Dyson Pure Hot + Cool - Reviews

Type filter
koolstof, hepa
Kleuren
wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Pure Hot + Cool op Kieskeurig.nl.

Maarten Louage 23-02-2019

Prima luchtreiniger die alles automatisch regelt

Geschreven voor: Dyson Pure Hot + Cool

De Dyson Pure Hot + Cool (2018) is een prijzig apparaat maar je krijgt er zeker wat voor terug. Het aansluiten gaat snel en eenvoudig via de app die je doorheen de installatie lootst. Eens aangesloten op de WiFi komt er gelijk een update binnen. Daarna gaat de Dyson aan de slag om de omgeving te analyseren. Eens ingesteld op de Auto stand hoef je er niets meer aan te doen en kan je het apparaat zij gang laten gaan. Handig is de timer functie om het niet nodeloos lang aan te laten. Ook de verwarming gaat snel, na nog geen 5 minuten is de woonruimte opgewarmd en lekker aangenaam.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Beste in soort
  • Veel informatie over de luchtkwaliteit

Minpunten

• Niet geheel fluisterstil

Marian Born, Bussum 20-02-2019

Mooi apparaat en werkt voortreffelijk

Geschreven voor: Dyson Pure Hot + Cool

Tot nu toe, heb het apparaat pas een paar dagen, werkt dit apparaat voortreffelijk. Beschrijving is duidelijk en de test is eenvoudig uit te voeren. De prijs is pittig maar zoals het spreekwoord zegt: alle waar naar zijn geld.

Pluspunten

• werkt snel en goed

Minpunten

• tot nu toe geen