De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic NN-GD35 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Arjan Meun 14-06-2019

Strak design, wel wat klein

Geschreven voor: Panasonic NN-GD35

Ik heb deze magnetron een paar weken mogen testen en deze kwam met een ruime voldoende door de test. Vooral de mogelijkheden qua stomen kwamen erg goed uit het apparaat en dat is dan ook z'n grootste pluspunt. Wel moet ik zeggen dat de inhoud net even te klein is naar mijn smaak. Hierdoor moest ik, vanwege de omvang van m'n gezin, soms in delen opwarmen of stomen. Maar goed, niet iedereen heeft 6 grote eters aan tafel. Dan is deze magnetron een excellente keuze!

Pluspunten

• Stomen

Minpunten

• Geen heteluchtoven

tlnblg 19-10-2018

Een degelijk product

Geschreven voor: Panasonic NN-GD35

Ik heb dit product een paar weken mogen testen. Het design vonden wij zeer mooi. Hij ziet er goed uit en omdat het formaat ook niet groot is, paste hij perfect. Wij hadden eerst een grote magnetron, die heel veel plaats in beslag nam. Dus qua design en formaat waren we er blij mee. We hebben de magnetron veel getest, met de opwarm functie hebben we gemerkt dat ook al heeft het een inverter technologie, dat het opgewarmde gerecht soms koude en warme spots kon hebben. Ook was het eventjes wennen omdat het heel veel functies heeft. Voorts vonden we het wel jammer dat het inderdaad geen hetelucht oven functie had.

Pluspunten

• design
  • compact

Minpunten

• kan simpeler
  • inverter technologie

Famke 16-10-2018

Mooie combimagnetron met stoomfunctie

Geschreven voor: Panasonic NN-GD35

Ik heb deze magnetron mogen uittesten. Hij ziet er erg strak uit, er zitten veel functies op die heel duidelijk in de beschrijving worden beschreven. Ik vond het geluid erg stil! De magnetron functie werkt erg goed met de tabellen uit de beschrijving. De stoompan werkt ook goed, alleen hiervan zijn de tijden in de tabellen wel wat kort. Maar zodra je dit weet en je het iets langer stoomt werkt het erg goed.

Enige nadelen vond ik dat de binnenkant verrassend klein is vergeleken met de buitenkant. En dat er geen heteluchtoven optie bij zit.

Pluspunten

• Qua design erg strak
  • Vrij stil
  • Stoompan werkt goed

Minpunten

• Van binnen vrij klein
  • Geen heteluchtoven

D.W. 12-10-2018

Mooie combimagnetron met stoomfunctie

Geschreven voor: Panasonic NN-GD35

Een mooie combimagnetron, met stoomfunctie. Dit stomen in de meegeleverde stoompan werkt inderdaad erg mooi en goed. Het duurt alleen wel een stuk langer dan aangegeven in de bijbehorende tijdtabel. Maar de groenten blijven mooi van kleur en goed van smaak, een groot verschil bij gekookte groenten.

Het is jammer dat er alleen een grill stand als ovenfunctie is en geen heteluchtstand. Hierdoor kun je niet alle gerechten goed bereiden. De combistand voor (diepvries)pizza vonden wij niet zo geslaagd, we missen de hetelucht.

Pluspunten

• stomen werkt goed

Minpunten

• geen heteluchtoven

LeSan 12-10-2018

handige magnetron

Geschreven voor: Panasonic NN-GD35

Apparaat heb ik mogen testen. Het is wel even wennen met de sneltoetsen, maar als je het eenmaal weet is het wel handig. Ook de grilpan heb ik getest. De snitsels waren erg lekker, knapperig en niet vet.
ik vind alleen wel dat hij vrij veel lawaai maakt.

Pluspunten

• veel functies
  • mooi apparaat
  • handige grillpan

Minpunten

• maakt veel lawaai
  • prijzig

alex070 11-10-2018

Uitgebreide magnetron met mooi design

Geschreven voor: Panasonic NN-GD35

De magnetron nu een week of twee in mijn bezit, en hij bevalt tot nu toe goed. Er zitten heel veel functies op, waar je wel in het begin een handleiding voor nodig hebt om alles goed te kunnen gebruiken. Het design is erg mooi, zeker in het zwart. Het display ziet er dan weer wel een beetje ouderwets uit, en het lampje binnenin de magnetron doet ook ouderwets aan. De magnetron doet wat hij moet doen, en is ook goed in het ontdooien van sneetjes brood.

Pluspunten

• Werkt goed

Minpunten

• Handleiding in het begin zeker nodig

Test123 11-10-2018

Wil ik dit apparaat na mijn Whirlpool combi magnetron?

Geschreven voor: Panasonic NN-GD35

Ik mag dit apparaat testen, wat leuk!
Ik moet bij de magnetron erg wennen aan het feit dat hij geen 750 watt kent zoals op de meeste verpakkingen genoemd wordt. 600 watt is hier een goede vervanger voor. De volgorde is niet logisch, niet hoog naar laag maar door elkaar.
Er zit geen oven in, dit mis ik erg. Deze gebruik ik zeer regelmatig en ik zou dus 2 apparaten moeten kopen. Jammer!!!
Het apparaat zelf ziet er mooi uit. Er zitten veel accessoires bij, verschillende schalen. De andere functies ga ik nog uittesten, hiervan komt later een beoordeling.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Veel accessoires

Minpunten

• Geen hetelucht oven
  • Volgorde wattage magnetron

m2611 04-10-2018

Goed product

Geschreven voor: Panasonic NN-GD35

Ik heb nu een tijdje deze magnetron in bezit, maar wat ik wel vind is dat hij vrij moeilijk te bedienen is. Ik heb nog lang niet alles uitgetest.
Ik vind het ook lastig om te bepalen welke menu's ik voor wat kan gebruiken, maar dat kan ook zijn omdat ik hem nog maar kort in gebruik heb.
Ik vind het verder wel een heel mooi apparaat met inderdaad veel mogelijkheden.
De sneltoetsen erop is wel zeer prettig en de accessoires die erbij zitten zijn ook prettig en makkelijk. Wat ik ook niet heel duidelijk vind is of er een ovenstand op zit.

Pluspunten

• design
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• niet heel makkelijk in gebruik
  • niet heel duidelijk of er een ovenstand op zit