Dyson Pure Cool™ tafelluchtreinigingsventilatorzwart/nikkel - 2018 - Reviews

Filter
vervangbaar

Adriaan 12-06-2018

Slechte service Dyson

Vorige maand gekocht. Mooi apparaat echter technische service van Dyson is bar slecht. De app werkte na 2 weken niet meer. Diverse telefoontjes en email gestuurd. Elke keer wordt beterschap beloofd. Tot dusver na enkele weken werkt de bedienings app nog steeds niet. Voor een dergelijk duur apparaat is dit een bar slechte service ! Dyson krijgt hierdoor een slechte naam !!!

Pluspunten

• Mooi apparaar

Minpunten

• Slechte technische service
  • Klachten afhandeling slecht
Geschreven voor: Dyson Pure Cool™ tafelluchtreinigingsventilatorzwart/nikkel - 2018

Marijke 02-06-2018

Dyson Pure Cool

Inderdaad veel stiller en aangenamer als een doorsnee ventilator maar koelt daarom niet meer dan andere ventilatoren. De lucht is wel beter/ meer verdeeld.
De app is ook een leuke functie om alles bij te houden.

• Aangemaan
  • Makkelijk in gebruik
  • App voor historiek
  • Veilig

Minpunten

• Niet kouder dan andere ventilatoren

M.Vermeulen 01-06-2018

Dyson Pure Cool™ tafel luchtreinigingsventilator 2018

gekozen voor deze nieuwe versie vanwege de filters , 29-5 2018 begin van de middag gearriveerd sindsdien staat hij aan. na de 1e 24 uur merkte je al lucht verandering. Ga denk ik heel veel van dit apparaat genieten. Aanrader als je last hebt van allergie en dat heb ik luchtwegen en neus. Heb ook de app op mijn telefoon gezet zo zie je de pieken van vervuiling en als hij op automaat staat pikt hij het op en past zich aan

Pluspunten

• tafel model overal te zetten
  • zn fluisterstil in te stellen

Minpunten

• moet ik nog ontdekken
  • hoe je de juiste filters besteld

Rick 22-05-2018

Top luchtreiniger + ventilator!

Na een lange tijd heb ik besloten om een dyson ventilator te kopen. Daarvoor had ik altijd een makkelijke 'goedkope' ventilator wat ook zijn werk goed deed maar ik miste toch de opties. Sinds korte tijd heb ik hooikoorts met wisselende klachten en nu zag ik dat dyson ook luchtreiniging heeft. Na wikken en wegen 'ook de kosten van het apparaat' heb ik besloten om hem te kopen.
En ik moet zeggen.... Alle verwachtingen worden vervuld!
Het is iets koelere lucht die eruit komt die de kamer goed op temperatuur houdt. Het is geen airco dus verwacht niet dat je Alaska kan creëeren in je kamer. De luchtreiniging stelt mij zeker niet teleur. Ik word wakker met minder klachten en de luchtwaarden zie je voor je neus minder worden. De functies zijn er teveel om op te noemen en ook met de Dyson link op je smartphone is er nog meer. Soms staat hij in de woonkamer waar ook goed gebruik van gemaakt wordt. Hij pakt totaal geen ruimte in de kamer en hij staat erg stijlvol.
Kort gezegd: top product die zijn functie(s) meer dan goed uitvoerd!
Waarom het geen 10 is... Is toch de hoge verkoopprijs.

Pluspunten

• Goede luchtreiniging
  • Stijlvol
  • Veel functies, timer en weekschema (dyson link)
  • Goed te onderhouden
  • Waarden worden goed bijgehouden en aangetoond

Minpunten

• Hoge verkoopprijs
  • Maximale stand = behoorlijk wat geluid