Medisana MPS - Reviews

Oplaadbaar
Nageldroger
Kleuren
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Medisana MPS op Kieskeurig.nl.

5,3

• Slecht

M. Timmer 10-09-2019
  • Product gekregen

super service van Medisana

Geschreven voor: Medisana MPS

Mijn oude apparaat was na de garantieperiode kapot gegaan. Ik heb kontakt gezocht met medisana. Zij stuurden mij kosten loos een nieuwe toe. Ik ben daar super blij mee. Zo een mooie service. Echt geweldig. Dank hiervoor

Gré 25-07-2017

medisana

Geschreven voor: Medisana MPS

2 x gebruikt en deed het toen niet meer. Teruggestuurd en na 6 weken een nieuwe gehad. De eeltvijl werkte 20 seconde en stopte er toen alweer mee. Zo duurt het wel en week voor je eelt verwijderd is😭

Minpunten

• eerste apparaat al na 2x gebruik stuk
  • Eeltvijl werkt 20 seconde en stopt er dan mee

gustaf 26-07-2015
  • Product half jaar in bezit

Vond het het geen aanrader omdat die nu na 5,5 maand al kapot is , de hulpstukken draaien niet meer , motortje wel , de hulpstukken kun je niet nat reinigen gaan ze van roesten ik deed altijd met dettol reinigen , het snoer is heel kort en springt steeds uit het apparaat een gedraaid snoer met een vervelende adapter eraan , ze zetten er wel made in germany op , maar volgens mij komt het apparaatje gewoon uit china ? , dus bout kwaliteit , kan hem ook niet open maken , als die werkte deed hij het best fijn