pas na enige tijd weer ingeschakeld worden. Denon adviseert het apparaat ter reparatie bij de dealer aan te leveren. Dit is voor mij geen optie omdat de kosten dan waarschijnlijk niet opwegen tegen de waarde. Ik ben klaar met Denon........

Pluspunten

• goede geluidskwaliteit
  • lekker compact apparaat
  • weinig toeters en bellen

Minpunten

• poweruitval

Alain 04-12-2017

Hallo,
Ik heb net hetzelfde voor. Even gedacht dat het aan de boxen gelegen was maar neen dus.
Heb je ondertussen een oorzaak en/of oplossing gevonden? Mvg, Alain

Gerard Janse 28-05-2017

Apparaat waar je helemaal niets aan hebt !

Ik gebruik de Denon hoofdzakelijk om Internetradio en muziek van een usb stick te luisteren.
Nadat ik 1 keer muziek via USB stick of internet radio heb geluisterd moet ik de volgende keer het apparaat volledig resetten omdat de Denon urenlang naar internet radio of een usb stick blijft zoeken. Omdat je dan telkens weer alle gegevens moet invoeren daar helemaal knattergek van wordt laat je dat na 100 keer wel achterwege en ga je muziek van je pc via de analoge ingang luisteren maar dit is niet om aan te horen.
Conclusie, dit is een apparaat waar je helemaal niets aan hebt !

Pluspunten

• Als hij het doet is het geluid redelijk

Minpunten

• Na 1 keer gebruik resetten omdat niets meer werkt
  • Tonen niet in te stellen
  • bagger apparaat

hansroudijk 11-04-2013

T instellen was zo gepiept , usb-aansl heel handig voor afspelen mp3.
Het geluid is weergaloos icm met de bose-boxen die er op aaangesl zijn.
Het hele apparaat maakt n feilloze indruk.