Samsung MC457TDRCSR

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 63 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MC457TDRCSR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Cindy 13-10-2018

Fijn met bakplaten

Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Mooi groot, bakt goed. Je moet je bakplaat halverwege wel omdraaien anders wordt de achterkant erg donker tot zwart.

Helaas na 2,5 jaar gebruik is hij al overleden. Erg snel voor zo'n duur product. Net buiten de garantie termijn :(

Pluspunten

• Groot
  • Bakplaten

Minpunten

• Korte levensduur

MarvinAS 08-08-2016

Mooi design! wel even handleiding goed doorlezen!

Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Mis een raster om pizza's op kwijt te kunnen.
zitten verder wel veel handige onderdelen bij maar de belangrijkste voor mij mist
Maakt ook wel redelijk wat blaas geluid en handleiding moet wel worden gelezen voor gebruik want het is aardig ingewikkeld met alle verschillende knoppen!
tot nu toe nog niks aangebrand en werkt goed!

browneye 19-02-2016
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Had een nieuwe combi magnetron nodig. Wilde geen rvs binnen werk, kwam ik op deze samsung met emaille binnenwerk en een groote inhoud 45ltr. Apparaat is makkelijk te bedienen en te gebruiken.
Draaiplateau kun je de meenemer los halen blijft de plaat stil staan.
Jammer dat deze oven niet hoger als 220gr kan.
Maar al met al een top apparaat.

lady 2009 20-02-2016

Hoe maak ik de meenemen los ?

D.S.1979 10-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

De combi magnetron is goed in het algemeen.

De draaiknoppen werken makkelijk en snel.

Ontdooien duurt wat langer dan de (10 jaar oude sharp) maar niet extreem lang.

Afbakken van het brood doet hij echt goed. Onze vorige combi magnetron (10 jaar oude sharp) bakten aan één zijde bruin. Deze bakt rondom gelijkmatig bruin.

Ik zou persoonlijk de LED Kleur aanpassen in blauw of groen. Rood vind ik persoonlijk niet mooi.

De klok is dan ook rood. Daar is ook een makkelijke oplossing voor, gewoon de knop in drukken en uit is de klok. (gewoon net zwart scherm.)

Ik weet nog niet hoe makkelijk de binnenkant is schoon te maken. Hiervoor had ik een rvs binnen zijde en dat vond ik niets.

Pablo 20-12-2015

Wat is een rvs? Een schaal?

Nad81 09-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

De magnetron ziet er erg mooi uit en is erg gebruiksvriendelijk. Het biedt erg veel mogelijkheden.
Ik vind het prettig dat de binnenkant keramisch is waardoor het makkelijk schoon te houden is. Ow ja, ik deed er gisteren een pizza in en kreeg een piepje te horen dat de pizza klaar was, ondanks dat ik de tijd te lang had ingesteld. De sensor is dus erg handig.

Kortom, zeer tevreden!

ciekee 04-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Na bestudering van de handleiding was ik bijzonder onder de indruk van de mogelijkheden. Ik had me natuurlijk goed geinformeerd voor de aanschaf, maar het was nog indrukwekkender dan ik al dacht.
Ik heb hem nog niet intensief gebruikt maar alle tot nu toe verrichtte handelingen waren simpel en effectief.

Anoniem9876543210 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Sinds aantal dagen in bezit.
Combi-magnetron bevalt goed.
Hij heeft een mooi design en is gemakkelijk in gebruik.

Marlous16 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Fijne, makkelijke en mooie combimagnetron met zeer uitgebreide functies! Superhandig dat er twee roosters bij zitten zodat je om twee verdiepingen tegelijk kan verwarmen.

Mieke Habraken 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

super fijne combi oven magnetron. Alle producten snel en goed klaar!! fijn ook dat er een speciale losse bakplaat bij zit die tegenwoordig niet meer overal bij zitten! grote ovenschalen kunnen er makkelijk in! ik zeg topper!! en zeker een aanrader

Hulki 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Good design, very good size (45 ltr). I needed a good combi as I have no possibility to install the standard hotair oven. This is a perfect alternative for us. There is no steam cooking options, but it is not important for me anyway. This is slightly better than the MC455TDRCSR. There is quite some price difference between these two models. So, check both before buying.

In general, a good microwave - oven combination.

Bjorn12345 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

na een paar dagen gebruik is het tot dusver een prima aankoop. Een perfect beeld is nog niet geschetst. Wel jammer dat de oven tot maximaal 220 graden gaat.

TimWismeijer 30-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Mooi RVS design passend bij onze Samsung RVS koelkast. Veel mogelijkheden, mooi groot en ruim van binnen. Ideaal met de bakplaat erbij.

Top apparaat!

magda1940 29-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Na een mislukking van een ander merk die na 2 jaar stuk was hoop ik met deze combimagnetron van Samsung jaren te doen, ik heb hem gebruikt voor snel ontdooien en grillen en dat werkt perfect .

renev1959 29-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

een van de betere combi's in dit segment. gekocht omdat de prijs bij de mediamarkt spectaculair verlaagd was

Peter5702 27-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Wij hebben de MC457TDRCSR gekozen als vervanging voor ons oude apparaat.
Naast een mooie en strakke vormgeving spraken de vele functies ons erg aan waardoor het een zeer aantrekkelijke combimagnetron is.
Door de grootte van 45 liter en de grote roterende ronde plaat is er ruimte genoeg om de meeste schalen te gebruiken en de bijgeleverde bakplaat is een waardevolle toevoeging.
Over de duurzaamheid kunnen wij nog niets zeggen omdat wij het apparaat nog maar kort hebben.
Met de handleiding erbij en wat oefenen met de bediening en functies zal dit een waardevol apparaat worden in onze keuken.

driesen48 26-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Heb deze combioven gekocht ter vervanging van een oude (deels defecte) Wirlpool.
Belangrijk in mijn keuze was:
- vrijstaand / vormgeving
- grootte van de oven i.v.m. schalen en stokbroden
- comfort qua bediening
- vanuit links draaiende deur i.v.m. uitnemen van warme schalen opdat je de niet
brandt aan de warmte van de deur
- heb reeds goede ervaring met een "Amerikaanse' site by site koel/vrieskast, ook
van het merk Samsung

D. Netten 24-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

van alle magnetrons die ik in de loop van de tijd gehad heb is deze wel de top magnetron/heteluchtoven .

Jan van Breda 14-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Gemakkelijke bediening. Goed schoon te houden. Schuift wel wat gemakkelijk weg op het aanrechtblad als je de deur open wilt doen.

lady 2009 28-01-2015

Koop voor € 1,00 bij xction blokker enz. een rolletje antislip knip 4 kleine stukjes onder ieder pootje en hij glijd niet meer gebruik het al jaren ook een stukje onder de soepkom die op een bordje staat enz.de mogelijkheden zijn eindeloos, veel plezier net de magnatron ik krijg hem morgen.

lady 2009 28-01-2015

magnetron22 10-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Deze magnetron genomen door zijn grote inhoud en vele mogelijkheden. Inmiddels oa broodjes gebakken en die komen er lekker knapperig uit. Pizza op het bruineerbord gedaan en was ook in orde. Verder is het een mooi vormgegeven magnetron en staat hij bij mij op het aanrecht in een open keuken. Een prima keuze dus

Robinsamsung1 12-07-2015

Hallo.

In welke stand gebruikt u dit bruineer bord?

Ik heb hem vandaag gekocht maar kan nergens vinden of dit wel mag ed.

Ik hoor graag van u

Marco_1980 02-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Bevalt prima tot nu! We zochten een grote oven en eigenlijk was dit model de enige die voldeed aan al onze eisen.

Mogelijkheden: Alles zit er op en er aan, enige wat ik nog mis qua mogelijkheden is een timer. Die zat op de vorige wel en gebruikten we best veel.
Gebruiksgemak: Hadden voor de functies in het begin toch even de gebruiksaanwijzing nodig, maar is gemakkelijk in gebruik.
Vormgeving: Mooie oven, ziet er goed uit op het aanrecht! Mooi design, duidelijk display.
Duurzaamheid; nog maar net in gebruik, maar het voelt allemaal stevig en stabiel aan.

vermeulen54 01-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Het is een combi magnetron met een mooie uitstraling,
Overzichtelijk bedieningspaneel,zonder teveel knoppen of toetsen. In de paar dagen dat we hem hebben al voor diverse dingen gebruikt; opwarmen, gebakken aardappeltjes in de crisp schaal, broodjes afbakken....alles werkt perfect. We zijn er erg blij mee.

lady 2009 02-02-2015

Ik wil graag weten of de crispschaal er bijzat want bij mij niet heb al gereclameert bij de winkel en daar zouden ze kontakt opnemen met Samsung..

Ghislaine Vielvoije 01-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Ik ben heel erg tevreden over het product het is makkelijk te gebruiken en de handleiding van dit apparaat is heel duidelijk. Wat heel fijn is dat er bakplaten en bijbehorende bij zitten zodat je dit niet apart hoeft te kopen !! Super serves dus. Ik raad jullie wel aan om te kijken naar een mogelijkheid om de achterkant wat minder uit te laten steken (het gedeelte wat de warmte vrijlaat ) Hierdoor word de combi namelijk erg moeilijk te plaatsen op kasten terwijl het oven gedeelte zelf precies kast maat heeft. Maar ondanks dat ben ik nog steeds zeer tevreden. Voor mij zal het bij een samsung product blijven

rond1971 01-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Apparaat aanschaft voor mij moeder dus gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te maken. Daarnaast zeer compleet: combi magnetron en oven.

Hilliester 30-12-2014
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Een oven met een mooie uitstraling. Zojuist een cake gebakken hij kwam er prachtig uit.
Veel functies en ideaal dat de tijd van voorverwarmen kort is.
Ik zou hem zeker aan anderen aanraden.

Ook een mooie bijkomstigheid is dat de binnenzijde ceramisch is dus goed schoon te houden.

Marcus88 29-12-2014
Geschreven voor: Samsung MC457TDRCSR

Het apparaat heeft een flinke inhoud. Hierdoor kun je ook makkelijk taarten met een vierkante vorm bakken. (rond laten draaien).
Nadeel is wel dat als je de over voorverwarmd en je de tijd na het voorverwarmen aan wilt passen, je opnieuw de over moet selecteren omdat je anders de tijd niet kunt aanpassen. (geen goede zinsbouw maar het is nog vroeg).
Gaat maar tot 220 graden. Af en toe is het een beetje puzzelen hoe de opties werken (te lui om boekje te lezen), maar als je ze door hebt werkt het perfect!
Garing aan alle kanten van je product.
Met de 2 etages kun je 2 pizza's te gelijk afbakken. Met de bijgeleverde bakplaat kun je ook simpel aardappeltjes o.i.d. bakken.