Philips 2000i Series AC2889/10 Luchtzuiveraar voor grote ruimten - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 2000i Series AC2889/10 Luchtzuiveraar voor grote ruimten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

NancyS 07-07-2019

Werkt ideaal bij allergieën zoals hooikoorts. Makkelijk te bedienen via app en knoppen op het apparaat zelf.

Pluspunten

• Filtert
  • App
  • Weinig geluid
  • Werkt goed bij allergieën

Minpunten

• Groot

Daan 01-07-2019

Omdat ik zelf nogal al last van hooikoorts heb ben ik overgegaan op een luchtzuiveraar van Philips. De zuiveraar werkt perfect detecteert zeel snel wanneer de lucht binnen huis niet goed is en zuiver deze in zeer korte tijd. Daarbij is deze zuiveraar ook super stil en volledig automatisch. Ook kan je een app downloaden waarmee je precies kan zien hoe de luchtkwaliteit buiten is. Ook geeft de app precies aan welke filters wanneer schoongemaakt of vervangen dienen te worden. Kortom fijne luchtzuiveraar en de klachten van hooikoorts zijn een heel stuk minder.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk te bedienen
  • Fijne app

Minpunten

• Redelijk groot

dendijk4 27-06-2019

Mooi en zeer uitgebreid luchtreiniger

Wat een verandering.Eerlijk gezegd was ik niet
Overtuigd van de noodzaak van een luchtreiniger tot dat ik hem had.Onze lucht was ook veel meer verontreinigd dan ik dacht.De app werkt snel en simpel maar zonder app is het zeer duidelijk.Hij heeft onze ruime woonkamer snel schoon en is zeer stil. Inmiddels kan ik niet meer zonder en kan ik hem aan iedereen aanraden.Zeker als je een open keuken hebt is het zelfs bijna een noodzaak.

Pluspunten

• Heel erg stil als de lucht beter wordt
  • Snelle werking

Marja 23-06-2019

Fijne luchtreiniger, stil en eenvoudig in gebruik.

We hebben de luchtreiniger nu een aantal weken in gebruik en we zijn erg positief. Het is een net apparaat en zeer eenvoudig in gebruik. We hebben hem nu verplaatst naar de slaapkamer aangezien mijn man en ik vaak last hebben van stof en pollen. We zetten hem iedere dag aan voor het slapen. Met de timerfunctie gaat de luchtreiniger dan automatisch na de ingestelde tijd uit. Het enige wat we niet werkend krijgen is de iPhone app op de een of andere manier krijgen we deze niet goed verbonden - maar dit is verder geen belemmering voor het functioneren van de luchtreiniger.

Pluspunten

• rustig in het geluid
  • werkt goed bij allergieen

Minpunten

• app deed het bij ons niet

essie 23-06-2019

fijn apparaat

Super fijn apparaat.Ik ben mij veel bewuster van de luchtkwaliteit.Het apparaat slaat aan als je gaat koken en zuivert de lucht.Ook fijn is de app die verbonden is met het apparaat.Het design is ook goed.Ik merk dat de lucht in huis beter is.

Pluspunten

• schone lucht in huis
  • design

Sven Bosman 23-06-2019

Schone lucht en fraai om te zien!

We hebben nu een tijdje de Philips AC2889 in huis en het voldoet uitstekend! Echt het gevoel dat de lucht schoner is. Het verbaasde ook ons hoe vaak het apparaat nog "aanslaat" zo in de huiskamer. Als de kat van de kattenbak komt slaat het apparaat al aan binnen een paar seconden. Luchtjes in huis zijn ook minder. Installatie en plaatsen van de filters was eenvoudig en het koppelen met Wi-Fi ook via de app. Verder is het een mooi apparaat om te zien. Mooi design en de LED verlichting aan de voorzijde laat ook visueel zien hoe de luchtkwaliteit is. Simpele bediening via de app "Air Matters" die tevens ook de luchtkwaliteit buiten laat zien, handig met hooikoorts. Apparaat is erg stil, behalve als de luchtkwaliteit naar 8 of hoger gaat dan is de ventilator goed te horen.

Pluspunten

• Schonere lucht
  • Eenvoudig te bedienen
  • Handige app

Minpunten

• Bij hogere stand erg veel geluid

Simone Hendrikx 22-06-2019

Goede kenmerken

Werkt goed tegen hooikoorts
Heel erg gevoelig waardoor die vaak naar 12 schiet als je bijv aan het omkleden bent of langs de luchtreiniger loopt.
Er is ook een aparte nachtmodus maar deze werkt niet zo goed. Ieder geval niet voor de hooikoorts als er die dag erg veel pollen zijn. Wel is de luchtreiniger stiller tijdens de nachtmodus.
Ook erg fijn dat het lampje aan en uit kan, hierdoor kan die ook op de normale stand ‘s nachts en heb ik alsnog geen last van het licht. Wel maakt die iets meer herrie, maar dit vind ik verder niet storend.
Het handige is ook dat er een timer op zit, waardoor je de luchtreiniger ‘s nachts voor het slapen 3 uur kan laten reinigen en daarna zal die automatisch uitschakelen. Zo hoeft die niet de hele nacht aan te staan.

De app werkt ook erg goed, verbinden gaat erg makkelijk en het bedienen via de app gaat ook erg makkelijk!

Pluspunten

• Werkt goed tegen hooikoorts
  • Erg gevoelig
  • Nachtmodus stil
  • Lampje kan aan en uit
  • Timer & app

Minpunten

• Nachtmodus werkt minder goed tegen de pollen

JoeyP 22-06-2019

Een verademing

Ik heb deze luchtreiniger een aantal weken, net op tijd voor het allergieseizoen (pollen/hooikoorts) waar mijn gezin last van heeft.
Ik verwacht altijd goede resultaten van een bedrijf als Philips, en ook dit apparaat heeft mijn verwachtingen overtroffen.
Zeer eenvoudig te gebruiken, het toevoegen van mijn wifi duurde iets langer om te installeren.
Eenmaal ingesteld in de woonkamer, voelt het veel frisser aan en helpt hooikoorts tot een minimum te beperken.
Via de app kan je zien wat de status is van de luchtkwaliteit, etc. in de regio, wanneer de filters vervangen of schoongemaakt moeten worden, etc.
De kwaliteit van de lucht en het niveau van de vervuiling zijn eenvoudig af te lezen via de app, zowel het display van het apparaat.
Ik beveel dit product ten zeerste aan, we gebruiken het elke dag en zouden er niet zonder kunnen.

Pluspunten

• compact formaat
  • makkelijk in gebruik
  • app is overzichtelijk
  • resultaat
  • design

Minpunten

• reclame in de app
  • app kan lastig te installeren zijn in het begin

Bart 21-06-2019

Overzichtelijk display luchtzuiveraar

Het is duidelijk wanneer de lucht schoon is en wanneer deze goed gezuiverd moet worden. Wat opvalt is dat de kwaliteit nogal eens wisselt in huis (bijvoorbeeld door een open deur) en dan is het fijn om te weten dat deze luchtzuiveraar dat herstelt. Ik had hiervoor voorheen geen idee. De luchtzuiveraar is makkelijk in te stellen en zelfs te koppelen met je mobiel. Dit zodat je het apparaat zelfs voordat je thuis komt al kunt aanzetten. Het verplaatsen van de ene kamer naar de andere is gemakkelijk, want hij is erg licht. Het enige minpuntje vind ik dat het geluidsniveau hoog is als de lucht erg verontreinigd is.

Pluspunten

• makkelijk is de luchtkwaliteit zichtbaar dmv kleur
  • licht in gewicht
  • op afstand te bedienen met je mobiel
  • makkelijk instelbaar

Minpunten

• geluidsniveau hoog bij grote reiniging lucht
  • liever een kleiner formaat gehad

Luchtreiniger 21-06-2019

Simpel en effectief

Product doet precies wat het moet doen. Het is simpel te installeren, makkelijk te bedienen, en werkt met minimaal geluid. Allergieklachten zijn verminderd.

Pluspunten

• Simpel
  • effectief

Minpunten

• relatief groot

Ingrid 21-06-2019

Gebruiksvriendelijke luchtzuivering

Een hele fijne gebruiksvriendelijke luchtzuivering. Werkt heel goed en een stuk minder last van benauwdheden. Werkt prima met wifi op afstand. Haalt ook vieze geuren uit de lucht.

Pluspunten

• Werkt fijn op afstand met wifi
  • Gebruiksvriendelijk

Luuk 21-06-2019

Ideale Philips Luchtzuiveraar, wat een verademing.

We gebruiken de luchtzuiveraar nu een paar weken op de slaapkamer van ons dochtertje. En wat een verschil! Toen we heb de eerste keer aanzette was de lucht in een erg slechte conditie... Na een paar uur werd dit al beter en nu merken we aanzienlijk verschil! Hij is stil, alle lampjes kunnen uit waardoor hij ook 's nachts aan kan. Ook de virus/bacterie stand is ideaal, waar ze normaal "vanalles" meeneemt van het kinderdagverblijf, heeft ze al die tijd nog geen snottebel, kuchje of reactie gehad. Perfect!

Pluspunten

• Stil
  • Met app
  • Lampjes kunnen 's nachts uit