Panasonic NN-C69KSMEPG

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic NN-C69KSMEPG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

LovelyBlue 26-10-2020

Complete combimagnetron/oven

Geschreven voor: Panasonic NN-C69KSMEPG

Deze combimagnetron/oven is heel erg compleet. Je hebt zoveel verschillende functies. Hetelucht is binnen een mum van tijd voorverwarmd.
Hij maakt weinig lawaai. Wat heel handig is is de deur die omlaag open gaat.
Kortom super positief over deze combimagnetron/oven!

Pluspunten

• Veel functies
  • Klepdeur
  • Maakt weinig geluid

Mimi 06-10-2020

Ruime, stille combimagnetron

Geschreven voor: Panasonic NN-C69KSMEPG

ik was erg benieuwd naar deze combimagnetron van Panasonic, omdat degene die ik had de geest had gegeven en niet altijd even goed beviel. De NN-C69KSMEGPG vind ik echter fantastisch! Ik kan 'm nu al niet meer missen ;-). De eerste dag zijn we begonnen met het opwarmen van magnetronmaaltijden. Een simpel klusje natuurlijk, maar wat direct opviel, is dat hij ontzettend stil is. Normaal gesproken moesten wij altijd de tv harder zetten, maar nu heb je niet eens door dat de magnetron of de oven staat te draaien. De tweede dag hebben we gegrilde kop bereid. Heerlijk! Op de derde dag hebben we pizza's in de oven gezet. Een verademing dat er maar liefst twee pizza's tegelijk in kunnen! Deze combimagnetron is makkelijk te bedienen, heeft dertig automatische programma's en je hebt in een oogwenk een heerlijke maaltijd. Wij kunnen 'm nu al niet meer missen!

Pluspunten

• Ruim
  • Stil
  • Dertig verschillende programma's
  • Grillfunctie

Pepe 05-10-2020

Compacte alleskunner

Geschreven voor: Panasonic NN-C69KSMEPG

Onlangs kreeg ik de mogelijkheid aangeboden om deze Panasonic magnetron-combi te testen. Blij toe, want mijn gouden trouwe Sharp is duidelijk aan het eind van zijn Latijn.

Alhoewel ik mijn nieuwe Japanse vriend nog niet heel uitgebreid heb kunnen testen, is mijn eerste indruk zeer positief. Het apparaat is zeer licht van gewicht en ziet er met zijn RVS panelen en zwarte vlakken strak uit. Leuk nieuwtje is de "dropdown deur". Deze opent dus niet zijdelings, maar van boven naar beneden. Ook valt op dat hij erg soepel en licht opent. Het display wat de tijd en functies weergeeft is aangenaam groot en geeft veel licht. Des te vreemder dat de (draai)- knoppen geen licht geven. Dat is wat mij betreft wel een kleine misser.

De standaardfuncties zoals de magnetron, ontdooi en ovenfuncties werken naar behoren. Het viel me op dat de oven vrij snel warm is. Erg krachtig apparaatje!

Het gedeelte van de Panasonic wat mijn hartje echt snel heeft laten kloppen, zijn de automatische programma's. Echt geniaal! Er zijn zo'n 30 voorgeprogrammeerde programma's waarmee je super eenvoudig een hoeveelheid aan gerechten bereid. Voorheen moet je voor het afbakken van broodjes bijvoorbeeld eerst de oven voorverwarmen en daarna de broodjes er in kieperen of zelf pielen met de nodige instellingen. Dat hoeft dus niet meer! Je zoekt in de programmagids (een sticker) het juiste programma, geeft het gewicht in, gooit de rauwe broodjes gewoon in het apparaat en zet het programma aan. Niks geen voorverwarmen. Dat gaat allemaal automatisch. Na een paar minuten hoor je *poef* en klaar! Genius!

Ik heb nog wel even nodig om alle functies uit te proberen, allemamaggies wat kan je veel met dit apparaat doen. Soep bereiden, koekjes bakken, ovenschotels, havermout opwarmen. allemaal gaat het even eenvoudig.

Het is een krachtig, maar licht en compacte alleskunner die in elk huishouden ene prominent plaatsje verdient!

Pluspunten

• Erg veelzijdig
  • strak, elegant design
  • tientallen programma's
  • helder verlicht display
  • lichtgewicht

Minpunten

• knopjes niet verlicht
  • bediening is wat wennen

Ronald 04-10-2020

Mooi desing

Geschreven voor: Panasonic NN-C69KSMEPG

Omdat wij opzoek zijn naar een nieuwe magnetron en de mogelijkeid om deze te testen leek ons dit ideaal.
na de specificaties en het desing gezien te hebben dachten wij prachtig. Toen onze magnetron geleverd was was was het eerst schrikken hoe klein deze van binnen is tan opzichte van onze oude (buiten maten zijn immers even groot) maar een normaal etens bord past er in, en warm hij ook goed op.
na nieuwe ovenschalen gekocht te hebben konden we eindelijk de oven stand gebruiken.
De grilpan die er bij zit werkt eigenlijk perfect maar niet voor een ovenschaal gerecht.
met de voor geprogrameerde standen ( die wel makkelijk te bedienen en te vinden zijn) kan het bijna niet meer mis gaan om iets te bereiden en te ontdooien.
als je van de standen wilt afwijken is dit ook heel makelijk te doen middels het programma te kiezen en de draaiknop te gebruiken.

Pluspunten

• mooi van uiterlijk
  • makkelijk in gebruik
  • goede accessoires

Minpunten

• klein van binnen

Shelly 04-10-2020

Fijne combimagnetron

Geschreven voor: Panasonic NN-C69KSMEPG

Het is een hele fijne combimagnetron. Is groot van binnen, dus past er veel in. Je krijgt alle spullen erbij die nodig zijn. Borden, roosters etc. Er zitten veel programma's op, wat het ook weer wat ingewikkelder maakt om het te gebruiken. Je moet steeds de handleiding erbij pakken. Voor oudere mensen zou het dus wat minder fijn zijn. Maar om maaltijden gewoon op te warmen is het wel simpel te gebruiken. Ook qua uiterlijk ziet het er mooi en strak uit.

Pluspunten

• Groot
  • Veel programmas

Minpunten

• Niet makkelijk om te gebruiken

Nanda15 03-10-2020

Strak design en veel voorgeprogrammeerde functies

Geschreven voor: Panasonic NN-C69KSMEPG

Een mooi design voor in de keuken. Helder verlichte klok en deze combi-Magnetron-oven mag je zeker zien in de keuken. De deur open van boven naar beneden. Dat is super handig want dan kan de deur niet zomaar dichtvallen. De binnenruimte is groot. Niet supergroot maar een redelijke schaal past erin. Het handigste van deze combi zijn de voorgeprogrammeerde functies. Gekoelde pizza? Hup draai de knop op dat nummer en hij warmt op naar de graden die je wenst. Vervolgens zet je je pizza erin en met een paar minuten is deze klaar. Het opwarmen gaat enorm snel en efficiënt. Het enige minpuntje vind ik dat door alle voorgeprogrammeerde functies er in het begin lastig uitkomt hoe de combi werkt en hoe je hem zelf kunt instellen. De gebruiksaanwijzing mist daarin nog wat informatie.

Pluspunten

• 1000 watt
  • Deur opent naar beneden
  • Voorgeprogrammeerde programma’s
  • Fijne klok

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing is wat lastig te volgen
  • Weinig grip op de programma’s

Elburg 02-10-2020

Een combimagnetron met veel combi's

Geschreven voor: Panasonic NN-C69KSMEPG

Aangenaam verrast door het ontwerp van deze magnetronoven. Strak en eenvoudig. Door zijn ontwerp en omvang past hij in bijna elke keuken. De dropdowndeur is ideaal. Door deze deur wordt er geen extra ruimte ontnomen in de keuken. Klein punt van aandacht behoeft het handvat. Deze voelt wat scherp aan / niet helemaal glad. Net of er braampjes op zitten.

Er zit een uitgebreide handleiding bij wat ik persoonlijk best lastig vind. Ik wil een product gelijk proberen, maar dat gaat hem nu niet worden. Tip: Er staat dat de oven voor het eerste gebruik op G-1 gedurende 5 minuten gezet moet worden. Maar er staat niet bij hoe…..Gelukkig een aantal pagina’s verder (bladzijde 30) staat iets vermeld over programma G-1.

Al met al duurt het even voor de knoppenkennis paraat is, maar eenmaal werkend is het apparaat voor een gezin ideaal. Afbakken van broodjes, pizza’s. Het werkt allemaal prima. Veel programma’s zijn vooraf al ingesteld, maar je kunt hier ook van afwijken en het zelf handmatig instellen. Dit gaat heel makkelijk. De knop is makkelijk in te drukken en te draaien, heel soepel. Ook valt me op dat de oven zeer snel opgewarmd is. Erg prettig.

De magnetronoven is voorzien van een ruime glazen draaitafel, grillpan en 2 grillroosters. Misschien wel mogelijk om twee pizza’s gelijk te verwarmen? Helaas nog niet veel tijd gehad om een aantal recepten te kunnen proberen, maar dit gaat nog gebeuren, dus wordt vervolgd.

Conclusie tot nu toe; een prima apparaat. Erg handig wanneer je weinig ruimte hebt in de keuken en weinig tijd, want het gaat wel degelijk sneller dan een gewone grote oven.

Pluspunten

• uitstraling, eenvoudig en strak
  • oven wordt snel warm
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• het handvat voelt niet prettig

boerin1973 30-09-2020

mooi apparaat

Geschreven voor: Panasonic NN-C69KSMEPG

een apparaat wat makkelijk te bedienen is, knoppen zijn makkelijk in te drukken en te draaien, ook voor iemand die weinig kracht in de handen heeft is het apparaat goed te bedienen. uiterlijk is goed niet te opvallend, tijd is heel duidelijk te lezen wat erg fijn is. oven functie is gemakkelijk en werkt prima. automatische programma's nog niet getest, maar ga er vanuit dat deze ook zeer gemakkelijk zijn te gebruiken. passen diverse soorten ovenschalen in en de bijgeleverde attributen zijn gemakkelijk in gebruik. magnetron functie is gemakkelijk te gebruiken, net zoals bij een gewone magnetron. ben tot nu toe tevreden over dit apparaat

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • instellen oven/magnetron is gemakkelijk

Rachel 30-09-2020

Magnetron & volwaardige oven

Geschreven voor: Panasonic NN-C69KSMEPG

Het eerste wat me opviel aan deze magnetron was een mooie vormgeving. Duidelijke knoppen en een duidelijk display. Erg strak allemaal.
Ik moest eerst even met het boekje erbij uitzoeken hoe de knoppen precies werkten, dit wees zich (voor mij) niet helemaal vanzelf, maar met een beetje hulp van het boekje bleek het niet zo lastig.
De werking van de magnetron is goed.
Waar ik vooral heel erg blij van werd is het feit dat er makkelijk een ovenschaal in pastte en ook nog kon ronddraaien ook, en dat de oven hoger kon worden ingesteld dan 200 graden, wat vaak nodig is bij het bakken.
Al met al dus een prima combimagnetron, met een strak uiterlijk die ook echt als oven gebruikt kan worden.

Pluspunten

• De oven kan warm
  • Er past een grote ovenschaal in
  • Strak design

Loezelleke 29-09-2020

Stille 'krachtpatser' met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Panasonic NN-C69KSMEPG

Ik ben best blij dat ik deze combi mocht testen, ik kom af van een combi die echt zijn beste tijd heeft gehad en was daar flink klaar mee. Dus misschien ben ik ook wel een beetje makkelijk te pleasen, misschien ook niet, ik vind deze Panasonic in ieder geval een topapparaat!

Het design is tof, de dropdowndeur is prettig, al ben ik soms wel geneigd om er iets op te laten staan/zetten wat waarschijnlijk niet ideaal is. Ik heb soms wat moeite met de juiste knopjes vinden, het display is licht en valt op, de draaiknop heb je ook zo te pakken maar in de schemer of het donker het juiste programma aanraken kan wat onhandig zijn (maar misschien moet ik ook wat vaker een lamp gebruiken). En dan ben ik klaar met klagen, over naar de leuke dingen.

Ik heb 'm nu nog geen twee weken in huis maar wel al een hoop uitgeprobeerd en de resultaten zijn echt ideaal. Gooi je oven, airfryer en magnetron de deur uit en zet deze combi er neer en je bent klaar. Ik bak er friet en snacks in, kant en klaar maar net zo makkelijk zelf gemaakte, allemaal goudbruin en knapperig. In het begin soms bijna zwart omdat ik de kracht en snelheid van deze oven echt enorm onderschatte. Quiches prachtig gaar en mooi goudgeel bladerdeeg, ovenschotels maar ook gewoon een mok melk maakt 'ie probleemloos en snel warm (in 60 seconden in plaats van 90 vergeleken met mijn oude rot). De automatische programma's helpen daar helemaal bij, kies in het boekje wat je gaat maken, stel het gewenste programma in en wacht braaf tot 'ie zegt dat je eten er in mag. Doe het eten er in en wacht tot 'ie piept dat het klaar is en smakelijk (en onderschat de power van dit ding dus niet). Oh en geluidstechnisch heb je er ook weinig last van, misschien was de vorige combi echt een brombeer, maar vergeleken daarmee is deze superstil.

Ik wil nog een hoop opties uit proberen zoals yoghurt maken, zelf voedsel drogen, groente stomen en ga zo maar door maar ben daar simpelweg door alle andere opties nog niet aan toe gekomen. Al met al is 'ie snel, krachtig en vervangt 'ie een hoop keukenapparaten met alle opties die er zijn. Zeker een aanrader

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Snel
  • Enorm veel mogelijkheden

Minpunten

• Knopjes niet verlicht