Panasonic NN-CS88LBEPG - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic NN-CS88LBEPG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

JollieN 12-10-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Panasonic NN-CS88LBEPG

Allereerst is het een mooie aanvulling voor je keuken qua design.
Hij is wel wat groot voor op je aanrecht maar als je hem in kunt bouwen of ergens apart in je keuken kunt zetten is het echt een aanwinst.
De handleiding leest lekker weg en is duidelijk.
Alles is goed te volgen.
De over zelf is erg overzichtelijk. Knoppen zijn handig te gebruiken.
Temperatuurinstelling klopt ook echt. Bij mijn vorige combi moest je dat steeds bijstellen.
Deze combi heeft heel veel mogelijkheden, maar de stoomfunctie is top. Heerlijke knapperige groenten. Echt lekker.
Het geluid valt me ook 100% mee.
Echt een aanwinst voor de keuken!

Pluspunten

• Functies

Minpunten

• Afmeting

Robke 04-10-2020

Een fijn aparaat

Geschreven voor: Panasonic NN-CS88LBEPG

We mochten dit apparaat testen. Er werd me toch een doos bezorgd waar dit apparaat in zat. Na het uit pakken is het een compact formaat en een zeer fraai design.
Ik heb gelijk mijn partner aan het werk gezet om de handleiding te gaan lezen. Alles is erg duidelijk beschreven. Ook zit er een grote sticker bij met graden en tijden voor de standaard programma's. De oven is handig in gebruik.
Wat ik ideaal vind aan deze combi oven is de stoomfunctie. Wat een heerlijke gerechten kan je daarmee maken. We hebben een stoomkoker maar dat komt niet in de buurt wat deze oven kan.
De oven functie spreekt voor zich. We hebben samen met de kindjes koekjes gebakken. Waar we voorheen met onze andere oven iedere keer de tijden aan moesten passen hoeft dit bij deze oven niet, want het is gewoon gaar.
De grill functie werkt perfect, het vlees wordt krokant van buiten en zeer mals van binnen.
Hij is zeer makkelijk om schoon te maken. Als de oven aan staat hoor je hem amper wat ik zeker een plus punt vind.
Ik zou hem iedereen aanbevelen. Het is een top product.

Pluspunten

• Makkelijk om schoon te maken
  • Bijna geluidsloos

manon1985 22-09-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Panasonic NN-CS88LBEPG

Na ruim een week in huis heb ik als eerste de handleiding gelezen, deze is erg duidelijk.
Voor de automatische programmas heb je het boekje niet nodig, want er staat een sticker op waar vele duidelijk op staat afgebeeld.
Het is een fijn apparaat om te gebruiken want er staan duidelijke symbolen op en de knoppen werken ook voor zich.
Ik heb er al verschillende dingen in gemaakt waaronder vis gestoomd, verschillende groentes , cake in gebakken en dit ging allemaal prima !
Het is geen inbouw apparaat en daardoor neemt het best wel veel ruimte in beslag, wij hebben hem op het aanrecht staan maar vind het persoonlijk net een te groot apparaat om zo op het aanrecht te hebben staan.
Tevens moet je wel steeds het water bij vullen en leeg maken en dit is niet altijd even handig,
Het is wel een mooie aanvulling als je alleen een magnetron maar eigenlijk wel een oven wilt met allerlei extra functies. Wel moet je zorgen dat je er de ruimte voor hebt.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • gezonde voeding.

Minpunten

• neemt veel ruimte in beslag

pokey 15-09-2020

mooie aanblik, handig te bedienen

Geschreven voor: Panasonic NN-CS88LBEPG

Net een week in huis en eerst de handleiding gelezen.
Deze is heel duidelijk en prettig.
Voor alle automatische programma's hoef je niet het boekje erbij te hebben want er zit een mooie overzicht sticker (voor op bv zijkant) erbij.
Het is een mooi apparaat om te zien en de symbolen op het bedieningspaneel spreken voor zich.
Heb met programma #30, boontjes gestoomd en was perfect en zalig van smaak.
Het is geen inbouw dus kost je veel aanrecht ruimte.
Ook water steeds handmatig bijvullen en lekbak legen is in praktijk minder handig, maar om als aanvulling in je keuken te hebben heel mooi en bruikbaar.

Pluspunten

• mooi design
  • eenvoudig bedieningspaneel
  • duidelijke handleiding
  • zeer geluid arm
  • accessoires

Minpunten

• handmatig water vullen
  • geen inbouw

MaaikeK37 15-09-2020

Zeer compleet apparaat verpakt in compact formaat!

Geschreven voor: Panasonic NN-CS88LBEPG

Aangezien ik dol op bakken ben en op gezond eten, was ik super blij dat ik deze combi stoomoven mocht testen! Qua uiterlijk ziet het er strak uit! Gewoon echt heel stijlvol naar mijn mening! Qua formaat makkelijk om in te bouwen! Qua voorverwarmen voor het bijvoorbeeld bakken van een cake, kun je zien op welke temperatuur de oven is, echt ideaal! Het instellen van bak tijd gaat echt super makkelijk! Omdat we houden van gezond eten, kon ik niet wachten om de stoom functie te proberen. En echt, ben er nog steeds super enthousiast over! Wat fantastisch dat een apparaat dit kan! Alle voedingswaarden blijven behouden en is gewoon echt lekker! Kortom super compleet en mooie apparaat!

Pluspunten

• De vele functies
  • Strak uiterlijk
  • Stoom functie!
  • Formaat
  • Gemak

Minpunten

• Geen!