Medisana Shiatsu Massagekussen MPF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medisana Shiatsu Massagekussen MPF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wil 11-03-2016

heel ontspannend

Ik ben zeer tevreden met mijn MedisanaShiatsu Massagekussen.Als ik een drukke zware dag achter de rug hebt , dan voel ik vaak mijn nek en schouders , Ik zet de kussen aan en leg hem in mijn nek en schouders en je merkt al heel snel het resultaat. Dan kan ik de volgende dag er weer tegenaan en merk dat het mij enorm geholpen hebt ondanks het Massagekussen. een echte aanrader.

Wil 21-11-2015

Ik heb onlangs een Medisana Shiatsu Massagekussen MPF aangeschaft, en ik moet zeggen dat het perfecte resultaat geeft , het ontspant heel goed je spieren en de pijnen in je nek en schouders geven echte verlichting.Het is zeer aan te bevelen en mensen je krijgt er beslist geen spijt van ,een echte aanrader. (Een zeer tevreden klant)