Samsung MC35J8088LT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MC35J8088LT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Stepinto 26-11-2017

Prachtige goed presterende combi-magnetron oven

Geschreven voor: Samsung MC35J8088LT

Ben na 1 jaar gebruik van dit apparaat steeds meer onder de indruk gaan raken van de goede bak en magnetron-prestaties van deze losstaande combi. De oven is snel op temperatuur gebracht en geeft een signaal als de ingestelde temperatuur bereikt is. De magnetronprestaties zijn top en het apparaat heeft heel veel van te voren ingestelde bak/magnetronprogamma's voor een juiste en snelle instelling, hier moet je wel eerst mee vertrouwd raken, maar dit wordt steeds makkelijker na een gebruiks en inwerkperiode van een paar weken, het vergt wel een goede bestudering van de gebruiksaanwijzing maar de combi is dan daarna relatief makkelijk te bedienen. De "Hot Blast-functie" waar héte ovenlucht door een groot aantal gaten aan de bovenkant in de oven is hélemaal geweldig, je maakt er bv bij het afbakken van een pizza een héérlijke krokante finishing touch mee. Daarnaast ziet de combi er erg mooi uit...je moet er toch ook jaren tegenaan kijken in je keuken, ook voelt alles solide aan wat de bediening betreft zoals de ovendeur de draaiknopbediening en de tiptoetsenbediening het is allemaal af aan dit produkt, ik beleef in ieder geval véél plezier aan deze combi-oven aanschaf

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Goede bak en magnetron resultaten
  • Temperatuur en bak signalen
  • Fraai design
  • Solide bedieningknoppen

Minpunten

• Combi vergt enige bedienings-studie

Anoniem 15-12-2016

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung MC35J8088LT

Wij hebben deze combi magnetron begin december aangeschaft. Er zitten heel veel voorgeprogrammeerde functies op en is eenvoudig te bedienen. We zijn er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Heel mooi uiterlijk
  • Automatische kookprogramma's

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Fam bakgraag 23-10-2016

Mooie apparaat

Geschreven voor: Samsung MC35J8088LT

Mooie combimagnetron mooi afgewerkt heel veel functies. Tosti's zijn heel goed lekker knapperig.
Pizza is zeker net zo goed als bij de Pizzeria heerlijk luchtig mm .1 minpuntje als je een cake bakt oven klok kan niet op 1.10 uur worden ingesteld alleen 59 minuten. Maar verder helemaal Oké

Pluspunten

• mooi afgewerkt
  • Heelijke Pizza
  • Uit stekende Tosti`s
  • Geweldig apparaat
  • apaat maar 47 cm diep !!

Minpunten

• oventijd 59 minuten

Richard 02-02-2016
Geschreven voor: Samsung MC35J8088LT

Mooi app.de gebruiksaanwijzing aardig veel voorbeelden maar niet die je zoekt bijv. Normale friet bakken ipv oven friet.
Erg jammer is dat de voorbeeld kaart om snel te kijken welk programma je kunt kiezen niet in het nederlands is maar in het engels, vele mensen kunnen hier niets mee gebr aanw in het nederlands en dan zn kaart weer in het Engels gemiste kans.

rie m 11-05-2015
Geschreven voor: Samsung MC35J8088LT

kip lekker krokant en sappig ziet er mooi uit magnetron werkt makkelijk en de rest moet ik nog uitproberen maar tot nu toe tevreden.

EJvl 03-05-2015
Geschreven voor: Samsung MC35J8088LT

mooi apparaat, makkelijke bediening , moet het nog verder ontdekken, werkt prima veel mogelijk heden.

Andre.ke 02-04-2015
Geschreven voor: Samsung MC35J8088LT

De magnetron heeft zo veel mogelijkheden die heb ik nog niet alles uit geprobeerd heb de dingen die ik heb gedaan met de magnetron zijn uitstekend.