De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips AC2729 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jacq013 22-02-2022

Series 2000i 2-in-1 luchtzuiveraar en -bevochtiger

Geschreven voor: Philips AC2729

De 2000i 2-in-1 luchtzuiveraar en luchtbevochtiger is een zeer stil apparaat, zelfs op volle toeren. Daarmee is dit apparaat in ruimtes met een oppervlakte tot 63 m2 -bijvoorbeeld een woonkamer- een voor zijn doel zeer goed apparaat. Het apparaat ontdoet de lucht niet alleen van onzuiverheden maar ook van minuscuul ongedierte/microben. Én als je een roker bent zoals ik, heeft dit apparaat binnen een kwartier, de lucht gezuiverd van rook; één voorbehoud: na verloop van tijd (enkele weken later) blijft een zekere rooklucht, de stank, wel hangen. Maar dat geldt mijn inziens voor alle luchtzuiveraars. De combinatie met luchtbevochtiging is goed te noemen. Een ruim te vullen waterreservoir zorgt voor enkele mogelijkheden in voldoende vochtige lucht: 40%, 50% of 60%. Een klein nadeel is dat de capaciteit van het waterreservoir laag is: binnen twee dagen moet de tank worden bijgevuld als de lucht bij het starten van dit apparaat zeer droog is.
Maar alle reclame over dit apparaat is op waarheid berust: het doet wat er wordt beloofd: de lucht zuiveren van microben en stofdeeltjes en het bevochtigen van de lucht voor percentages die hierboven staan beschreven en dat op snelle wijze (binnen een kwartier tot een uur. Kortom, een echte aanrader, die ik met 5 sterren bekroon.

Yogaleraar 03-02-2022

Erg blij met deze koop

Geschreven voor: Philips AC2729

Werkt uitstekend zowel in de woonkamer, maar ook in mijn yogastudio. Kan daar tijdens de lessen geruisloos de lucht filteren.

Allerdroog 15-01-2022

Fijn en gezond om te hebben

Geschreven voor: Philips AC2729

Het apparaat brengt de luchtvochtigheid goed op normaal. Wel maakt hij veel lawaai als hij op topcapaciteit moet werken. Berichten in de app komen wel laat zichtbaar.

Antje72 12-01-2022

Ben er heel blij mee

Geschreven voor: Philips AC2729

Geweldig apparaat, doet wat het beloofd. Stil. Ziet er leuk uit. Kreeg beetje hoofdpijn als verwarming aan is, is nu niet meer zo door de bevochtiger.

nuXX 03-01-2022

stil en reinigt good

Geschreven voor: Philips AC2729

Het werkt stil, en erg handig via de app kan je zien hoe de lucht kwaliteit is en het ook bedienen.
De lucht bevochtiger werk goed het houd de ruimte op de op gegeven waarde.
De app laat ook zien wanneer de filters wisselen, of wanneer het stof filter schoongemaakt moet worden. Ook de lucht kwaliteit in je stad, kun ene zien. De app air matters

Papatango61 28-11-2021

Super produit

Geschreven voor: Philips AC2729

C’est un excellent appareil comme beaucoup de produits de la marque. Très efficace pour la purification de l’air mais aussi en tant qu’humidificateur. Il faut veiller à bien nettoyer régulièrement les différents éléments comme conseillé dans la notice et vous n’aurez aucun problème. Le wifi est un plus qui me permet de piloter l’appareil à distance.

Nederbelgje 16-06-2021

Luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC2729

Tot nu toe apparaat uitsluitend gebruikt als luchtzuiveraar in de maand mei. Zodra ramen en deuren open staan heeft luchtzuivering geen zin.
Werkt prima. Weinig lawaai.
In de winterperiode wordt ook de luchtbevochtiger gebruikt ivm vloerverwarming.

Didk2 14-06-2021

een beetje ingewikkeld en onbegrijpelijke meldinge

Geschreven voor: Philips AC2729

bevochtiging en frisheid gaat best goed, maar hij gebruikt veel te vaak mijn app om voor mij onduidelijke meldingen te geven en gebruikt 13% van mijn batterij per dag.

Piieedroo 07-06-2021

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Philips AC2729

Ik zocht en vond een luchtreiniging en bevochtiger en kwam uit op dit apparaat.
Het doet z'n werk goed en meestal bijna geruisloos. Als er 'vuile' lucht wordt gemeten, wordt deze snel gereinigd.

djansen1987 26-05-2021

nooit meer zonder luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC2729

Ik zat lang te twijfelen of ik er een wou kopen en zo ja welke dan. Dit had ook met de prijs te maken, het is namelijk nog al een uitgaven. Ik kocht het apparaat omdat op de hobby/kantoorkamer waar ik tegenwoordig toch zo'n 12 uur plus per dag zit ik last kreeg van droge ogen/huid en ivm mijn hooikoorts en last van stof het mij goed lijkt in deze ruimte de luchtkwaliteit op orde te hebben. Na een week was ik zo blij met het apparaat dat ik een 2e gekocht heb voor de slaapkamer. Je merkt aan alles het verschil. In de kantoorruimte ging ik van een luchtvochtigheid van 37% naar 50% (waar 50% ideaal is). Super blij met het product.

aprammel70 08-05-2021

Ongemerkt werkzaam

Geschreven voor: Philips AC2729

Dit apparaat kochten we vanwege onze wens de lucht in de woonkamer zuiver te houden (anti-hooikoorts) en fris (voldoende luchtvochtigheid). dat gebeurt zonder dat je er veel van merkt. De luchtvochtigheid vraagt heel veel water, waardoor het apparaat om de drie dagen aangeeft dat het reservoir leeg is.
Belangrijke eigenschap van het apparaat is dat de geurtjes in de woonkamer verdwenen zijn. De kookgerei bleven lang hangen, nu zijn ze na twee uur verdwenen. De ultieme test ( gourmetten) hebben we nog niet gehad. Maar we hebben er vertrouwen in.

Ebosco 06-04-2021

slapen in schone lucht

Geschreven voor: Philips AC2729

Het apparaat doet waar het voor staat. We hebben weer schone lucht en het is niet meer irritant droog.

BrabantiaDucatus 04-04-2021

Goed apparaat, maar bediening en handleiding

Geschreven voor: Philips AC2729

Je moet contact maken met app anders blijft die rood knipperen. Ook andere symbolen lastig te tracen wat er aan de hand is en wat je moet doen en hoe je dat moet doen. Kortom heel vervelende handleiding en bediening.

van tilburg 30-03-2021

luchtzuiveraar en luchtvochtigheid

Geschreven voor: Philips AC2729

Dit is een geweldig product, het reageert direct op een verkeerd luchtje in de woonkamer en geeft ook direct aan of de lucht te droog is en hersteld dit.
Wat ons ook opvalt met een open keuken, dat het product de lucht in de woonkamer ook snel verfrist.

Thema 2 28-03-2021

het aparaat valt een beetje tegen!

Geschreven voor: Philips AC2729

Het apparaat blijkt niet in staat om de luchtvochtigheid in de woonkamer (52 m2) op de gewenste hoogte ( 50 %) te krijgen. Daarbij maakt het wiel waarin het bevochtigingsfilter zit, min of meer continu een "kreunend" geluid. Gemeten geluidsniveau waarde tot 46 dBa.

HenkM 23-03-2021

Schone lucht in huis

Geschreven voor: Philips AC2729

Ik heb de series 2000i gekocht omdat de luchtvochtigheid in mijn appartement deze winter daalde naar 32% en ik daar last van had, vooral in de nacht met een droge keel. Nu met dit geweldige apparaat kan ik dat per ruimte gemakkelijk naar 50% krijgen met als bonus een veel schonere lucht vanwege de zuivering van de lucht. En ik merk dat ook aan de vorming van stof, nu veel minder last van! Overigens mijn appartement is ruim 100 m2 en verdeeld in woonkamer, keuken, slaapkamer en studeerkamer. Ik verrijdt het apparaat steeds waardoor de luchtkwaliteit in het hele appartement sterk is verbeterd en ook goed blijft. Dus ook de capaciteit van het apparaat theoretisch tot 60m2 kan je wat ruimer zien als je er slim mee omgaat :-)

Suzanne17 19-03-2021

2-in-1 luchtzuiveraar luchtbevochtiger

Geschreven voor: Philips AC2729

Wij hebben dit apparaat aangeschaft omdat vooral in de winter de luchtvochtigheid dusdanig is dat wij slechter slapen. Dankzij dit apparaat kan ik oprecht zeggen dat onze slaap verbeterd is. Dat hierbij de lucht ook nog gezuiverd wordt is helemaal prettig. Van beter slapen voel ik mij gewoon overdag veel beter

Kervelsoep 10-03-2021

Goede controle over de luchtkwaliteit in huis

Geschreven voor: Philips AC2729

Wij zijn zeer blij met deze luchtzuivering waarbij je ook nog de luchtvochtigheid in huis kan verhogen. Zeker in de winterperiode waarbij lage luchtvochtigheid veel voorkomt is het fijn om de deze Philips AC27/29 te kunnen gebruiken. Los van deze luchtbehandeling apparaat heb ik ook een luchtvochtigheidmeter aangeschaft zodat ik goed kon zien wat de toegevoegde waarde van de Philips AC27/28 is. Ik ben in staat om de luchtvochtigheid steeds iets boven de 50% te houden. Ook over de luchtzuivering niets dan lof, gezinsleden met allergie hebben er baat bij. En dan ook nog het feit dat de Philips AC27/29 ook nog via een app te bedienen is, zorgt ervoor dat wij zeer tevreden zijn met deze luchtbehandeling en het aan iedereen kunnen aanbevelen.

Manders 19-02-2021

Filters gaan geen jaar mee zoals beloofd

Geschreven voor: Philips AC2729

Het apparaat lijkt zijn werk op zich goed te doen, alleen op de dagen dat het 10 graden vroor krijg hij de ruimte (50 m2) maar moeilijk boven een luchtvochtigheid van 40%. Maar zodra de vorst verdween was dat geen probleem meer, ook op stillere standen werkte hij goed. Maar wat betreft de filters voel ik me bedrogen. Er wordt vermeld dat je ze na een jaar moet vervangen, maar vanaf de eerste minuut dat het apparaat aan ging gaf hij 4800 uur aan. Dat zijn 200 dagen, geen 365! Dat scheelt bijna de helft! Dit verhoogt de lopende kosten aanzienlijk.

Loutje 04-08-2020

Mooi apparaat en erg stil

Geschreven voor: Philips AC2729

Mooi apparaat wat ook via de app te bedienen is . Staat in de slaapkamer en maakt nauwelijks geluid . Alleen de display moet je uitzetten want zelfs op gedimd niveau geeft hij veel licht . Maar dan zet ik de display uit .