Samsung MC35J8088LT - Reviews

35,00 liter
Magnetronvermogen

Fam bakgraag 23-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie apparaat

Mooie combimagnetron mooi afgewerkt heel veel functies. Tosti's zijn heel goed lekker knapperig.
Pizza is zeker net zo goed als bij de Pizzeria heerlijk luchtig mm .1 minpuntje als je een cake bakt oven klok kan niet op 1.10 uur worden ingesteld alleen 59 minuten. Maar verder helemaal Oké

Pluspunten

• mooi afgewerkt
  • Heelijke Pizza
  • Uit stekende Tosti`s
  • Geweldig apparaat
  • apaat maar 47 cm diep !!

Minpunten

• oventijd 59 minuten

Richard 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi app.de gebruiksaanwijzing aardig veel voorbeelden maar niet die je zoekt bijv. Normale friet bakken ipv oven friet.
Erg jammer is dat de voorbeeld kaart om snel te kijken welk programma je kunt kiezen niet in het nederlands is maar in het engels, vele mensen kunnen hier niets mee gebr aanw in het nederlands en dan zn kaart weer in het Engels gemiste kans.

rie m 11-05-2015 Product paar dagen in bezit

kip lekker krokant en sappig ziet er mooi uit magnetron werkt makkelijk en de rest moet ik nog uitproberen maar tot nu toe tevreden.

EJvl 03-05-2015 Product paar weken in bezit

mooi apparaat, makkelijke bediening , moet het nog verder ontdekken, werkt prima veel mogelijk heden.

Andre.ke 02-04-2015 Product paar dagen in bezit

De magnetron heeft zo veel mogelijkheden die heb ik nog niet alles uit geprobeerd heb de dingen die ik heb gedaan met de magnetron zijn uitstekend.