Silk'n Micro Pedi - Reviews

Kleuren
blauw, wit

9,1

rose 01-03-2016 Product paar weken in bezit

het apparaat nu paar weken in mijn bezit en wilde eerst goed proberen voordat ik een review ergens plaats. Maar dit is zijn geld meer dan waard.Geen pedicure meer voor mij. Het apparaat verwijderd echt al mijn eelt en hoef het nu alleen nog maar bij te houden met de andere roller. Nooit meer moeilijk doen met een vijl, rasp of steen.

Lies7 10-05-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb best veel eelt, heb van alles geprobeerd maar dit apparaat doet echt wat het belooft: zonder moeite vliegt het er van af. Ik hoef hierdoor veel minder vaak naar de pedicure, dus de aankoop is zijn geld meer dan waard.

K2R 01-09-2012 Product paar dagen in bezit

Heb veel last van eelt, altijd maar modderen met rasp en puimsteen zonder veel verbetering, nu dit ding uitgeprobeerd: de eelt vliegt er vanaf! Aanrader dus

DannyvM 07-08-2012 Product paar dagen in bezit

Ik loop veel op blote voeten en ben bijna dagelijks aan het raspen en vijlen om het eelt weg te houden/krijgen, maar nergens gaat het zo goed, snel en fijn mee als met dit apparaatje.
Is zijn geld meer dan waard.

Laura CM 01-07-2012 Product paar dagen in bezit

Ik was al dat vijlen zó verschikkelijk zat, lamme arm kreeg je ... Nu zag ik in een folder van Blokker dit apparaatje staan voor 25 euro. Ik dacht; "Laat ik het is proberen"
Het apparaatje werkt écht perfect! Ben net 10 minuten per voet bezig geweest met het blauwe slijptolletje, en (bijna) alles is weg!! Bij mij zit het in de familie dat we allemaal heel erg eelt krijgen. Heb meteen naar me moeder en oma gebelt! Die nemen het ook!
Ik zou het iedereen aanraden! Echt geweldig!!

w. s. 26-05-2012 Product kwartaal in bezit

Al jaren gestuntel met raspen, schuurpapier, vijlen - zelf een driehoekschuurmachine. Op zoek naar een simpele elektrische voetenvijl dan maar. Vond ik dit ding - voor twee tientjes het proberen waard. Beetje telsell-achtig wel maar ach.
Wonder boven wonder functioneert het ding boven verwachting. Eelt en kloven rasp je simpel weg, het gaat behoorlijk snel (sneller zou schade kunnen veroorzaken vrees ik) en met twee oplaatbare 2500mha batterijen blijft ie het wel een half uur totaal doen.
Het ding zit verder ook nog eens degelijk in elkaar, echt een aanradertje!