Whirlpool MWP 338 SX - Reviews

Inhoud
33 liter
Vermogen grill

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool MWP 338 SX op Kieskeurig.nl.

7,4

rvanwest1 30-03-2019

Wat een draak van een machine!

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

Whirlpool gaat achteruit met de ontwikkeling van hun toestellen in plaats van vooruit! Mijn derde Whilpool op rij maar bij de laatste is de oven is een ramp!
Ik gebruik alleen microgolf en oven op dit toestel, de microgolf is ok maar de oven heeft een aantal functionaliteiten waarmee we alleen maar achteruit zijn gegaan:
- de oven is alleen te gebruiken mits voorverwarmen, dus niet direct een product er in en oventje aan!
- het voorverwarmen van de oven duurt maar liefst minstens 13 minuten!!
- als de oven op temperatuur is piept deze, dan heb je 2 min de tijd om je eten er in te doen. Ben je met iets bezig en vergeet je het slaat de oven na 2 minuten uit! Jammer, terug oven voorverwarmen! Je zou denken , de oven is warm dus minuutje of 2 maar niets is minder waar! Jawel tussendeks 8-13 minuten duurt het voor de oven weer aangeeft dat hij op temperatuur is! ondertussen dus al bijna een half uur verder en nog geen broodje gebakken!
- dan kan eindelijk je eten, in mijn geval dus afbakbroodjes, in de oven. Na 10 minuten piept de oven dat de broodjes klaar zijn, je doet de oven open, nee ze moeten toch nog even een minuutje of twee of zoiets dat ze nog een beeldje bruiner zijn maar wat denk je..... dat kan je niet instellen, alleen weer voorverwarmen....
Zeer onhandig apparaat dus!
Klacht bij Whilpool ingediend over de in en in trieste functionaliteit maar die sturen mij terug naar het bedrijf waar ik het toestel heb gekocht omdat ik. Iet tevreden ben over het toestel.
Whilpool het is beschamend dat jullie zoiets oude markt durven zetten!
PS oh ja nu toch aan het klagen ben, de deur was ook gekrast en het plastieken deel van het draaiplateau was ook defect Maar dat gaat Whirlpool nog wel oplossen.

Minpunten

• Oven
  • Kwaliteit

KSC 21-03-2019

Handige functies

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

Prima en betaalbare combi magnetron. Duidelijk display en grote ovenruimte. Bedieningspaneel op de deur is soms onpraktisch, je drukt bij het sluiten vaak per ongeluk op de toetsen. Voorverwarmen duurt erg lang, maar de Crisp functie maakt een hoop goed. Hierdoor hoef je dan niet voor te verwarmen voor bijvoorbeeld pizza.

Pluspunten

• Cross functie met de autochef werkt prima
  • Grote inhoud

Minpunten

• Voorverwarmen duurt erg lang
  • Toetsenpaneel onhandig op de deur zelf
  • Max. 200 graden instelbaar

James806 08-03-2019

Ruime combioven met veel bereidingsopties

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

De oven-magnetron heeft heel veel mogelijkheden om gerechten op een perfecte manier te bereiden. Om alle mogelijkheden te ontdekken moet je wel even tijd in de handleiding steken, maar dit tijd is het dubbel en dwars waard. Van simpel opwarmen tot aan ovenschotels het werkt allemaal perfect.

Pluspunten

• Heel veel bereidingsopties
  • Ruim
  • Makkelijke schoonmaak optie

Minpunten

• Heel veel bereidingsopties

Julian 06-03-2019

Uitstekend apparaat!

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

Product gekocht na 1e verhuizing naar een studio. De MWP 338 SX is een zeer mooi apparaat en beschikt over alle denkbare functies behalve stomen. Product voelt zeer degelijk aan, touchscreen knopjes werken allemaal uitstekend. Bij het openen van het product aan de hand van het handvat raak je soms wel touchknopjes aan. Ik zou dit product altijd aanbevelen aan iemand die een combi magnetron/ oven zoekt.

Pluspunten

• Degelijk/ stevig
  • Enorm veel functies

Minpunten

• Bij het openen raak je soms touchknopjes aan

Teuntje 02-03-2019

Mooie magnetron, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

De magnetron heeft een mooie vormgeving, een klepdeur, de juiste afmetingen en is makkelijk in de bediening.

Pluspunten

• klepdeur

Minpunten

• opwarmtijd ovenfunctie

Janny schoon 01-03-2019

Crisp magnetron

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

Ik heb 20 jaar een whirlpool crisp magnetron gehad,ideaal! Daarom weer een gekocht.
Ik vind het jammer dat er geen receptenboek bij was en dat er geen turbo heat op en die mis ik heel erg bij deze magnetron. Verder prima,ben erg tevreden!!😀

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Crisp ideaal!
  • Houd makkelijk schoon
  • Lekker ruim
  • Kleindochter van 14 kan er al goed mee omgaan

Minpunten

• Voorverwarmen duurt veel te lang

Wim 01-03-2019

Prima Display

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

Moest de Combi magnetron helaas retour sturen i.v.m een defect. Het apparaat werdt de volgende dag meteen opgehaald door Cool Blue.
Vandaag de nieuwe Combi magnetron ontvangen,en is een uitstekend apparaat goede bediening met display en kan er héérlijke gerechten in klaar maken. Uitstekend Apparaat.

Pluspunten

• Display
  • Combi Apparaat

Valentijn L 01-03-2019

Mooie degelijke afwerking, luxe uitstraling

Geschreven voor: Whirlpool MWP 338 SX

Erg goede prijs/kwaliteit verhouding.

Oude LG ging kapot en toen naar een leuk geprijsde combi magnetron op zoek. Was eerst beetje afwachtend t.o.v. dit merk maar dat is niet nodig.
IN het dagelijks gebruik zijn de 'chef opties' zijn beetje overkill omdat het het vaak net niet werkt en dan is het beste zelf iets uit te zoeken tussen de grill, oven en magnetron in ons geval.

Algemeen : goede verlichting intern, mooie afwerking, simpele bediening

Grill: werkt goed en de rotatie schaal is ook uit te zetten wat handig is als je een grote schaal hebt dat mogelijk kan botsen (vierkant versus rechthoek)
Over : heeft erg veel power en is snel op temperatuur

Magnetron : mocht iets meer power hebben maar in de praktijk scheelt dit niet erg.

Al met al een prima aankoop.

Pluspunten

• mooie afwerking
  • gunstige prijs
  • veel opties
  • grill is breed
  • echte goede oven!

Minpunten

• touch scherm raak je snel aan