Apple Tv

vision Vfsd

7,9

claire 25-03-2016 Product kwartaal in bezit

gematigd tevreden

Ben een echte apple freak maar vind dit product niet zo heel bijzonder. Alles wat een smart tv kan kan dit ook, maar dat is dus dubbel op is mijn mening. Installatie ging redelijk maar de afstandsbediening is toch wat iel. Ook het streamen ging in het begin niet echt goed, hij werd niet herkend.

A.W.Smit 03-11-2015 Product maand in bezit

mooi app.valt niet op bij je andere apperaten.en je kan er heerlijk je muziek en foto's van je p.c op de t.v bekijken
Alleenheb ik de laatste paar dagen nadat ik airply gebruikt heb ,last van een zwart kader over mijn foto's heen waarop staat; laatuw ios apperaat of comp.via airply draadloos op het scherm zien
1;kies wifi netwerk 2kies deze appletv
Wie o wie kan mij helpen, de helpdesk van Apple zegt weer terug naar fabrieksinstellingen.

SamuraiPizzaCat 18-08-2015 Product half jaar in bezit

Installatie is supersimpel. Aanzetten en de rest gaat vanzelf. Ideaal om bijv. Spotify te gebruiken. Grootste nadeel is dat hij niet te jailbreaken is, en ik er dus geen films mee kan afspelen vanaf mijn netwerk.

Ook leuk om te gebruken voor screen mirroring van tablet naar TV.

azijnzeiker 09-10-2014 Product half jaar in bezit

Het kost mij veel moeite om het ding aan de praat te krijgen. Elke keer weer. Soms lukt het en soms geef ik het maar op. Vanaf de ipad gaat het moeizaam, vanaf de computer. Had ik niet verwacht van Apple, valt mij tegen.....

manecas36 20-08-2014 Product paar weken in bezit

Aanvankelijk wilde ik een mediaspeler om radiostations mee te kunnen streamen vanaf mijn computer naar de geluidsinstallatie in de huiskamer; Engelse, Franse, Spaanse en andere radiostations die in itunes staan (of er handmatig ingezet). Dat kan nu!
Maar er is meer! : Alle films die op de computer staan hoef ik nu niet meer om te zetten of te branden, maar kan ik via de Apple tv afspelen op tv op HD-kwaliteit (max 1080p) . Met de iphone die al had, wordt het nog makkelijker allemaal en misschien ook leuker:de Iphone 4s gebruik ik als afstandsbediening, maar kan ik ook gebruiken voor mirroring: Je kunt dan bijvoorbeeld een film of spel spelen op je tv of npo 1,2 en 3 kijken via de browser.
Er is nog meer: ik speel ook de muziek af, via de tv, die in mijn itunes staat. De televisie is wel doorgekoppeld naar de receiver. Verder kun je je foto's uit Flickr tonen, YouTube filmpjes direct bekijken, films huren, Netflix en er komt nog meer bij in de toekomst waarschijnlijk. (maar dit is al meer dan genoeg!)
Voor 99 euro heb ik hier een mooi ding voor waar ik tot nu toe al veel plezier van heb.
* Je moet er zelf nog wel een hdmi kabel bij kopen. Die had ik op voorhand al uit China laten komen voor een apple en een ei en nog gratis verzonden ook.

niekjansen96 23-01-2014 Product jaar of meer in bezit

Heel erg mooi kastje dat erg netjes is afgewerkt en goed werkt.
Apple tv is vooral erg handig als je veel Apple producten hebt je kan het scherm van het apparaat zo op de tv laten zien en iedereen kan meekijken handig voor films en livestreams bijvoorbeeld.
Wat ik wel heel erg jammer vind van Apple tv is dat er niet zo heel erg veel mogelijkheden op het apparaat zitten waardoor je hem bijvoorbeeld niet met een harde schijf of nas kan verbinden wat ik zelf een heel erg groot minpunt vind je kan bijvoorbeeld wel de film of wat je dan ook op je nas of hdd hebt staan op je Mac openen en het scherm van je Mac op de tv laten zien met Apple tv maar je hebt dan helaas wel elke keer een computer nodig wat ik niet zo heel erg handig vind.
Voor de rest is het een super apparaat wat heel goed samenwerkt met je Mac iPhone iPod of iPad.

LisaBarends23 12-01-2014 Product jaar of meer in bezit

Zeer eenvoudig te installeren. Dit product is vooral handig als je meerdere Apple producten hebt omdat ze allemaal moeiteloos verbinden met je televisie. Alles wat op het scherm gebeurd van je Macbook, Iphone, Ipod enz. kan je bekijken op je televisiescherm. Helemaal leuk is het als je een Netflix account hebt omdat die als app in het menu staat.
De afstandsbediening is mooi vormgegeven maar als je iets wil intypen is het wat onhandig omdat je alleen het wieltje daarvoor kan gebruiken.

Gert_137 03-12-2013 Product jaar of meer in bezit

Nog steeds zeer te vrede over de Apple TV. Het enige minpuntje is, dat mijn Airplay verbinding regelmatig is weggevallen.
Denk zelf dat mijn Router de Apple TV niet onthoud, omdat na het uit en aanschakelen van de power de Airplay er weer is.
Binnenkort glasvezel met nieuwe draadloze router, is het probleem misschien opgelost.

Rood120 20-11-2013 Product kwartaal in bezit

Mooi klein apparaat die gemakkelijk te installeren is. Verbinding met Ipad 4 is niet altijd gemakkelijk gemaakt. Op de Ipad verschijnt niet vaak het icoon waar je verbinding kan maken.
Als er verbinding is dan werkt het uitstekend! Gemakkelijk om uitzendingen mee terug te kijken.

ro.es 01-11-2013 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen hebben wij deze Apple Tv in huis. Direct een 2e aangeschaft voor in de slaapkamer.

Installatie stelt niks voor net als het aansluiten. Daar wij ook een Google TV kastje van Sony hebben staan en op onze Panasonic Plasma Wuaki TV hebben en via alle 3 films kunnen huren is het leuk om het onderlingen prijsverschil te zien bij de partijen.

Nieuwe film huren voor 48 uur.

Bij ITunes € 4,99
Bij Wuaki € 3,99
Bij Google € 2,99

Google heeft het minste aanbod in nieuwe films. Itunes en Wuaki lopen gelijk qua recent film aanbod. De streaming en kwaliteit is bij alle 3 de aanbieders goed. ITunes is het voordeel van Apple Tv.

Om het Online TV aanbod compleet te maken dus ook de Apple TV met Itunes toegevoegd. Geen spijt van.

Gert_137 15-08-2013 Product jaar of meer in bezit

Al een jaar in bezit en totaal geen spijt.Een geweldig apparaat.Ik gebruik deze in combinatie met mijn MacBook Pro, iPad en iPhone 3GS en alles werkt perfect. Installeren appeltje eitje. Mogelijkheden? Voor mij genoeg,ik maak zelf filmpjes van mijn Foto,s, zet ze op YouTube en speel ze af met de Apple tv of ik stream ze via mijn iPad enz. Dit aZeer makkelijk te bedienen met de remote App.Regelmatig de update doen en alles werkt nog perfect. Ik kan deze aanbevelen voor de Apple gebruikers want ik denk dat deze daar het best mee draait.

Martttin 22-06-2013 Product kwartaal in bezit

Na lang wikken en wegen ben ik toch voor de Apple TV gegaan. Ik wilde graag een Airplay apparaat en dit was de goedkoopste optie.

De Apple TV is verrassend klein en is, net als alle andere Apple apparaten, zeer eenvoudig in gebruik. De installatie was in 2 minuten gereed en direct klaar voor gebruik.

Airplay werkt moeiteloos met al mijn Apple apparaten: iPhone 5, iPad 4, Macbook Pro (2010). Met de iPad app 'Air Video' stream ik films vanaf mijn laptop naar de Apple TV.

De rest van de features zijn niet erg gericht op de Nederlandse markt, maar je eigen iTunes aankopen en films zijn wel eenvoudig te benaderen. Helaas zijn series in Nederland nog niet verkrijgbaar op iTunes.

Nadeel aan de Apple TV vind ik de invoer van tekst. Hiervoor pak ik meestal de iPhone met de Remote app. Verder niks op de Apple TV aan te merken!

martijnbazuin 20-05-2013 Product kwartaal in bezit

Waanzinnig leuk apparaat! In combinatie met mijn Ipad en een paar leuke apps (WappZapp)laat hij alle video zonder hokken en stoten afspelen op mijn hd-tv. Maar ook via 'air video server' kun je de meeste videoformaten op je tv laten afspelen. Nog Die kleine 100,- euro voor dit apparaat is het meer dan waard.

burgermannetje 13-05-2013 Product paar weken in bezit

Mooi klein apparaatje en een goede aanvulling in elke home-cinema set.
Ik gebruik ´m vooral om vanaf de iPad HBO-GO te streamen naar de televisie, superhandig voor bijvoorbeeld TV-serie Game of Thrones.
Eén nadeel daarvan is het ontbreken van de de ondertitels, maar dat is een foutje in de app, en niet van de AppleTV.
Ook het showen van gemaakte filmpjes en foto's via Airplay werkt super.
Kortom: dik tevreden met deze aanvulling in mijn set.

Anoniem 05-01-2013 Product kwartaal in bezit

Fantastisch apparaat. Doet precies wat het moet doen. Uit de doos halen, systeemupdate draaien en hoppa meteen werken. Zorg wel dat je ITunes thuisdeling aan hebt staan anders ziet hij je Muziek, Foto's en Films niet. Films zet ik overigens om van MKV naar MP4 met Handbrake voor de iMac. Als je deze films vervolgens afspeelt merk je direct de kracht van dit apparaat! Fantastisch beeld, zuiver geluid en zonder te haperen. De overige functies zoals Youtube en Twitter gebruik ik niet. Heb al veel van Apple en ook dit apparaat doet weer precies wat je er van mag verwachten. Zijn er dan geen nadelen? Ja wel, waarom nou niet meer bestandsondersteuning zoals MKV, VOB of DIVX? Waarom geen FLAC ondersteuning? Jammer want zo bereik je een veel grotere doelgroep! Hoe dan ook een fantastische apparaat!

Anoniem 03-01-2013 Product half jaar in bezit

Apple TV3 aangeschaft omdat ik iets simpels wilde om mijn muziek en foto's te kunnen streamen vanaf mijn iMac naar de Televisie. Uiteraard gaat dit perfect zoals je van een Apple kan verwachten. Inmiddels heb ik ook de smaak te pakken om .mkv files (films) via handbrake op mijn iMac om te laten zetten naar het .mp4 formaat, deze in iTunes te zetten en vervolgens heerlijk te kijken op de Apple TV. Echt een aanrader!

phil1963 03-11-2012 Product kwartaal in bezit

1,5
Apple TV 3; wat een "overhypted" product (zoals zoveel producten van apple; ik ben in het bezit van Iphone, Mac book pro en ipad (deze werkt als enige echt goed)). aansluiten (direct op de router, via utp kabel) gaat nog wel maar dan...
1. je kan niet eens je films direct van de harde schijf afspelen
2. als je het dan wilt doen via ipad of iphone werkt het dan wel, dan niet. totaal onbetrouwbaar.
3. als je de apple Tv aanzet gebeurt het geregeld dat de internet verbinding wegvalt (kon het eerst niet geloven dus een aantal keer getest)
4. speelt alleen het bekende apple formaat af. dus als je het al aan de praat krijgt moet je eerst alle films omzetten naar het juiste formaat.
Al met al een miskoop. Niet doen dus.

vs.martijn 10-10-2012 Product paar dagen in bezit

Heb sinds vorig weekend de Apple TV3 aangeschaft voor EUR 99 bij Dynabyte. Installatie is een makkie, gaat eigenlijk vanzelf. Ook de upgrade werd automatisch uitgevoerd. Ik heb de Apple TV aangesloten op mijn Marantz met HDMI waardoor zowel geluid als beeld via de receiver lopen.
Qua functionaliteit is er in NL nog niet veel beschikbaar zoals huren van films e.d. Maar met de nieuwe Lion OS X kan ik nu mijn Macbook pro draadloos klonen naar mijn TV met geluid via de Marantz! Dat betekend draadloos films kijken vanaf de laptop op de TV en dat is precies waar ik Apple TV voor aangeschaft heb. Het klonen werkt prima en de kwaliteit is super. Geen gedoe met filmformaat aangezien ik met VLC alle formaten kan afspelen. Ook het streaming kijken van video vanaf internet op TV werkt prima en met het geluid over de Marantz is het echt super!
Wat ook een super functie is, is de mogelijkheid om vanuit de spotify app voor Iphone en Ipad muziek te streamen naar de Apple TV. Oftewel draadloos Spotify over je home cinema! In de spotify app verschijnt automatisch de Airplay knop. Natuurlijk kun je ook je foto's, muziek en films uit Itunes draadloos naar de Apple TV sturen.
Dus met de juiste randapparatuur kan dit een hele mooie aanvulling zijn aan de Apple familie!
Ik ben in ieder geval erg enthousiast!

Marcus765 28-08-2012 Product half jaar in bezit

Apple tv gekocht om toch makkelijk eigen gemaakte films op tv te kunnen afspelen zonder kabels. Ook foto's vanaf de iPhone geen probleem. Maar ik had hem ook gekocht om films te kunnen huren. Bij ons in de buurt is er geen videotheek meer en dat geld ook voor de rest van de stad. Maar het aanbod zo is verschrikkelijk mager en het wordt alleen maar minder. Had een verlanglijst gemaakt maar de meeste films kun je al niet meer huren. De prijzen voor huren is eigenlijk ook te hoog. Dus dat is echt heel erg jammer en ook erg slecht want de reclame van Apple zegt anders. Zou ik je dit apparaat aanraden........nee zonde van je geld.

Die lange76 08-08-2012 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze Apple TV 3 nu een aantal maanden en ben eigenlijk zeer teleurgesteld in de mogelijkheden. Tuurlijk, installatie is binnen 30 seconden en het ziet er mooi uit (immers Apple) Ik heb eigenlijk alles van Apple en ben op de hoogte van het feit dat je aan ITunes vastzit enzo. (en dat daar ook wel wegen omheen zijn) maar de inhoud van de Apple TV is echt zeer beperkt en teleurstellend. Daarnaast heeft het apparaat geen USB (as usual eigenlijk ook wel bij Apple) en ondersteunt het een zeer beperkt aantal videoformaten.
De voorgeinstalleerde zaken zijn ook zeeeer basic (wel Youtube en Vimeo, vooral die laatste heeft vrij veel HD content dus dat is wel aardig) maar sinds kort ook een Smart TV die dit (en veel meer) ook wel biedt.
Tot de jailbreak (die nog steeds op zich laat wachten voor ATV3) ben ik dus niet tevreden.
Ik zou ook zeker niet aanraden dit product aan te schaffen als je op zoek bent naar een "mediaspeler" waar je meer mee kan dan iets vanuit Itunes streamen (via WIFi en dat schiet eigenlijk ook niet op qua kwaliteit) en youtube filmpjes kijken.
Oja je kan natuurlijk wel films huren bij Apple, de prijzen hiervan liggen echter op een niveau waar je ook niet vrolijk van wordt.
Kortom, no go wat mij betreft