Sharp Home Appliances R-971WW - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp Home Appliances R-971WW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

J.Knobben 13-09-2015

Ik was in eerste instantie heel tevreden maar na een paar maanden ging ineens, als we de oven aan hadden, de magnetron erbij aan.
Al een paar keer bijna brand gehad maar we dachten dat het aan ons lag. Dat we verkeerde knop hadden gebruikt.
Na een paar keer dit hebben gehad, heb ik het toch opgestuurd en kreeg het terug met een enorme brandlucht. Net alsof het daar bij de reparatieservice ook in de brand had gestaan maar dan echt in de brand!
Ik heb het weer teruggestuurd met de mededeling dat ik het zo niet accepteerde omdat de lucht er altijd wel in blijft hangen en dat ik een nieuwe combimagnetron van hun verwachtte omdat er nog minimaal een jaar garantie op zit. Ik kreeg afgelopen week toch de combimagnetron terug en het stinkt nog steeds als ik het aanzet en maakt nog veel meer lawaai dan voorheen!!
Ik heb Wehkamp nu nogmaals een klacht gestuurd met bovengenoemde mededeling en wacht af wat ze ermee gaan doen.

Dus de service van Sharp of Wehkamp is niet optimaal! Ik weet namelijk niet of het terug gaat naar Wehkamp of dat het naar Sharp gaat.

Proffessormc007 11-09-2014

Dit is een goede oven met quarts grill en magnetron.
Mijn keuze laten vallen op een mooie witte van Sharp
het type R-971 WW.
Magnetron is in vele standen in te stellen, echt geweldig.
De oven wordt ook erg heet.
De de grill, ik moet zeggen de quarts grill werkt ook erg goed, blijft constand branden.
De machine koelt nu ook af als de magnetron is aangeweest, daar moest ik even aan wennen.
De machine koet gewoonlijk ook af bij oven en grill na afloop.

Een beest van een machine de R-971 ww, een 40 liter.
Met deze machine ben ik wel blij.

jammer dat Sharp niet veel keuze heeft in witte uitvoeringen.
maar deze had ik nog net kunnen kopen in het wit.
Op wit zie je tenminste geen vette vingers of krassen, wat je wel hebt op rvs.