Dyson Pure Hot + Cool

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Pure Hot + Cool op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Marianne 07-06-2021

Dyson Pure Hot+Cool is alleen maar erg duur.

Geschreven voor: Dyson Pure Hot + Cool

We hebben enkele maandene geleden een Dyson Pure Hot+Cool gekocht. In het begin was ik er blij mee. Maar nu het warm is merk ik dat hij helemaal niet goed koelt. Dat valt behoorlijk tegen van zo'n duur apparaat.

Pluspunten

• Hij verwarmt wel goed.

Minpunten

• Hij koelt niet. Enkel een briesje.

Det 22-04-2021

Ik voel me belazerd

Geschreven voor: Dyson Pure Hot + Cool

In de omschrijvingen en in de naam wordt de suggestie van verwarmen en koelen gewekt, naast een lucht zuiverende werking. Echter het apparaat koelt niet, ondanks de suggestie die wordt gegeven door de lagere temperaturen op de instelmogelijkheden. Hij verwarmt en geeft een koele bries, als een ventilator.
Ik kwam daar pas achter toen de noodzaak voor koelen kwam, en kan dus niet meer inruilen omdat de periode verstreken is waarbinnen dit kan.
Na zeer zeer goed lezen van hun website zie ik dat het er ook echt zo staat, als je doorleest en heel goed interpreteert. Maar ze doen toch vooral moeite om te suggereren dat hij ook koelt. Helaas, niet dus.

Pluspunten

• Verwarmt prettig

Minpunten

• Koelt dus helemaal niet

Marianne 17-02-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Dyson Pure Hot + Cool

Het is een geweldig apparaat. Koelt en verwarmt perfect. Automodus is erg praktisch. Hij/zij staat op de slaapkamer en slaat een uur voor het slapengaan aan, zodat de kamer heerlijk koel is. Maakt haast geen geluid. Wel jammer dat er geen hot-cool-humidity in één bestaat.
Die had ik nog liever willen aanschaffen.

Pluspunten

• Werkt prima
  • Erg stil

Minpunten

• Prijzig
  • Geen hot-cool-humidity in één apparaat.

H Verhaaf 11-12-2020

Met de luxe Dyson luchtreinigers haal je kwaliteit in huis.

Geschreven voor: Dyson Pure Hot + Cool

Met de Dyson Pure Hot & Cool haal je een sieraad van een apparaat in huis.

Met de Dyson Pure Hot & Cool heeft Dyson zijn kijk om een warme en koele omgeving naar een hoger plan gebracht, zeker om dat de Dyson Pure Hot & Cool nu ook een doordacht filter systeem behuisd waardoor u verzekerd bent van een gezonde luchtige leef omgeving.

De Dyson Pure Hot & Cool is via verbonden met wiffi en de Dyson app op afstand te besturen, wat weer handig kan zijn als u onderweg bent naar huis en thuis wilt komen in een cool of verwarmt huis.

Ook heeft de Dyson Pure Hot & Cool een makkelijke afstandsbediening met alle handige functies die ook zichtbaar zijn in de app.

Op het eerste gezicht is het even schikken van de grote ronding waar achter de filters verstop zitten maar dat wend snel. hij is in gebruik vele malen stiller dan menige ventilator, op de automatische stand is het geluidsniveau wat hoger ivm dat de ventilator de warmte uitblaast maar ook daar raak je snel aangewend.

U hoeft niet bang te zijn dat als de Dyson Pure Hot & Cool in gebruik is uw nachtrust word verstoord, daar voor bezit deze prachtige machine de nachtstand die dan extra stil zijn werk doet.

De Dyson Pure Hot & Cool bezit 2 blaas richtingen, naar voren en naar achteren zo dat de luchtstroom niet in het gezicht blaast. daarnaast zwenkt de machine van 45 tot 350 graden heen en weer, dit is vrij zelf in te stellen

De Dyson machines kosten dan wel wat meer dan andere luchtreinigers / ventilatoren die er verkrijgbaar zijn, maar met Dyson haal je kwaliteit en een uitgekiende vormgeving in huis.

Pluspunten

• Sieraad in huis
  • Via wiffi en app makkelijk te bedienen
  • Geluidsniveau valt erg mee
  • Door filters verzekerd van schone en gezonde lucht
  • De luchtstroom naar 2 richtingen instelbaar

Minpunten

• Er word teveel lucht mee geblazen in warmte stand
  • Hij had wat meer warmte mogen geven.

arie 26-12-2019

super apparaat

Geschreven voor: Dyson Pure Hot + Cool

mooi apparaat haalt zeker alle vuile lucht weg aan te raden en ook een mooi design

Maarten Louage 23-02-2019

Prima luchtreiniger die alles automatisch regelt

Geschreven voor: Dyson Pure Hot + Cool

De Dyson Pure Hot + Cool (2018) is een prijzig apparaat maar je krijgt er zeker wat voor terug. Het aansluiten gaat snel en eenvoudig via de app die je doorheen de installatie lootst. Eens aangesloten op de WiFi komt er gelijk een update binnen. Daarna gaat de Dyson aan de slag om de omgeving te analyseren. Eens ingesteld op de Auto stand hoef je er niets meer aan te doen en kan je het apparaat zij gang laten gaan. Handig is de timer functie om het niet nodeloos lang aan te laten. Ook de verwarming gaat snel, na nog geen 5 minuten is de woonruimte opgewarmd en lekker aangenaam.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Beste in soort
  • Veel informatie over de luchtkwaliteit

Minpunten

• Prijs
  • Niet geheel fluisterstil

Marian Born, Bussum 20-02-2019

Mooi apparaat en werkt voortreffelijk

Geschreven voor: Dyson Pure Hot + Cool

Tot nu toe, heb het apparaat pas een paar dagen, werkt dit apparaat voortreffelijk. Beschrijving is duidelijk en de test is eenvoudig uit te voeren. De prijs is pittig maar zoals het spreekwoord zegt: alle waar naar zijn geld.

Pluspunten

• werkt snel en goed

Minpunten

• tot nu toe geen