Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA SMV620ZWA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

j***************@g******** 04-04-2024
Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Mooi vormgegeven magnetron. Is simpel te bedienen en doet wat ie moet doen. Handig klein formaat waardoor deze in een keukenkast past.
webcare-7 05-04-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jullie hebben gekozen voor dit mooie retromodel van ETNA!
Het toestel is compact, maar wel gebruiksvriendelijk en past heel handig in het keukenkastje.

We willen jullie bedanken voor deze mooie complimenten en wensen jullie heel veel plezier toe van het toestel!

Anita 23-02-2024

Leuke retro eyecatcher!

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

BijbExpert gekocht, aardige verkoper. Leuke Eyecatcher in de keuken, werkt prima. Zouden eerst de mintgroene kopen maar vonden die te glimmend, plastic-achtig, nu gekozen voor mat zwart. Wij zijn er blij mee!

Pluspunten

• Mooi model
  • Leuk formaat

Minpunten

• Bromt een beetje
  • Snelknop is 1 minuut, had liever 30 sec

webcare-7 23-02-2024

Beste Anita,

Wat fijn om te lezen dat het contact met jouw verkooppunt zo goed is verlopen en je tevreden bent over jouw nieuwe magnetron van ETNA!

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel plezier toe van het toestel.

Joop Sloot 13-02-2024

Micro Wave

Geschreven voor: ETNA SMV620TUR

Wat een geweldige kleur, helemaal mijn ding. En o ja, het is nog een prima werkende magnetron ook. Niet te groot, niet te klein. Net goed.

Pluspunten

• kleur
  • niet te groot

webcare-7 14-02-2024

Beste Joop,

Wat een plaatje hé! Leuk dat jij net als ons zo enthousiast wordt van dit toffe design. En het doet ons natuurlijk goed dat ook de werking goed bevalt.

Wij willen jou bedanken voor deze positieve review en wensen jou heel veel plezier van de magnetron!

c***************@h****** 03-02-2024
Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

mooie retro vormgeving, lekker kompact en alleen jammer dat het apparaat bij ontvangst niet werkte
maar na kontact met Etna zal het apparaat omgeruild worden.

Pluspunten

• retro uitstraling
  • lekker compact

Minpunten

• geen

webcare-7 05-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer, een 10! Goed om te lezen dat je blij bent met het design en de compactheid. Vervelend wel dat hij bij aankomst defect was, hopelijk heb je de nieuwe snel binnen en kun je er gebruik van maken!
We wensen je veel plezier van je aankoop!

j**********@h********** 04-12-2023
Geschreven voor: ETNA SMV620BEI

De magnetron ziet er geweldig uit. Voor uiterlijk krijgt hij een 10. Aangeschaft speciaal om een flesje baby melk voor de kleinkids op te warmen. Hij was net na de garantie stuk ( 2 1/2 jaar). Erg weinig gebruikt. Uiteindelijk goedkoop duurkoop!
webcare-7 05-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat vervelend om te lezen dat de magnetron defect is gegaan.
Mochten we hierin nog iets kunnen betekenen, zou je dan je NAW- en contactgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com? Dit mag samen met een kopie van deze review. Dan kijken we graag met je mee.

Ronald 29-11-2023

Prima magnetron

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Een heel mooi vormgegeven magnetron. Niet te groot, en zeker niet te klein. Een kant-en-klaar-maaltijd past er precies in. Het gebruik is heel handig. Even de gebruiksaanwijzing lezen en het is een fluitje van een cent. Ik lees in sommige reviews dat de magnetron veel herrie maakt. Hij maakt niet meer of minder geluid dan een andere magnetron. Kortom, een aanrader qua vormgeving en gebruik.

Pluspunten

• Formaat
  • Gebruiksgemak

webcare-7 30-11-2023

Beste Ronald,

Wat leuk om te lezen dat je blij bent met het gebruik en design van deze magnetron. Fijn ook dat hij niet meer of minder geluid maakt dan andere modellen.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jou heel veel plezier toe van jouw aankoop!

k*****@o********** 01-11-2023
Geschreven voor: ETNA SMV620BEI

Zeer makkelijk in te stellen en te bedienen, groot genoeg voor een kant en klaar maaltijd.
Makkelijk schoon te houden.
Stil in gebruik.
Ziet er mooi uit.

a*******@k*********** 25-10-2023

Mooi en praktische degelijkheid

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Prachtige look, past bij chroom en zwart, mooi mat gespoten. Handig in gebruik. Recht toe recht aan Nederlandstalige handleiding leidt je snel naar het juiste én veilige gebruik.Aanrader!!

Pluspunten

• Matte uitvoering en Chroom-onderdelen
  • Eenvoudige bediening

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke beoordeling.
Het doet ons goed te lezen dat je zo geniet van jouw nieuwe magnetron!
De eenvoudige bediening en het mooie design bevallen jou gelukkig goed!

We wensen jou heel veel plezier toe van de magnetron!

n**2@o**e.nl 04-10-2023

Mijn ETNA solo-magnetron

Geschreven voor: ETNA SMV620TUR

Na kleiner wonen en dus minder bakken en braden in mijn al wat oudere combi-magnetron op zoek naar een solo-magnetron.
En na de zoekpartij is het de solo-magnetron van ETNA de SMV620Tur in de mooie kleur turquoise geworden!
De bediening is super eenvoudig en voor mij is die starttoets van 1 minuut zo handig om bv een beker melk op te warmen.
Ook de andere instellingen zijn, na lezing van het instructie boekje, gemakkelijk in te stellen!
Kortom, een tevreden klant, én een Nederlandse firma ook nog, TOP

Pluspunten

• starttoets
  • display met klok
  • mooie kleur en lekker klein

Minpunten

• schuift op gladde ondergrond wat

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met jouw nieuwe turquoise magnetron. Dit is vast een plaatje in jouw nieuwe keuken.

Wij wensen jou heel veel plezier van de magnetron!

d**1@g**l.com 12-09-2023

Fijne magnetron met een mooie retro uitstraling.

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Fijne magnetron met een heel mooie retro uitstraling. Makkelijk en duidelijke bediening. Echt een aanrader.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooie uitstraling.
  • voldoende interne ruimte
  • prima prijs

Beste heer / mevrouw,

Met het mooie retro design is deze magnetron natuurlijk echt een eyecatcher! Fijn om te lezen dat jij ook zo tevreden bent over het gebruiksgemak.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel plezier van jouw nieuwe magnetron.

J****@c***** 26-07-2023

prima keus

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Prima fraai retro-achtig design compacte magnetron. Werkt erg goed, snel warm. Makkelijk te bedienen duidelijke handleiding.

Pluspunten

• mooi design
  • compact
  • eenvoudige bediening

Officiele reactie van Atag 27-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je zo geniet van jouw nieuwe retro magnetron!
Het toffe design en de gemakkelijke bediening zijn gelukkig helemaal naar wens.

j**************@g******** 10-05-2023

Mooi en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: ETNA SMV620BEI

Na een moeilijk relatie met mijn vorige combimagnetron van een ander merk, nu gekozen voor een kleine magnetron van dit, voor mij bekende merk. Mooi design, leek makkelijk in gebruik en neemt niet veel plek in. Vandaag mocht ik de machine ophalen en meteen op zijn plek gezet. Prima te tillen en het gebruik is werkelijk simpel. Gelijk uitgeprobeerd en het werkt prima. Een genot in gebruik en mooi om te zien in mijn keuken. Prijs en kwaliteit vind ik prima.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Neemt weinig ruimte in
  • Voldoende inhoud

Officiele reactie van Atag 12-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat jouw vorige combimagnetron niet zo fijn heeft gewerkt. We vinden het erg leuk dat je nu voor deze mooie retro magnetron van ETNA hebt gekozen!
De gemakkelijke bediening en de compacte vorm bevallen jou gelukkig goed.

We wensen je heel veel plezier toe van jouw aankoop!

janny 03-05-2023

Compact en superleuk retro design

Geschreven voor: ETNA SMV620TUR

Ik zocht een kleine en makkelijk te gebruiken magnetron. Mijn oog viel op deze hele leuke retro magnetron in turqoise en ook nog voor een goede prijs. Alle wensen waren aangevinkt en hij doet precies wat-ie moet doen. Heel blij mee en een aanwinst in de keuken van onze safaritent!

Pluspunten

• de vormgeving
  • gebruiksgemak

Minpunten

• binnenin zou iets breder en dieper mogen

Officiele reactie van Atag 04-05-2023

Beste Janny,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met het design en werking van de magnetron.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke

m*********@t********* 19-04-2023

Enn bijkomende assistente

Geschreven voor: ETNA SMV620BEI

Nuttig als er veel mensen zijn thuis aanwezig. Geeft mogelijkheid om te verwarmen toen onze ETNA CM751ZT zit in gebruik.

Pluspunten

• afmetingen
  • esthetiek

Officiele reactie van Atag 20-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat leuk om te lezen dat deze vrijstaande magnetron van ETNA jou zo goed bevalt! Een extra helpende hand is natuurlijk altijd welkom.

De uitstraling en het compacte formaat zijn pluspunten voor jou.

We willen je bedanken voor deze prachtige beoordeling en wensen je heel veel plezier van jouw aankoop!

Marc 09-04-2023

Leuk in mijn keuken

Geschreven voor: ETNA SMV620BEI

Aan onze keuken gepaste design voor een prijs beter dan de medediging. Oogt en voelt heel degelijk en doet de beloften: Leuk in mijn keuken staan.

Pluspunten

• Estetisch
  • praktisch

Minpunten

• schuift

Officiele reactie van Atag 11-04-2023

Beste Marc,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Dit leuke retro design is natuurlijk een echte eyecatcher! Fijn dat jij zo tevreden bent met de magnetron!

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

Dickdetana1 16-03-2023

teleurstellend

Geschreven voor: ETNA SMV620TUR

Bediening niet handig. Deurvergrendeling binnen twee jaar kapot Gekocht vanwege goede reviews
maar dit was gelijk de laatste, erg teleurstellend voor 119 Euro.

Pluspunten

• geen

Officiele reactie van Atag 17-03-2023

Geachte heer / mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat de magnetron niet goed is bevallen. We streven ernaar dat onze klanten mogen genieten van onze apparatuur en betreuren het dan ook wanneer dit niet zo is.

Indien we nog iets voor je kunnen betekenen mag je een mail sturen naar webcare@atagbenelux.com. We ontvangen dan graag een kopie van deze review en je adres- en contactgegevens.

W.Janssen . 08-03-2023

mooie magnetron

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

mooie compacte magnetron . Zocht een klein formaat en een mooi model . Heeft ook nog eens een mooie mat zwarte kleur en groene verlichting . Kreeg zelfs nog een langere garantie van 5 jaar .

Pluspunten

• compact , handig handvat ,goede verlichting .
  • mooie kleur

Officiele reactie van Atag 09-03-2023

Geachte heer / mevrouw Janssen,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling.
We vinden het leuk om te lezen dat de nieuwe magnetron jou zo goed bevalt! De uitstraling en het formaat zijn echte pluspunten voor jou.

We wensen je heel veel plezier toe van je aankoop!

h***************@g******** 02-03-2023
Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Magnetron ziet er mooi uit, formaat is goed en doet zijn werk goed. Maar….. als je aan het einde van de tijd het deurtje niet open doet of op end drukt begint ie vrolijk opnieuw! Dat vind ik heel raar en ook heel lastig en onhandig. Of doe ik iets verkeerd?
Officiele reactie van Atag 17-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Allereerst onze excuses voor onze late reactie.
Naar aanleiding van jouw vraag hebben wij navraag gedaan bij de productontwikkeling.

Dit model heeft een warmhoud stand. Dit betekend dat wanneer je de deur niet opent, nadat het programma voltooid is, de magnetron opnieuw kort zal verwarmen om het product warm te houden.

Je doet dus niets verkeerd! Het is een eigenschap van het toestel; dit kan helaas ook niet aangepast worden.

We willen je bedanken voor het schrijven van deze beoordeling en wensen je veel plezier van de magnetron.

h***********@g******** 25-02-2023

Functioneert, maar zou beter kunnen.

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Product voldoet aan alle eisen, behalve dat het veel geluid maakt.

Verbeter punten minder luid geluid bij werking van magnetron.
Simpeler gebruik van toetsen.
Veel functies die je toch niet gebruikt.
Zorg dat er rubber voetjes onder magnetron geplaatst zijn zodat het niet schuift.

Pluspunten

• Werkt naar behoren
  • Look

Minpunten

• Veel geluid
  • Te veel functies

Officiele reactie van Atag 27-02-2023

Beste heer / mevrouw,

bedankt voor het schrijven van deze review.
Leuk om te lezen dat jij tevreden bent met het mooie design en de werking van de magnetron.
Jammer dat je niet helemaal blij bent met het geluid van de combimagnetron.
Graag zouden wij samen met jou kijken naar de mogelijkheden, zou jij hiervoor jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

J************@g******** 25-01-2023

Retro magnetron

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Een uiterst mooi apparaat dat een echte eyecatcher is en zijn werk prima doet en voor de prijs hoef je het niet te laten staan want die is voor de kwaliteit van dit apparaat gewoon goed ...

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Makkelijk in gebruik

Officiele reactie van Atag 26-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn te lezen dat je blij bent met de prijs-/ kwaliteitsverhouding en het gebruik van deze magnetron. Ook mooi meegenomen is het design.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop!

Jaap 19-01-2023

Mooi ontwerp

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Mooi ontwerp, uniek apparaat. Past heel goed bij onze klassieke keuken. Helaas is onze binnen 4 maanden stuk gegaan door een technisch probleem. Rook naar verbrand plastic, maakt lawaai en warmt niet meer op. We hebben een nieuwe gekregen van de winkel.

Nadeel: de programmakeuze is niet dummyproof. Je moet het boekje lezen om te snappen hoe het apparaat werkt.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Licht binnenin

Minpunten

• Binnen 4 maanden stuk
  • Programmakeuze is ingewikkeld

Officiele reactie van Atag 20-01-2023

Beste Jaap,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven.
Wat vervelend dat de magnetron na een paar maanden is stuk gegaan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! We begrijpen uit je bericht dat de keukenleverancier dit al opgelost heeft. Indien we hierin toch nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat graag.

Ook wanneer er nog vragen zijn over de bediening mag je die natuurlijk stellen. Je kan dan een e-mail sturen naar webcare@atagbenelux.com. Graag ontvangen we dan een kopie van deze review en je contact- en adresgegevens. We helpen je dan graag verder.

Juliëtte 11-01-2023

Mooi retro design magnetron.

Geschreven voor: ETNA SMV620BEI

Mooi design, prettig in gebruik. Voordeel dat hij na 3 minuten nog eens een herinneringssignaal geeft. Nadeel, kleinere binnenruimte dus met hele grote borden kom je niet weg. En heel stil vind ik hem ook niet. Maar al met al, ben ik er erg tevreden over. Etna heeft ook een hele goede klantenservice, ook niet onbelangrijk.

• Herinneringssignaal na 3 minuten

Minpunten

• Binnenformaat aan kleine kant
  • Geluid bij in gebruikname

Officiele reactie van Atag 12-01-2023

Beste Juliëtte,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met het gebruik van de Magnetron. We vinden het fijn dat je ook de klantenservice goed vind, Dankjewel!
We wensen je nog veel plezier met je aankoop!

San 09-01-2023

Fijne magnetron

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Super fijn in gebruik kleine magnetron.
Mooi design, hoede handleiding, super makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Klein
  • Makkelijk in gebruik

Officiele reactie van Atag 10-01-2023

Beste San,

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met de SMV620ZWA. Wij zijn erg blij met jouw enthousiaste feedback en die maximale reviewsore van een 10. Bedankt!

Veel plezier met de aankoop.

Geraldine 26-12-2022

Makkelijk in gebruik!!

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

De magnetron die we hebben gekocht is erg makkelijk in gebruik. Tevens ook een mooie zwarte kunnen kopen i.p.v. een standaard beige.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • andere kleur dan beige
  • schappelijke prijs

Officiele reactie van Atag 27-12-2022

Beste Geraldine,

Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te lezen dat de SMV620ZWA aan al jouw wensen voldoet.

Wij wensen jou veel plezier met de aankoop.

c**@v************* 25-12-2022

modern koken met een nostalgische look

Geschreven voor: ETNA SMV620BEI

Deze magnetron ziet er heel mooi uit, een aanwinst voor je keuken.
Een heel modern apparaat met een aantrekkelijke nostalgische look.
De bediening is even wennen maar na een paar keer gebruiken gaat het perfect.
Hij heeft een fatsoenlijke binnenruimte waar je gerust wat grotere borden of schalen in kwijt kunt.
Een prijs / kwaliteit topper.

Pluspunten

• look
  • prijs

Officiele reactie van Atag 27-12-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie review en reviewscore. Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de SMV620BEI uit onze de Retro lijn.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.