Dyson Pure Cool - Expert review

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Pure Cool op Kieskeurig.nl.

7,3

BesteProduct.nl 30-01-2019

Dyson DP04: Futuristisch, gebruiksvriendelijk en duur

De luchtreinigers van Dyson zijn duur, maar dan heb je ook wat. Deze DP04 mag echt gezien worden en voert zijn taken ook nog eens goed uit. Het totaalplaatje klopt helemaal met goede hardware, gebruiksgemak en een prima functionerende app. Van rooklucht tot dagelijkse luchtvervuiling, deze Dyson merkt het snel op en ruimt het op. De aanschafprijs van 450 is erg duur, zeker gezien er goedkopere luchtreinigers zijn die grote ruimtes kunnen zuiveren. Het design en de volledige beleving vinden we dusdanig overtuigend dat we hier toch de kooptip uitdelen. Aanrader, mits je het geld hebt.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Handige app
  • Zeer gebruiksvriendelijk
  • Prachtig design
BesteProduct.nl 29-01-2019

Dyson Pure Cool Tower: Fraai, goed en duur

Met de Dyson Pure Cool Tower haal je niet alleen een luchtreiniger, maar ook een fashion statement in huis. Deze futuristisch vormgegeven toren van ruim een meter groot valt zeker op. Afhankelijk van je smaak is dat een voor- of nadeel. Het apparaat reinigt een ruimte van maximaal 60 m2 en dat doet hij goed. Voor het prijskaartje van 500 euro vinden we de maximale oppervlakte wel erg bescheiden. Er zijn (veel) goedkopere luchtreinigers die grotere ruimtes aan kunnen. Met het handige LCD-scherm, de prima app en minimalistische afstandsbediening staat de gebruiksvriendelijkheid van de Dyson wel op eenzame hoogte. Qua prijs-kwaliteitverhouding zeker niet de beste uit de test, maar je haalt wel een stukje kwaliteit in huis.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Prachtig design
  • Erg gebruiksvriendelijk
  • Fraai LCD-scherm