Samsung MS28F303TFK - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

DinjaV 13-01-2021

Mooie basis magnetron met vele functies

Geschreven voor: Samsung MS28F303TFK

Ik ben heel tevreden met de magnetron. Hij staat prachtig in mijn keuken (want functie is belangrijk, maar het uiterlijk weegt toch ook mee). De magnetron is makkelijk in gebruik. Ik ben vooral fan van de alledaagse “brood ontdooien” functie en ook het speciale programma voor het smelten van chocolade en boter is ideaal voor een bak liefhebber. Het stomen vind ik wat minder duidelijk. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat goed moet doen. Macaroni koken ging ok, boontjes stomen niet. Maar hier zal ik gewoon nog even in moeten proberen. Het belooft i.i.g. heel makkelijk te zijn, dus ik geef zeker niet op. Het zou immers een hoop tijd schelen en stomen is ook beter de groenten dan koken.
Ook de eco stand vind ik prettig zodat het stroom bespaard en het klokje uit gaat, deze is immers niet altijd nodig om aan te hebben staan.
De ruimte binnenin is ook heel fijn. Mijn grote ovenschaal past hier in. Wanneer je het draaiplateau uitschakelt kun je dit dus ook opwarmen, ideaal voor al je (zoals ik) wel eens voor meerdere dagen kookt.
Oorspronkelijk gepost op Samsung Netherlands