Whirlpool MWP 338 SX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool MWP 338 SX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AnC 30-08-2023

Ovenfunctie ondermaats / keep it simple

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

Initieel tevreden... Toen ik echter de ovenfunctie gebruikte, ontdekte ik dat de oven geen rekening houdt met de temperatuur binnenin: voorverwarmen moet er steeds tussen. Of je nu net een gerecht hebt klaargemaakt aan 180 graden en daarna iets inschuift dat maar 150 gr nodig heeft, TOCH voorverwarmen!? Als je even “te laat” bent om de tijd bij te stellen (enkele minuutjes extra), kan je van voorafaan herbeginnen: voorverwarmen.
Ofwel is dit een ontwerpfout ofwel is dit een technisch mankement van mijn oven, maar gezien de eerste reactie, ben ik niet de enige. Bovendien beweerde de product specialist dat dit helemaal werkte zoals het hoorde.

Pluspunten

• Grote binnenafmetingen
  • Crispfunctie

Minpunten

• Voorverwarmen is absoluut niet gebruiksvriendelijk
  • Teveel programma’s

KSC 21-03-2019

Handige functies

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

Prima en betaalbare combi magnetron. Duidelijk display en grote ovenruimte. Bedieningspaneel op de deur is soms onpraktisch, je drukt bij het sluiten vaak per ongeluk op de toetsen. Voorverwarmen duurt erg lang, maar de Crisp functie maakt een hoop goed. Hierdoor hoef je dan niet voor te verwarmen voor bijvoorbeeld pizza.

Pluspunten

• Cross functie met de autochef werkt prima
  • Grote inhoud

Minpunten

• Voorverwarmen duurt erg lang
  • Toetsenpaneel onhandig op de deur zelf
  • Max. 200 graden instelbaar

James806 08-03-2019

Ruime combioven met veel bereidingsopties

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

De oven-magnetron heeft heel veel mogelijkheden om gerechten op een perfecte manier te bereiden. Om alle mogelijkheden te ontdekken moet je wel even tijd in de handleiding steken, maar dit tijd is het dubbel en dwars waard. Van simpel opwarmen tot aan ovenschotels het werkt allemaal perfect.

Pluspunten

• Heel veel bereidingsopties
  • Ruim
  • Makkelijke schoonmaak optie

Minpunten

• Heel veel bereidingsopties

Julian 06-03-2019

Uitstekend apparaat!

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

Product gekocht na 1e verhuizing naar een studio. De MWP 338 SX is een zeer mooi apparaat en beschikt over alle denkbare functies behalve stomen. Product voelt zeer degelijk aan, touchscreen knopjes werken allemaal uitstekend. Bij het openen van het product aan de hand van het handvat raak je soms wel touchknopjes aan. Ik zou dit product altijd aanbevelen aan iemand die een combi magnetron/ oven zoekt.

Pluspunten

• Degelijk/ stevig
  • Enorm veel functies

Minpunten

• Bij het openen raak je soms touchknopjes aan

Teuntje 02-03-2019

Mooie magnetron, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

De magnetron heeft een mooie vormgeving, een klepdeur, de juiste afmetingen en is makkelijk in de bediening.

Pluspunten

• klepdeur

Minpunten

• opwarmtijd ovenfunctie

Janny schoon 01-03-2019

Crisp magnetron

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

Ik heb 20 jaar een whirlpool crisp magnetron gehad,ideaal! Daarom weer een gekocht.
Ik vind het jammer dat er geen receptenboek bij was en dat er geen turbo heat op en die mis ik heel erg bij deze magnetron. Verder prima,ben erg tevreden!!😀

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Crisp ideaal!
  • Houd makkelijk schoon
  • Lekker ruim
  • Kleindochter van 14 kan er al goed mee omgaan

Minpunten

• Voorverwarmen duurt veel te lang

Wim 01-03-2019

Prima Display

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

Moest de Combi magnetron helaas retour sturen i.v.m een defect. Het apparaat werdt de volgende dag meteen opgehaald door Cool Blue.
Vandaag de nieuwe Combi magnetron ontvangen,en is een uitstekend apparaat goede bediening met display en kan er héérlijke gerechten in klaar maken. Uitstekend Apparaat.

Pluspunten

• Display
  • Combi Apparaat

Valentijn L 01-03-2019

Mooie degelijke afwerking, luxe uitstraling

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

Erg goede prijs/kwaliteit verhouding.

Oude LG ging kapot en toen naar een leuk geprijsde combi magnetron op zoek. Was eerst beetje afwachtend t.o.v. dit merk maar dat is niet nodig.
IN het dagelijks gebruik zijn de 'chef opties' zijn beetje overkill omdat het het vaak net niet werkt en dan is het beste zelf iets uit te zoeken tussen de grill, oven en magnetron in ons geval.

Algemeen : goede verlichting intern, mooie afwerking, simpele bediening

Grill: werkt goed en de rotatie schaal is ook uit te zetten wat handig is als je een grote schaal hebt dat mogelijk kan botsen (vierkant versus rechthoek)
Over : heeft erg veel power en is snel op temperatuur

Magnetron : mocht iets meer power hebben maar in de praktijk scheelt dit niet erg.

Al met al een prima aankoop.

Pluspunten

• mooie afwerking
  • gunstige prijs
  • veel opties
  • grill is breed
  • echte goede oven!

Minpunten

• touch scherm raak je snel aan