Pelgrim MAC514RVS - Reviews

Inhoud
51 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Magnetronvermogen

7,4

kees 08-08-2016 Product paar dagen in bezit

een mooie, gebruiksvriendelijke combimagnetron

Gebruiksvriendelijk door tiptoetsen en een zeer eenvoudige bediening. Grote inhoud(50 liter!) en max. 250 graden(oven). Standaard inbouwmaten.

Renate 09-02-2016 Product maand in bezit

6,2
Hebben deze combi magnetron vlak voor Kerst in huis gekregen. De bediening van de timer(s) is erg onlogisch t.o.v. onze vorige (miele). Nu laat hij ook in de ovenstand een erg jankend geluid horen. Na anderhalve maand dus maar kijken hoe de service van Pelgrim is.

hetty44 16-12-2015 Product paar dagen in bezit

6,3
De functieknoppen en de aan/uit knop zijn absoluut niet te zien. JE zou denken dat de verlichting erachter kapot is, maar die is er blijkbaar niet... Timer inschakelen valt niet mee en de oven blijft véééél te lang afkoelen / ventilator draaien, erg irritant als je zit te eten...

r.bruce27 28-10-2015 Product maand in bezit

hoe stom kan het zijn: een volstrekt onleesbaar display (verlichting stopt na enige tijd en zoek dan het 'aan' knopje maar eens zonder een verkeerde functie in te schakelen. (hoe kan je het bedenken...) afkoelen duurt idd erg lang en valt op als het stopt ("wat een rust!") helaas moet bij magnetron alle metaal eruit, dat is toch echt lastig (niet gewend) zeer ruim, snel op temp., goede bak- en braadresultaten tot nu toe. (Veel maar nog alle functies gebruikt)

corrina2505 23-03-2015 Product kwartaal in bezit

6,5
Veel mogelijkheden, o.a. hetelucht en traditionele oven, stevige, duidelijke knoppen, met goede symbolen.
Er wordt een rooster, een bakplaat en een glazen plaat meegeleverd. Onhandig is dan wel dat je bij magnetrongebruik steeds het ovenrooster moet verwijderen.
Mooi strak model.
Duurzaamheid: ik heb hem nu 3,5 maand, en vandaag voor de 3e keer de magnetron stuk. Pelgrim wil hem niet vervangen voor een goed exemplaar, dat vind ikzelf een behoorlijk minpunt van de service van Pelgrim

petrabril 27-10-2014 Product paar dagen in bezit

Hele ruime oven, kan veel meer in dan in de vorige inbouwcombi die dezelfde afmetingen had. Geen draaiplateau, bevalt ook goed. Makkelijk te bedienen, veel mogelijkheden.
Nadeel: blijft heel lang doordraaien na gebruik (om af te koelen). Als je bijvoorbeeld broodjes hebt afgebakken (9 minuten), zit je nog een half uur met een draaiende oven.

De duurzaamheid kan ik niet beoordelen, want ik heb deze combi-oven nog maar kort.