Philips AC2882 - Reviews

Type filter
hepa
Geschikte ruimte
79 m³

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Tess 31-01-2017 Product paar dagen in bezit

Top luchtreiniger

Heel fijne luchtreiniger. Ziet er mooi uit, en fijn dat het blauwe licht aangeeft als de lucht niet goed is. Als we gaan koken slaat het apparaat meteen aan. Werkt super snel en stil.

Remco 17-01-2017 Product paar dagen in bezit

Werkt perfect bij allergieen

mijn dochter heeft last van allergieen. met deze luchtreiniger is heeft ze hier een stuk minder last van. Luchtreiniger filtert allerlei stoffen uit de lucht. als je gaat koken of binnen komt slaat het apparaat direct automatisch aan. De gekleurde ring laat precies zien wanneer de lucht weer goed is. echt een top luchtreiniger!

Evelien 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Prettig gebruik

Het apparaat kwam net voor de kerstdagen binnen. Bij het aanzetten viel het meteen op dat er lekker frisse lucht uit het apparaat kwam. De lucht die uit het apparaat komt is vrij koude lucht. Zet hem daarom niet onder de thermostaat!
Het apparaat laat zien hoe de luchtkwaliteit is in de ruimte. Het is fijn te zien wanneer er een blauwe kleur verschijnt. Teken van een goede kwaliteit. Wanneer je gaat koken verandert hij van kleur en reageert er direct op. Ook dierengeurtjes zijn nu minder in huis.
De normale stand is erg stil. Wanneer je hem op een andere stand zet, is het apparaat vrij lawaaierig. Lijkt op het geluid van een airco.

Pluspunten

• Basisstand is erg stil
  • Blaast lekker frisse lucht
  • Geeft luchtkwaliteit aan
  • Minder dierenluchtjes

Minpunten

• Andere standen lawaaierig
  • Blaast koude lucht, ook in de winter

schliek 13-05-2017

goedendag,
En helpt dit apparaat tegen de hooikoorts?
groet
stef

Evelien22 08-01-2017

Prettig gebruik

Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal werken wanneer de hooikoorts weer op gaat spelen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Timmeahh 07-01-2017 Product paar weken in bezit

Efficient, stil en mooi design

Zeer goed werkende luchtzuiveraar, met verschillende opties voor normale luchtzuivering tot allergieën, etc.

Detecteert vrijwel alle vormen van luchtvervuiling: Alledaagse stoffen die in de lucht hangen, maar werkt ook in de koken tijdens het koken, in de woonkamer in het algemeen maar vangt ook bijvoorbeeld 'stof' en rondzwevende deeltjes met stofzuigen en bevorderd de slaap en nachtrust in de slaapkamer. Zoals gezegd heeft verschillende standen voor verschillende omstandigheden en is bijzonder stil (bijvoorbeeld 's nachts in de slaapkamer)!

Pluspunten

• Efficient

schliek 13-05-2017

dag
zijn de filters erg duur?
groet
stef

Timmeahh 07-01-2017

Efficiënt, stil en een leuk design!

Last but not least, heeft de luchtreiniger van Philips ook een leuk design, zeker in vergelijking met andere luchtreinigers. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gerrie 06-01-2017 Product paar weken in bezit

Frissere lucht

Gerrie30 06-01-2017

Dit product geeft frissere lucht

Na gebruik van dit product is duidelijk verschil te merken in de lucht. Als astmapatiënt hoest ik minder vaak en merk ik dat de lucht frisser is. Het gebruik van dit product is fijn in gebruik, door de verschillende functies die het heeft, ook kan de ventilatorsnelheid zelf worden aangepast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pizzababy 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Aangenaam verrast

Wij zijn aangenaam verrast door de luchtzuiveraar. Het feit dat je de luchtkwaliteit kunt zien op het apparaat maakt het interessant om te zien wat de kwaliteit in huis is.
De medische problemen van de gezinsleden zijn significant verbetert met dank aan de luchtzuiveraar, minder hoesten en minder benauwd.
De luchtzuiveraar is makkelijk in bediening en absoluut eenaanrader voor mensen met astma.

Pluspunten

• duidelijk te zien wat de luchtkwaliteit is
  • makkelijk in zijn bediening

Minpunten

• beetje log uiterlijk

Pizzababy 05-01-2017

aangenaam verrast

Wij hebben dit apparaat mogen testen en zijn aangenaam verrast door de luchtzuiveraar. Het feit dat je de luchtkwaliteit kunt zien op het apparaat maakt het interessant om te zien wat de kwaliteit in huis is.
De luchtzuiveraar is makkelijk in bediening en absoluut een aanrader voor mensen met astma. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leon1011 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Werkt makkelijk snel en goed

Fijn product wat zijn werk goed doet. Binnengekomen net voor de feestdagen. Doordat je aan de kleur kan zien of de lucht schoon is of niet ben je je veel bewuster van je omgeving. Apparaat staat bij ons in de woonkamer en wij hebben een open keuken. Tijdens de feestdagen kan ik wel zeggen dat de gourmet lucht vele malen minder was!
Al met al zeer tevreden over deze luchtzuiveraar

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • stil
  • kleuraanduiding werkt top

Minpunten

• groot apparaat

Leon1011 04-01-2017

Werkt makkelijk snel en goed

Fijn product wat zijn werk goed doet.
Apparaat staat bij ons in de woonkamer en wij hebben een open keuken.
Tijdens de feestdagen kan ik wel zeggen dat de gourmet lucht vele malen minder was! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marange 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Snel frisse lucht

De luchtzuiveraar is een prima apparaat. Binnen een dag was de lucht al een stuk frisser/zuiverder. En het werkt heel goed, als ik de kaarsen uitblaas, dan wordt de blauwe rood en gaat het aan het werk.

Pluspunten

• Zuivere lucht
  • Makkelijk te bedienen
  • Mooie strakke vormgeving

Minpunten

• Summiere gebruiksaanwijzing

Marange 04-01-2017

Zuivere lucht

Een ideaal apparaat. Na een dag merkte ik al dat de lucht in mijn kamer veel zuiverder was. En dat ik 's nachts niet meer hoestte. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jessicasz 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Fantastisch

Na een week in huis te hebben geprobeerd merken we veel verschil! Het ademen gaat gemakkelijker i.p.v. dat benauwde gevoel door allerlei allergieën. De lucht voelt schoner, je ziet ook minder stof dwarrelen in het zonlicht. En het ruikt sneller fris na het koken. Ook leuk om te zien was na middernacht op oud en nieuw dat hij rood aan gaf en gelijk aan het werk ging.

Pluspunten

• Verschillende standen inclusief slaapstand
  • Geeft aan wanneer de lucht onzuiver is

Minpunten

• Kan in de weg staan

JessicaSz 04-01-2017

Fantastisch

Na een week in huis te hebben geprobeerd merken we veel verschil! Het ademen gaat gemakkelijker i.p.v. dat benauwde gevoel door allerlei allergieën. De lucht voelt schoner, je ziet ook minder stof dwarrelen in het zonlicht. En het ruikt sneller fris na het koken. Ook leuk om te zien was dat hij op oud en nieuw na middernacht rood aan gaf en gelijk aan het werk ging. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Myranda 03-01-2017 Product paar weken in bezit

Gebruikersvriendelijk apparaat

Een erg gebruikersvriendelijk apparaat, in gebruik genomen wegens asthmatische klachten ( overgevoelige luchtwegen met veel hoesten). De lucht wordt meteen als zuiverder ervaren, alsof je in de bergen bent. De klachten zijn minder geworden.

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijk
  • Snel afname van klachten

Minpunten

• Redelijk veel geluid op hoogste stand
  • Nogal veel koude lucht op hoogste stand

Myranda 03-01-2017

Prima product

Na ingebruikname werd de lucht vrijwel meteen als zuiverder ervaren, als of je in de bergen bent. Asthmatische klachten (overgevoelige luchtwegen, veel hoesten) zijn afgenomen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]