Philips AC2882 - Reviews

Type filter
hepa
Kleuren
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Tess 31-01-2017

Top luchtreiniger

Heel fijne luchtreiniger. Ziet er mooi uit, en fijn dat het blauwe licht aangeeft als de lucht niet goed is. Als we gaan koken slaat het apparaat meteen aan. Werkt super snel en stil.

mvestje 13-05-2018

Mooi product, werkt makkelijk en goed.

Wat een mooi produkt. Het uitpakken van de doos, installeren en contact maken met de wifi ging erg goed. Daarna wat gespeeld met de app om te kijken wat de luchtzuiveraar eigenlijk allemaal kan. Allemaal super handig.
Binnen zeer korte tijd is de lucht in de huiskamer gezuiverd en dat zie je aan de ronde gekleurde cirkel van de luchtzuiveraar. En dat met een hond in huis.
Via de app worden tips gegeven om de luchtzuiveraar zo goed mogelijk te gebruiken.
De app werkt bij helaas niet altijd. Dan duurt het erg lang om te laden. Dat is jammer. De app is wel makkelijker in bediening dat het paneel, wat overigens ook duidelijk is.
De luchtzuiveraar is stil als hij op de laagste twee standen staat. Op het moment dat je lucht ineens slechter wordt, gaat hij ook harder blazen. De allergeenmodus kan dagelijkse gebeurtenissen detecteren, zoals het uitschudden van een kussen of een langskomende stofzuiger, zoals op de site staat. En idd, binnen de kortste keren is de lucht dan weer geklaard.

Evelien 09-01-2017

Prettig gebruik

Het apparaat kwam net voor de kerstdagen binnen. Bij het aanzetten viel het meteen op dat er lekker frisse lucht uit het apparaat kwam. De lucht die uit het apparaat komt is vrij koude lucht. Zet hem daarom niet onder de thermostaat!
Het apparaat laat zien hoe de luchtkwaliteit is in de ruimte. Het is fijn te zien wanneer er een blauwe kleur verschijnt. Teken van een goede kwaliteit. Wanneer je gaat koken verandert hij van kleur en reageert er direct op. Ook dierengeurtjes zijn nu minder in huis.
De normale stand is erg stil. Wanneer je hem op een andere stand zet, is het apparaat vrij lawaaierig. Lijkt op het geluid van een airco.
Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal werken wanneer de hooikoorts weer op gaat spelen.

Pluspunten

• Basisstand is erg stil
  • Blaast lekker frisse lucht
  • Geeft luchtkwaliteit aan
  • Minder dierenluchtjes

Minpunten

• Andere standen lawaaierig
  • Blaast koude lucht, ook in de winter

schliek 13-05-2017

goedendag,
En helpt dit apparaat tegen de hooikoorts?
groet
stef

Brug52 28-08-2018

Goed apparaat

Geruisloos en goede luchtzuiveraar, makkelijk te bedienen mis alleen een afstandsbediening bij het apparaat

Hennie51 24-07-2018

vooralsnog voldoet het aan de verwachting

Na een voorjaar met veel allergische klachten dit product aangeschaft.
Ik heb de reiniger nu 1 maand in de huiskamer staan maar toeval of niet, ik heb nog geen allergische klachten ondervonden. De reiniger staat altijd op de "algemene modus" omdat ik niet het idee heb dat er verschil is met "allergeenmodus" of "bacteriemodus".

Wouddar 29-05-2018

Prima luchtzuivering met simpele bediening

De luchtzuiveraar werkt snel en stiller als mijn hele oude luchtzuiveraar van Philps Naturis 100. Fijn automatisch programma en een goede slaapkamer modus. een goede vervanger

Remco 17-01-2017

Werkt perfect bij allergieen

mijn dochter heeft last van allergieen. met deze luchtreiniger is heeft ze hier een stuk minder last van. Luchtreiniger filtert allerlei stoffen uit de lucht. als je gaat koken of binnen komt slaat het apparaat direct automatisch aan. De gekleurde ring laat precies zien wanneer de lucht weer goed is. echt een top luchtreiniger!

Timmeahh 07-01-2017

Efficient, stil en mooi design

Zeer goed werkende luchtzuiveraar, met verschillende opties voor normale luchtzuivering tot allergieën, etc.

Detecteert vrijwel alle vormen van luchtvervuiling: Alledaagse stoffen die in de lucht hangen, maar werkt ook in de koken tijdens het koken, in de woonkamer in het algemeen maar vangt ook bijvoorbeeld 'stof' en rondzwevende deeltjes met stofzuigen en bevorderd de slaap en nachtrust in de slaapkamer. Zoals gezegd heeft verschillende standen voor verschillende omstandigheden en is bijzonder stil (bijvoorbeeld 's nachts in de slaapkamer)!

Last but not least, heeft de luchtreiniger van Philips ook een leuk design, zeker in vergelijking met andere luchtreinigers.

Pluspunten

• Efficient

schliek 13-05-2017

dag
zijn de filters erg duur?
groet
stef

Gerrie 06-01-2017

Frissere lucht

Na gebruik van dit product is duidelijk verschil te merken in de lucht. Als astmapatiënt hoest ik minder vaak en merk ik dat de lucht frisser is. Het gebruik van dit product is fijn in gebruik, door de verschillende functies die het heeft, ook kan de ventilatorsnelheid zelf worden aangepast.

Pizzababy 05-01-2017

Aangenaam verrast

Wij zijn aangenaam verrast door de luchtzuiveraar. Het feit dat je de luchtkwaliteit kunt zien op het apparaat maakt het interessant om te zien wat de kwaliteit in huis is.
De medische problemen van de gezinsleden zijn significant verbetert met dank aan de luchtzuiveraar, minder hoesten en minder benauwd.
De luchtzuiveraar is makkelijk in bediening en absoluut eenaanrader voor mensen met astma.

Pluspunten

• duidelijk te zien wat de luchtkwaliteit is
  • makkelijk in zijn bediening

Minpunten

• beetje log uiterlijk

Leon1011 04-01-2017

Werkt makkelijk snel en goed

Fijn product wat zijn werk goed doet. Binnengekomen net voor de feestdagen. Doordat je aan de kleur kan zien of de lucht schoon is of niet ben je je veel bewuster van je omgeving. Apparaat staat bij ons in de woonkamer en wij hebben een open keuken. Tijdens de feestdagen kan ik wel zeggen dat de gourmet lucht vele malen minder was!
Al met al zeer tevreden over deze luchtzuiveraar

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • stil
  • kleuraanduiding werkt top

Minpunten

• groot apparaat

Marange 04-01-2017

Snel frisse lucht

De luchtzuiveraar is een prima apparaat. Binnen een dag was de lucht al een stuk frisser/zuiverder. En het werkt heel goed, als ik de kaarsen uitblaas, dan wordt de blauwe rood en gaat het aan het werk.

Pluspunten

• Zuivere lucht
  • Makkelijk te bedienen
  • Mooie strakke vormgeving

Minpunten

• Summiere gebruiksaanwijzing

Jessicasz 04-01-2017

Fantastisch

Na een week in huis te hebben geprobeerd merken we veel verschil! Het ademen gaat gemakkelijker i.p.v. dat benauwde gevoel door allerlei allergieën. De lucht voelt schoner, je ziet ook minder stof dwarrelen in het zonlicht. En het ruikt sneller fris na het koken. Ook leuk om te zien was na middernacht op oud en nieuw dat hij rood aan gaf en gelijk aan het werk ging.

Pluspunten

• Verschillende standen inclusief slaapstand
  • Geeft aan wanneer de lucht onzuiver is

Minpunten

• Kan in de weg staan

Myranda 03-01-2017

Gebruikersvriendelijk apparaat

Een erg gebruikersvriendelijk apparaat, in gebruik genomen wegens asthmatische klachten ( overgevoelige luchtwegen met veel hoesten). De lucht wordt meteen als zuiverder ervaren, alsof je in de bergen bent. De klachten zijn minder geworden.

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijk
  • Snel afname van klachten

Minpunten

• Redelijk veel geluid op hoogste stand
  • Nogal veel koude lucht op hoogste stand