Beurer MG100 infrarood massage-apparaat - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beurer MG100 infrarood massage-apparaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Kay 15-04-2018

Geweldig apparaat

Krachtig, zwaar, werkt daardoor diep in je weefsel. Je moet wel sterk om t te gebruiken bent.
Na een dag lopen voelen je benen en voeten alsof ze door de mangel zijn gehaald; je zet het apparaat op je benen en voeten, precies daar waar het pijn doet. Blijven behandelen tot de pijn wegvloeit. Daarna kan je de wereld weer aan.

Pluspunten

• Diepe werking door gewicht
  • Combinatie met warmte

Minpunten

• Zwaar
  • Duur

Jo1959 14-06-2016

Prettige massage

Ik schrok van de grootte! Maar hij doet wel wat-ie moet doen. Prettige massage met verschillende standen en intensiteit. Omdat het best een zwaar ding is, is het fijn dat je 'm aan beide zijden kunt vasthouden.

rockylee 05-01-2015

Ik vind de Beurer MG100 erg handig en krachtig. De infrarood vind ik ook erg fijn. Goede functies en zeer kwalitatief materiaal. Fijn dat er ook 2 mensen mee kunt gebruiken. Ik zou hem iedereen kunnen aanraden.

Proffessormc007 06-06-2014

Mooie massage apparaat:
een klopmassage appparaat, hij heeft verschillende snelheden en programma's, ook heeft hij een warmte stand.
Doet wat hij moet doen, hard of langzaam trillen/kloppen.
Let op ik had een maandag morgen product, hij wilde niet direct aangaan, net of hij opstart problemen had, toen heb ik hem omgeruild voor dezelfde en die was veel beter, geen problemen meer mee gehad.
Een goed apparaat.

KrisG 05-01-2014

Pluspunten: Prijs/kwaliteitsverhouding, Design, Vormgeving, Gewicht.

Gekocht voor mijn vader, hij heeft last van rugklachten. Dit product voldoet helemaal aan zijn verwachtingen. Het handige van dit product is dat je de snelheid kan instellen en hij werkt ook nog met infrarood. Dat is erg prettig.
Wel een beetje zwaar, maar dat is juist goed als je het zonder hulp van anderen wil gebruiken. Stevige constructie.
Zeker een aanrader voor iedereen!