Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

ETNA SMV620BLA

Bekijk alle Magnetrons

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA SMV620BLA op Kieskeurig.nl.

Monica 18-06-2020

Simpel, stijlvol en niet te groot apparaat

Geschreven voor: ETNA SMV620BLA

Wij gebruiken magnetron niet veel. Als we deze gebruiken is het voor simpele dingen als opwarmen en ontdooien. Dus we zochten een kleine simpele magnetron die bij onze landelijk keuken pasten.

Pluspunten

• Leverbaar in diverse leuke kleuren
  • Klein formaat
  • Simpel in gebruik

Officiele reactie van Atag 19-06-2020

Beste Monica,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de SMV620BLA. Bedankt voor deze mooie review.
Heel veel plezier met de magnetron.

kugel 13-09-2021

zeer mooie magnetron

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Zeer mooie vormgeving en makkelijk te bedienen.
Magnetron is niet te groot en hierdoor neemt het weinig ruimte in beslag.
Dus zeer tevreden

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • uiterlijk zeer mooi
  • neemt weinig ruimte in beslag

Officiele reactie van Atag 14-09-2021

Beste Kugel,
Dank u wel dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de vormgeving en de makkelijke bediening van de magnetron.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
​Chantal Webcareteam ETNA

Corine 04-01-2021

mooie retro magnetron

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Mooie, en makkelijk bedienbare magnetron. Niet te groot, en puur voor het opwarmen van voedsel. Qua uiterlijk ook echt een aanwinst voor de keuken.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • makkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 05-01-2021

Beste Corine,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met zowel het uiterlijk als gebruiksgemak van de magnetron.
Bedankt voor deze mooie review en waardering. Hier zijn wij erg blij mee.
Wij wensen je veel kookplezier toe.

Rick 23-11-2020

Fantastische compacte magnetron, krachtig genoeg

Geschreven voor: ETNA SMV620ROO

Wij zochten een zo klein mogelijke magnetron die naast onze inbouwoven zou fungeren voor het opwarmen van etensrestjes of kleine dingen zoals havermoutpap bereiden.

Omdat de magnetron los in de keuken zou komen was formaat én uiterlijk belangrijk. Eerst gekeken naar een rvs/zwart exemplaar, dit staat mooi als inbouw, maar los is het toch ineens een blok "apparatuur" wat zo opvalt. De belangrijkste eis was verder: er moesten 2 vershoudbakjes naast elkaar in de magnetron passen. We hebben diverse stevige bakjes en ook met enige regelmaat de "bakjes van de chinees" en die laatste zijn het breedst, maar passen er echt net in. We merken wel dat we af en toe even moeten verschuiven omdat ze dan tegen de rand blijven hangen en dus niet meer draaien, maar meestal gaat het in één keer goed.

800 Watt is voldoende, sterker nog: tov de 900 Watt die onze vorige, grote, combi-magnetron bood, lijkt er geen verschil te zitten in bereidingstijd. Misschien dat een compacter formaat het vermogen ook beter kwijt kan? Hoe dan ook, 800 Watt is gewoon genoeg. De werking is ook heerlijk simpel: handleiding is niet nodig, zeker als je gewoon de magnetronfunctie gebruikt. Druk op "instant" en hij gaat 1 minuut op vol vermogen aan, draai aan de draaiknop en je stelt de tijd bij naar wat je wenst.

Verder is de magnetron lekker ondiep, waardoor het keukenblad nog ruimte overhoudt aan de voorkant. Precies wat we wilden. Hierdoor is het ook niet gelijk een afzichtelijk onding, maar een fijne aanvulling. En als kers op de taart kleurt deze mooi bij onze keukenmachine van een niet nader te noemen merk.

Pluspunten

• compact, maar krachtig
  • kan nét 2 vershoudbakjes naast elkaar aan

Minpunten

• ietwat licht, schuift makkelijk

Officiele reactie van Atag 24-11-2020

Beste Rick,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen je heel veel opwarmgemak toe met deze retro magnetron.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Weijers 21-09-2020

Duidelijke bediening en voldoende inhoud

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Kunnen redelijk grote borden in en is toch compact. Daarnaast veel opties en duidelijke bediening. Ook mooi design

Pluspunten

• design
  • bediening
  • compact

Officiele reactie van Atag 22-09-2020

Geachte heer/mevrouw Weijers,

Bedankt voor deze positieve review.
Wij vinden het fijn om te lezen dat deze stijlvolle magnetron aan uw verwachtingen voldoet.
Veel plezier gewenst met uw aankoop.

Alice Webcareteam ETNA

Tatime 10-08-2020

Mooi en doet wat hij moet doen

Geschreven voor: ETNA SMV620ROO

Super mooie retro magnetron die absoluut in geen keuken misstaat. Daarnaast doet hij ook gewoon wat hij moet doen. Bij ons vooral als magnetron in gebruik, maar ook de overige opties zijn een toegevoegde waarde. Dus een perfecte prijs, kwaliteit en uitstraling verhouding. 1 tip, antislip op de pootjes zou nog fijn zijn.

• Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Mis de anti slip onder de pootjes
  • Gevoelsmatig duur

Officiele reactie van Atag 11-08-2020

Beste Tatime,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel het gebruiksgemak als het retro design van de SMV620ROO. Bedankt voor deze mooie review en tip. Alle tips zijn welkom en gaan wij zeker meenemen.
Heel veel kookplezier.

Paul 03-07-2020

Compacte en fraai uitziende magnetron

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Deze magnetron is lekker compact en ziet er fraai uit. Hij is makkelijk in te stellen en heeft veel programma’s. Deze zijn duidelijk te zien op de display

Pluspunten

• Compact
  • Uitgebreide mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 06-07-2020

Beste Paul,

Bedankt voor deze korte maar duidelijke review! Dat is waar we het voor doen. In alle opzichten helemaal naar je wens. Veel plezier van deze retro-look magnetron.

WS 29-06-2020

Top design!

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Mooi design, eenvoudige snelle bediening en werkt goed. Lekker compact model dus neemt niet te veel ruimte in beslag, maar toch past een diner bord er net mooi in.

• Werking

Officiele reactie van Atag 30-06-2020

Beste WS,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Goed te lezen dat deze stoere magnetron in alle opzichten helemaal naar wens is. Veel plezier ervan.

Marianne 24-03-2020

Prachtige magnetron om te zien!

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

De eerste keuze was de "uitstraling" van deze retro-magnetron. Het is een hele goede keuze geweest! Mooi en makkelijk in gebruik. Ook heeft dit apparaat meerdere handige gebruiksmogelijkheden.

Pluspunten

• Mooi om te zien!
  • Makkelijk in gebruik.
  • Meerdere handige gebruiksmogelijkheden.

Officiele reactie van Atag 25-03-2020

Beste Marianne, Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Wij vinden het leuk te lezen dat je zo tevreden bent over de SMV620ZWA magnetron van ETNA. Wij wensen je nog veel kookplezier toe. Vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Fluxsystem 28-02-2020

Leuke Retro Magnetrons

Geschreven voor: ETNA SMV620TUR

Zeer mooie magnetron met een retro look.
De magnetron is goed verpakt en heeft geen overbodig karton.
Er kan veel in de magnetron en is niet zeker niet lelijk, je wilt hem zelfs laten zien.

De standen op de magnetron voor verschillende gerechten is een uitkomst en werkt als gegoten.

Echt een top product

Pluspunten

• Mooi
  • Handig te bedienen

Officiele reactie van Atag 02-03-2020

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review. Ook over de verpakking is door ons nagedacht ;-)
Het retro uiterlijk geeft deze magnetron nét iets extra's. Maar dat is door u ook al gezien.
Veel plezier met deze magnetron.
Webcare Team ETNA

Rene 21-11-2019

Lekker compact

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Ik zocht naar een kleine magnetron. In een winkel liep ik tegen deze aan. Mooi vintage design en lekker compact. Werkt perfect en is makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Compact
  • Uitstraling
  • Gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Atag 22-11-2019

Beste Rene, bedankt dat je de moeite heb genomen om deze review te schrijven. Goed om te lezen dat de SMV620 de juiste keuze is geweest. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Cora 11-09-2019

Geen nederlandse gebruiksaanwijzing beschikbaar

Geschreven voor: ETNA SMV620BEI

Het product ziet er prachtig uit. Ik heb het apparaat alleen nog niet gebruikt. Probleem is dat er geen nederlandse gebruiksaanwijzing beschikbaar is. Na een zoektocht (verkopende partij en internet) is mij door Etna zelf medegedeeld dat dit apparaat speciaal voor de nederlandse markt ontwikkeld is, maar dat er geen nederlandse gebruiksaanwijzing beschikbaar is. Ik heb alleen een gebruiksaanwijzing in het frans/duits. Nu kan ik me aardig redden in het duits maar er zijn genoeg mensen die dat niet kunnen, dus: wees gewaarschuwd!
Door de fabrikant wordt er een nederlandse gebruiksaanwijzing van het vorige model naar mij opgestuurd die er erg op lijkt. Ik blijf het een vreemde zaak vinden dat je dit soort artikelen verkoopt zonder een gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

• Heel mooi retro design
  • klein en handelbaar

Minpunten

• Geen nederlandse gebruiksaanwijzing beschikbaar

Officiele reactie van Atag 12-09-2019

Hallo Cora, ook wij zijn blij met het design van deze magnetron. Wel vreemd dat je geen gebruiksaanwijzing in de nederlandse taal hebt gekregen. Ik kan hem je mailen? Zou je je vraag willen mailen naar webcare@atagbenelux.com? Dan zorgen ik dat je de juiste beschrijving ontvangt en volop gebruik kunt maken van je magnetron. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Eric 11-09-2019

Retro uiterlijk en functioneel apparaat.

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Ter vervanging gezocht naar een nieuwe magnetron voor eigenlijk alleen opwarmen, hij moest zwart van kleur zijn en kwamen zo op deze Etna.
Vergeleken met onze oude combimagnetron is dit een compacte kleinere magnetron, waar een bord in past en niet echt een ovenschaal.
Prijs kwaliteit verhouding is prima vergeleken met andere apparaten.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik.
  • Retro uiterlijk.

Minpunten

• nog niet gevonden.

Officiele reactie van Atag 12-09-2019

Beste Eric, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Veel plezier met deze retro magnetron. Groet Heidi

Tim 09-09-2019

Fijne magnetron!

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

In eerste instantie gekozen voor deze magnetron vanwege het leuke design, maar ook in gebruik heeft deze magnetron zich bewezen als zeer praktisch en eenvoudig in gebruik.

• Veel functies
  • Praktisch en eenvoudig in gebruik

Officiele reactie van Atag 10-09-2019

Hallo Tim, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het wordt gewaardeerd door ons dat je een leuke en positieve review hebt achtergelaten. Groet, Alice webcareteam ETNA