Sharp Home Appliances R-360S - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp Home Appliances R-360S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ans de Laat 26-02-2019

Prachtige SHARP magnetron met vele functies

Geschreven voor: Sharp Home Appliances R-360S

Ik had al een SHARP magnetron en daar kwam na 8 jaar intensief gebruik een beetje rook uit en het draaiplateau werkte niet meer. Ik ben er jarenlang heel blij mee geweest, dus heb ik weer voor dit merk gekozen en nu maar hopen dat deze ook zo lang mee gaat

Pluspunten

• Mooie design
  • werkt goed

Minpunten

• geen

AGloudemans 08-10-2018

Magnetron Sharp 360S

Geschreven voor: Sharp Home Appliances R-360S

Magnetron met grote inhoud, digitale bediening, geen draaiplateau waardoor er meer in kan en een gunstige prijs. Ziet er verder mooi uit. Automatische programma's, tijd instelbaar zodat ik van tevoren kan programmeren hoe laat het proces moet beginnen, ontdooifunctie op tijd en op gewicht, vermogen aanpasbaar.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Digitale bediening
  • Gunstige prijs
  • Automatische programma's en ontdooifunctie
  • Programmeerbaar op tijd en vermogen aanpasbaar

Klant Corn 20-12-2017

handig: geen draaiplateau

Geschreven voor: Sharp Home Appliances R-360S

Mooie magnetron. Ruim van binnen (ruim 30 cm). Doordat er geen draaiplateau is, passen ook rechthoekige schalen en gemakkelijk in. De knopjes zijn lastig in te duwen. Je moet wel eerst de gebruiksaanwijzing lezen, de knopjes spreken niet allemaal voor zich. De automatische programma's stellen niet veel voor.

Pluspunten

• ruim van binnen
  • geen draaiplateau

Minpunten

• knopjes lastig in te drukken
  • bediening zou eenvoudiger kunnen